-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №21 Вінницької міської ради" по вул. Міліційна,8 в м. Вінниця (коригування 3)
Завершена
3 377 554.00
UAH з ПДВ
Номер:
871a88ad0c784e81b7a6008b7798a7bf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-06-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.07.2021 00:00
Період моніторингу:
06.07.2021 16:35 - 28.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.07.2021 №407
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 06.07.2021 №407
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-06-25-002412-a 25.06.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – замовник), протокол переговорів від 25 червня 2021 року №115, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір підряду від 12 липня 2021 року №12/07-21, пояснення від 12 липня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
Проведеним моніторингом установлено, що замовником на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю не відображено інформацію щодо експертних, нормативних, технічних та інших документів, які обґрунтовують наявність умови застосування переговорної процедури закупівлі за підставою, визначеною пунктом 5 частини другої статті 40 Закону, а саме: у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника.
Крім того, замовником на запит, оприлюднений 06 липня 2021 року в електронній системі закупівель Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, надано відповідь з перевищенням терміну, визначеного частиною п’ятою статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
21.07.2021 16:38 - 05.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.07.2021 16:38
Запити/Пояснення
Номер:
9b53bada08024f50b2e11d2515a2007b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.07.2021 17:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі (термомодернізації) комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №21 Вінницької міської ради» по вул. Міліційна,8 в м. Вінниця (коригування 3) (ДК 021:2015: 45214100-1 «Будівництво дитячих садків») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-06-25-002412-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування вказаної переговорної процедури закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dfe1f3396fde486896c85a5c5ff420fd
Назва:
Закупівля проведена відповідно чинного законодавства України
Дата опублікування:
12.07.2021 16:51
Опис:
Дана закупівля проведена на підставі документів, необхідних для її проведення, а саме: експертний звіт (додається) та кошторису на додаткові роботи (додається)