• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

«79710000-4 Охоронні послуги (охорона об’єктів Національного Заповідника «Софія Київська»): лот 1 – музей “Софійський Собор” та територія з ансамблем споруд навколо; лот 2 – музей “Золоті Ворота” та територія музею»

Завершена

1 282 260.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 889.60 UAH
Номер: 4f1c5872d9d74496ab5294ff80202f6f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-18-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.11.2021 13:01 - 10.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.11.2021 № 661 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.11.2021 № 661 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-06-25-008353-c 25.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади» здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договори з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 6 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 25.06.2021 №25/06/ФОхр (далі – ТД), тендерні пропозиції по лоту №1 та №2 ТОВ «СТРАЖ - СИСТЕМА БЕЗПЕКИ», ТОВ «А1 ОХОРОНА», ТОВ «СИЛА ЗАХИСТУ»(далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 13.07.2021 № 13/07 та від 15.07.2021 № 15/07, повідомлення про намір укласти договір від 15.07.2021, договори від 18.08.2021 № 224 та №225, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.07.2021 № 15440 -р/пк-пз, від 05.08.2021 № 17947-р/пк-пз та від 05.08.2021 № 17939-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 25.11.2021 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. У ході проведення моніторингу встановлено невідповідність умов договорів, укладених за результатами проведення процедури закупівлі за лотом №1 та №2, від 18.08.2021 № 224 та № 225 вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Так, відповідно до частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Переможець у своїй тендерній пропозиції зазначає кількість людино-годин за весь період надання послуг та відповідно підсумкову вартість таких послуг. Так, відповідно по Лоту 1 (музей «Софійський Собор» та територія з ансамблем споруд навколо, договір від 18.08.2021 № 224) – 10 062 люд./год., загальною вартістю 697 296,60 гривень; по Лоту 2 (музей «Золоті Ворота» та територія музею, договір від 18.08.2021 № 225) – 8 256 люд./год., загальною вартістю 572 140,80 гривень. Проте, незважаючи на це, Замовником укладено договори від 18.08.2021 № 224 та № 225 з Переможцем зі зменшенням обсягів закупівлі та зі зміною загальної вартості послуг. А саме: згідно з договором від 18.08.2021 № 224зазначається 7 078,5 люд./год., загальною вартістю 490 540,05 гривень; згідно з договором від 18.08.2021 № 225 - 5 808 люд./год., загальною вартістю 402 494,40 гривень. Враховуючи зазначене, Замовником порушено вимоги частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону, в частині укладення договорів про закупівлю у невідповідності до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, договори від 18.08.2021 № 224 та № 225, відповідно до пункту 3 статті 43 Закону, є нікчемними, адже укладені з порушенням вимог частини 4 статті 41Закону, у частині того, що умови укладених договорів відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону.
Період усунення порушень: 08.12.2021 13:08 - 23.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.12.2021 13:08

Оскарження висновку в суді

Опис: Ухвала про відкриття провадження від 17.01.22р. у справі на адресу Національного Заповідника "Софія Київська" (далі - Заповідник) у паперовому вигляді станом на 22.02.2022р. не надходила. Про відкриття провадження у справі Заповіднику стало відомо з Єдиного державного реєстру судових рішень 21.02.2022р. Ухвала оприлюднена на сайті 21.02.2022р. № справи 640/38980/21
Дата публікації: 22.02.2022 15:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Для забезпечення права Замовника на оскарження Висновку про моніторинг, у відповідності до ч.10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Національний Заповідник «Софія Київська» має намір звернутися до суду за захистом порушених прав протягом 10 робочих днів з дня оприлюднення Висновку, про що повідомляє Північний офіс Держаудитслужби. Інформація про відкриття провадження (номер провадження та дата відкриття) у справі буде надана Замовником протягом наступного робочого дня з дня отримання відповідної ухвали суду.
Дата публікації звіту: 15.12.2021 19:38

Запити/Пояснення