-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-45310000-3 – Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт будівлі КЗ «Панютинський ліцей» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: 64660, Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Миру, 33 з облаштуванням автоматичної пожежної сигналізації)
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції і підготовленні безпосередньо учасником повинні бути викладені українською мовою.
Завершена
1 605 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 059.80 UAH
мін. крок: 1% або 16 059.80 UAH
Номер:
cccc43e11ff94ad2815abc80147cc6fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-22-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.07.2021 00:00
Період моніторингу:
22.07.2021 18:22 - 13.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.07.2021 №315
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г.В. від 22.07.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 22.07.2021 №315
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2021-06-25-002869-a 25.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради (далі – Замовник) від 09.07.2021 року № 706, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» (далі – ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА»), протокол щодо прийняття рішення від 19.07.2021 №720, повідомлення про намір укласти договір від 19.07.2021 року.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині не підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, (зокрема, окремого обладнання, використання якого передбачено технічним завданням).
Так, технічним завданням до предмету закупівлі, що міститься в додатку 3 до тендерної документації, а саме: пунктами 9 та 30 Відомості обсягів робіт передбачена виконання робіт з прокладання кабелю перерізом до 6 мм2 на скобах. Ресурсною нормою РН17-9-1 «Прокладання кабелю перерізом до 6 мм2 на скобах», яка передбачена Замовиком, для виконання вищезазначених робіт передбачено використання підіймачів щогловогих будівельних, вантажопідйомністю 0,5т; перфораторів електричних.
Також, технічним завданням до предмету закупівлі, що міститься в додатку 3 до тендерної документації, а саме: пунктами 10 та 31 Відомості обсягів робіт передбачена виконання робіт з затягування у прокладені труби або металеві рукави проводу першого одножильного або багатожильного у загальному обплетенні сумарним перерізом до 6 мм2. Ресурсною нормою Е21-4-2 «Затягування у прокладені труби або металеві рукави проводу першого одножильного або багатожильного у загальному обплетенні сумарним перерізом до 6 мм2», яка передбачена Замовником, для виконання вищезазначених робіт передбачено використання автомобілів бортових вантажопідйомністю 3т; кранів на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю 10 т; підіймачів гідравлічних, висота підйому 8м; підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5т; пилососів промислових.
Крім того, технічним завданням до предмету закупівлі, що міститься в додатку 3 до тендерної документації, а саме: пунктами 19 та 38 Відомості обсягів робіт передбачена виконання робіт з забивання отворів у місцях проходу трубопроводу в цегляних стінах. Ресурсною нормою РН20-31-1 «Забивання отворів у місцях проходу трубопроводу в цегляних стінах», яка передбачена Замовником, для виконання вищезазначених робіт передбачено використання підіймачів щогловогих будівельних, вантажопідйомністю 0,5т.
Також, технічним завданням до предмету закупівлі, що міститься в додатку 3 до тендерної документації, а саме: пунктами 11 та 32 Відомості обсягів робіт передбачена виконання робіт з затягування у прокладені труби або металеві рукави кожного наступного проводу одножильного або багатожильного у загальному обплетенні сумарним перерізом до 16 мм2. Ресурсною нормою Е21-4-8 «Затягування у прокладені труби або металеві рукави кожного наступного проводу одножильного або багатожильного у загальному обплетенні сумарним перерізом до 16 мм2», яка передбачена Замовником, для виконання вищезазначених робіт передбачено використання автомобілів бортових вантажопідйомністю 3т; кранів на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю 10 т; підіймачів гідравлічних, висота підйому 8м; підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5т.
Крім того, технічним завданням до предмету закупівлі, що міститься в додатку 3 до тендерної документації, а саме: пунктами 20 та 39 Відомості обсягів робіт передбачена виконання робіт з свердлення отворів в цегляних стінах, товщина стін 0,5 цеглини, діаметр отвору до 20 мм. Ресурсною нормою РН20-27-1 «Свердлення отворів в цегляних стінах, товщина стін 0,5 цеглини, діаметр отвору до 20 мм», яка передбачена Замовником, для виконання вищезазначених робіт передбачено використання перфораторів електричних.
Однак, наданою учасником ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» довідкою 13.07.2021 № 08т/16.1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, наявність підіймачів щогловогих будівельних, вантажопідйомністю 0,5т; перфораторів електричних; автомобілів бортових вантажопідйомністю 3т; кранів на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю 10 т; підіймачів гідравлічних, висота підйому 8м; пилососів промислових не підтверджена.
Отже, учасник ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині не підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та визначив його переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
30.07.2021 16:20 - 14.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2021 16:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На опублікований 30.07.2021 р. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства за результатом проведеного моніторингу Північно-східного офісу Держаудитслужби надаємо аргументоване заперечення.
Звертаємо увагу, що відповідно до пп. 1.1. п. 2 Додатку 1 тендерної документації вимагалось:
Заповнена довідка за формою, викладеній у таблиці 2, що містять інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі.
В Додатку 3 тендерної документації встановлено обсяги виконання робіт та перелік будівельних матеріалів, виробів та конструкцій шляхом оприлюднення ВІДОМОСТІ ОБСЯГІВ РОБІТ та ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ.
Відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" кошторисні норми поділяються на: державні стандарти України (державні кошторисні норми), стандарти організацій України (у тому числі галузеві кошторисні норми), індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми. (п. 4.3. ДСТУ).
Розроблення кошторисних норм здійснюється відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-6:2013 "Настанова щодо розроблення ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи" з урахуванням вимог нормативних документів зі стандартизації щодо правил розроблення, побудови, викладення, оформлювання, змісту нормативних документів, зокрема, ДСТУ 1.0:2003 "Основні положення", ДСТУ 1.2:2003 "Правила розроблення національних нормативних документів", ДСТУ 1.5:2003 "Правила побудови, викладення, оформлення та вимоги до змісту нормативних документів".
Державні кошторисні норми застосовуються всіма організаціями, установами і підприємствами незалежно від їх відомчою належності і форм власності при визначенні вартості будівництва будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, будівництво яких здійснюється із залученням державних коштів.
Відповідно до п. 5.4 ДСТУ-Н Б Д.1.1-6:2013 "Настанова щодо розроблення ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи" у кошторисних нормах враховано повний комплекс операцій, необхідних для виконання визначеного виду робіт в усереднених умовах.
Відповідно до п. 6.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-6:2013 передбачено, що норма складається з елементів:
– найменування;
– склад робіт;
– вимірник;
– витрати труда робітників, не зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів (далі – робітників), люд.год;
– середній розряд робіт, визначений для ланки робітників;
– витрати труда машиністів, люд.год;
– час експлуатації будівельних машин та механізмів, механізованого інструменту, маш.год;
– витрати будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, фізичні одиниці виміру.
Таким чином індивідуальні ресурсні норми не встановлюють перелік обладнання, необхідного для виконання окремої роботи згідно ресурсної норми, а лише відображають час експлуатації будівельних машин та механізмів, механізованого інструменту.
Згідно п. 7.2.4.3.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-6:2013 час роботи машин та механізмів приймається на основі потреби в експлуатації:
– основних машин та механізмів, продуктивність яких визначає темпи виконання робіт;
– машин та механізмів, що входять до складу комплексу, використання яких залежить від головної машини або механізму;
– машин та механізмів, що обслуговують одночасно один або декілька технологічних процесів.
Отже, нормативними документами не передбачено, що при виконанні робіт необхідно використовувати лише таке обладнання, що передбачене ресурсною нормою. Державні ресурсні норми створені для визначення прямих витрат у вартості та складені на виконання норм ДСТУ 1.2:2003 Національна стандартизація. Тобто є стандартизованим механізмом обрахунку вартості робіт, але не несе в собі навантаження визначати чіткий і вичерпний перелік обладнання, машин та механізмів, що будуть використовуватись безпосередньо при виконанні робіт.
Додатково звертаємо увагу, що згідно пункту 6.2.1.5ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» допускається виконання робіт без застосування машин та механізмів (зокрема в ситуаціях внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів, а також наявності машин та механізмів, не передбачених нормами).
Таким чином використання:
• підіймачів щогловогих будівельних, вантажопідйомністю 0,5т;
• автомобілів бортових вантажопідйомністю 3т;
• кранів на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю 10 т;
• підіймачів гідравлічних, висота підйому 8м; підіймачів щоглових будівельних.
не є обов’язковим згідно будівельних норм.
Інше устаткування:
• Перфоратор електричний;
може бути замінене на електродриль, який є у складі довідки про обладнання та матеріально-технічну базу, поданій у складі пропозиції переможця.
Інше устаткування:
• Пилосос промисловий
може не використовуватись об’єкті у зв’язку з можливістю його заміни ручною працею.
Такі зміни не заборонені чинними будівельними нормами, та додатково призводять до економії коштів держави.
У зв’язку з вищевикладеним вважаємо, що відсутні підстави для відхилення пропозиції переможця закупівлі ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА», оскільки учасник відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Просимо переглянути результат моніторингу з урахуванням наведених аргументованих заперечень.
Дата публікації звіту:
04.08.2021 08:39
Запити/Пояснення
Номер:
20ed14c2228845a5a7701dd6945dd3dc
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.07.2021 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015-45310000-3 – Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт будівлі КЗ «Панютинський ліцей» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: 64660, Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Миру, 33 з облаштуванням автоматичної пожежної сигналізації)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-06-25-002869-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Відповідно до інформації, оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro, протоколами від 06.07.2021 №680 та від 09.07.2021 №706 Замовником внесено зміни до тендерної документації, перелік яких вирішено затвердити та оприлюднити у вигляді окремого документу у порядку, передбаченому статями 10 та 24 Закону.
Однак, перелік змін що вноситься до тендерної документації в окремому документі Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено.
Прошу надати пояснення щодо вищевиклаеного.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
a8bea92cd27d43af8c735ee593b0e6a1
Назва:
Пояснення на запит щодо оприлюднення змін до тендерної документації
Дата опублікування:
28.07.2021 15:40
Опис:
25.06.2021 року на виконання статей 11 та 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Управлінням освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області (Замовником) оголошено процедуру відкритих торгів за кодом ДК 021:2015-45310000-3 – Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт будівлі КЗ «Панютинський ліцей» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: 64660, Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Миру, 33 з облаштуванням автоматичної пожежної сигналізації) – закупівля UA-2021-06-25-002869-a.
Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, що Замовник було виконано повністю. Крім того, Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Під окремим документом мається на увазі протокол уповноваженого особи, в якому міститься вичерпний перелік всіх змін до тендерної документації. Дана вимога також виконана Замовником повністю, оскільки протокол зі змінами, як окремий документ, був долучений до тендерної документації та оприлюднений в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro.
З огляду на вищевказане Замовник не вбачає в своїх діях порушень вимог, передбачених Законом.
На підтвердження даного факту Замовник надає відповідні протоколи для ознайомлення.