-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
«79710000-4 Охоронні послуги (охорона об’єктів Національного Заповідника «Софія Київська»): лот 1 – музей “Софійський Собор” та територія з ансамблем споруд навколо; лот 2 – музей “Золоті Ворота” та територія музею»
Завершена
1 282 260.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 889.60 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 889.60 UAH
Номер:
4f1c5872d9d74496ab5294ff80202f6f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-18-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2021 00:00
Період моніторингу:
18.11.2021 13:01 - 10.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.11.2021 № 661
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.11.2021 № 661
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-06-25-008353-c 25.06.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади» здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договори з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 6 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 25.06.2021 №25/06/ФОхр (далі – ТД), тендерні пропозиції по лоту №1 та №2 ТОВ «СТРАЖ - СИСТЕМА БЕЗПЕКИ», ТОВ «А1 ОХОРОНА», ТОВ «СИЛА ЗАХИСТУ»(далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 13.07.2021 № 13/07 та від 15.07.2021 № 15/07, повідомлення про намір укласти договір від 15.07.2021, договори від 18.08.2021 № 224 та №225, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.07.2021 № 15440 -р/пк-пз, від 05.08.2021 № 17947-р/пк-пз та від 05.08.2021 № 17939-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 25.11.2021 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
У ході проведення моніторингу встановлено невідповідність умов договорів, укладених за результатами проведення процедури закупівлі за лотом №1 та №2, від 18.08.2021 № 224 та № 225 вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Так, відповідно до частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Переможець у своїй тендерній пропозиції зазначає кількість людино-годин за весь період надання послуг та відповідно підсумкову вартість таких послуг. Так, відповідно по Лоту 1 (музей «Софійський Собор» та територія з ансамблем споруд навколо, договір від 18.08.2021 № 224) – 10 062 люд./год., загальною вартістю 697 296,60 гривень; по Лоту 2 (музей «Золоті Ворота» та територія музею, договір від 18.08.2021 № 225) – 8 256 люд./год., загальною вартістю 572 140,80 гривень.
Проте, незважаючи на це, Замовником укладено договори від 18.08.2021 № 224 та № 225 з Переможцем зі зменшенням обсягів закупівлі та зі зміною загальної вартості послуг. А саме: згідно з договором від 18.08.2021 № 224зазначається 7 078,5 люд./год., загальною вартістю 490 540,05 гривень; згідно з договором від 18.08.2021 № 225 - 5 808 люд./год., загальною вартістю 402 494,40 гривень.
Враховуючи зазначене, Замовником порушено вимоги частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону, в частині укладення договорів про закупівлю у невідповідності до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, договори від 18.08.2021 № 224 та № 225, відповідно до пункту 3 статті 43 Закону, є нікчемними, адже укладені з порушенням вимог частини 4 статті 41Закону, у частині того, що умови укладених договорів відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону.
Період усунення порушень:
08.12.2021 13:08 - 23.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2021 13:08
Оскарження висновку в суді
Опис:
Ухвала про відкриття провадження від 17.01.22р. у справі на адресу Національного Заповідника "Софія Київська" (далі - Заповідник) у паперовому вигляді станом на 22.02.2022р. не надходила.
Про відкриття провадження у справі Заповіднику стало відомо з Єдиного державного реєстру судових рішень 21.02.2022р.
Ухвала оприлюднена на сайті 21.02.2022р. № справи 640/38980/21
Дата публікації:
22.02.2022 15:19
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Для забезпечення права Замовника на оскарження Висновку про моніторинг, у відповідності до ч.10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Національний Заповідник «Софія Київська» має намір звернутися до суду за захистом порушених прав протягом 10 робочих днів з дня оприлюднення Висновку, про що повідомляє Північний офіс Держаудитслужби. Інформація про відкриття провадження (номер провадження та дата відкриття) у справі буде надана Замовником протягом наступного робочого дня з дня отримання відповідної ухвали суду.
Дата публікації звіту:
15.12.2021 19:38
Запити/Пояснення
Номер:
08cf6770c3e24bc8bdfcf23e04ed250c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.11.2021 08:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
038379c15f2746ca96ddfc49b256b338
Назва:
Державна аудиторська служба України Північний офіс Держаудитслужби
Дата опублікування:
25.11.2021 14:19
Опис:
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, методом порівняння ринкових цін. Національним заповідником "Софія Київська" було здійснено моніторинг інформації про вартість послуг в мережі Інтернет, зокрема на сайтах охоронних підприємств, які здійснюють свою діяльність в місті Києві, а також інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro".
Також, слід зазначити, що Замовником була взята до уваги інформація, зазначена на веб-порталі Громадської спілки Всеукраїнське об’єднання організацій роботодавців охоронної галузі “Федерація професіоналів безпеки» (посилання на сайт - https://ufpb.kiev.ua/), а саме Лист № 32 від 17.12.2020 р. «Про мінімальний рівень вартості послуг охорони», в якому наведено приклади та розрахунки мінімальної та рекомендованої вартості послуг охорони з урахуванням дотримання норм чинного законодавства. В даному листі зазначено, що Мінімальна собівартість однієї години цілодобової охорони становить: 79 грн. 13 коп. включаючи ПДВ (65 грн. 94 коп. без ПДВ), або 69 грн. 25 коп. для платників єдиного податку (не платників ПДВ). Вартість послуг з показниками, що менші за мінімальну собівартість свідчить про наявність ознак порушення діючого законодавства.
Саме тому, враховуючи вищевикладену інформацію, Замовником було визначено очікувану вартість закупівлі в розмірі 1 282 260,00 грн, що в погодинному розмірі дорівнює 70 грн/год охорони (1 282 260,00 грн/18 318 год = 70 грн/год).
Стосовно другого питання, зазначаємо, що інформація доступна за посиланням на сайті https://st-sophia.org.ua/uk/dz/10682.