-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
38678 Система хірургічна роботизована (Система навчання мінімально інвазивній цифровій та робот-асистованій хірургії )
п. 8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою, окрім випадків передбачених тендерною документацією
Завершена
16 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 80 000.00 UAH
Номер:
0e703e9e86684a198b94add2d0ab054a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-16-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.12.2021 00:00
Період моніторингу:
16.12.2021 11:41 - 12.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.12.2021 № 716
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.12.2021 № 716
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
26 UA-2021-06-25-008838-c 25.06.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету б/д б/н (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ОРТОІМПЕКС» та ТОВ «МЕДІНТЕКС» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.08.2021 № 201, повідомлення про намір укласти договір від 05.08.202, договір від 16.08.2021 № 170, додаткову угоду від 16.08.2021 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 22.12.2021.
Період усунення порушень:
31.12.2021 09:18 - 07.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.12.2021 09:18
Запити/Пояснення
Номер:
cd9db5fd1ad5421e9fa78bafc0881a0b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.12.2021 15:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7eef80cd0e2d433aa19b549e5a250949
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
22.12.2021 17:49
Опис:
Тендерний комітет уважно ознайомившись з Вашим Запитом у межах проведення моніторингу закупівлі 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», (38678 Система хірургічна роботизована (Система навчання мінімально інвазивній цифровій та робот-асистованій хірургії ) унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель (UA-2021-06-25-008838-c ) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII 25 грудня 2015 року повідомляє Вам про наступне:
Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі повідомляємо, що очікувану вартість розраховано на підставі наданих комерційних пропозиції, шляхом визначення найнижчої вартості відповідно до норм наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовник може використати декілька методів її розрахунку, одним з яких є Метод порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послу, направлення запитів комерційних пропозицій до компаній виробників та постачальників відповідних товарів/послуг.
В даному випадку запит цінових пропозицій – це документ у вигляді листа-звернення Замовника до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений товар або послугу.
Тож, Замовник скористався саме таким методом розрахунків очікуваної вартості та звернувся до компетентних у постачанні аналогічного обладнання учасників ринку, а саме: ТОВ «Медсервісгруп»; ТОВ «Медінтекс» та ТОВ «ПІКСЕЛМЕД» з проханням надати комерційні пропозиції на вказаний товар.
На підставі отриманих від постачальників комерційних пропозицій (ТОВ «Медсервісгруп», ТОВ «Медінтекс» та ТОВ «ПІКСЕЛМЕД»), Замовником була визначена найнижча вартість предмету закупівлі, який відповідав технічним вимогам до обладнання.
Необхідність у закупівлі вищезазначеного обладнання було розглянуто та прийнято рішенням Вченої ради ОНМедУ 17.06.2021р. протокол № 11 та введено в дію наказом університету від 22.06.2021р №279-о. Технічні та якісні характеристики було визначено згідно можливості обладнання для підвищення якості та інноваційності навчального процесу, для відпрацювання практичних навичок, з урахування навчальних планів на проведення суміжних циклів з трансплантології та ендоскопічної хірургії для студентів, лікарів, інтернів, тематичних удосконалень та майстер класів для здобувачів післядипломної освіти, а також з урахуванням фактів реєстрації обладнання в Україні.
Щодо розміщення обґрунтування на сайті замовника інформуємо:
згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 Замовник зобов’язаний оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідне обґрунтування було розміщено на офіційному веб-сайті Університету (https://onmedu.edu.ua) у розділі: Інформація щодо проведення тендерних процедур та фінансові звіти за посиланням: https://onmedu.edu.ua/zagalna-informacija/publichna-informacija/informacija-shhodo-provedennja-tendernih-procedur/
https://onmedu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/06/Obgruntuvannja-UA-2021-06-25-008838-c.pdf