-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Технічне обслуговування та ремонт двигунів внутрішнього згоряння та паливних систем транспортних засобів
Детальний опис умов закупівлі наведено в Запрошенні до участі в процедурі - переговорна процедура закупівлі від 18.05.2021 № 06-22-295 та в Протоколі переговорів від 27.05.2021 № 61-25-54. Місце надання послуг: Територія Замовника (08300, Україна, Київська обл., Бориспільський район, село Гора, вулиця Бориспіль-7, ДП МА «Бориспіль») або СТО Виконавця (Україна, Київська обл., м. Київ, Голосіївський р-н, вул. Голосіївська, 9).
Завершена
3 500 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
380bc588e9524795afa27134e31c53d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-08-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2021 00:00
Період моніторингу:
08.09.2021 16:37 - 30.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.09.2021 № 301
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2021-06-25-005807-c 25.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір від 25.06.2021, договір про закупівлю послуг від 27.07.2021 № 35.1-14/8.4-00018, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
30.09.2021 17:41 - 06.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2021 17:41
Запити/Пояснення
Номер:
1459e3115a1b4309ac511e4fe5104ee8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.09.2021 08:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з технічного обслуговування та ремонту двигунів внутрішнього згоряння та паливних систем транспортних засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-25-005807-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
22c3b56895de49aaa081b03bd4172cd0
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
15.09.2021 17:09
Опис:
У зв’язку з проведенням моніторингу переговорної процедури закупівлі «Технічне обслуговування та ремонт двигунів внутрішнього згоряння та паливних систем транспортних засобів, код ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (оголошення про проведення закупівлі UA-2021-06-25-005807-c) та оприлюдненням запиту про надання пояснень (дата публікації: 2021-09-10 08:09:06) Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (далі - Замовник) надає наступні пояснення.
З метою підтримання в технічно справному стані транспортних засобів комплексу спецтранспорту ДП МА «Бориспіль», для забезпечення безперебійного виконання виробничих процесів, забезпечення регулярності рейсів аеропорту, якісного надання послуг з наземного обслуговування повітряних суден, між ДП МА «Бориспіль» та ТОВ «АВІАСПЕЦТЕХ» за результатами переговорної процедури закупівлі було укладено Договір про закупівлю послуг «Технічне обслуговування та ремонт двигунів внутрішнього згоряння та паливних систем транспортних засобів» № 35.1-14/8.4-00018 від 27.07.2021р. на суму 3 298 800.00 грн з ПДВ.
Технічний стан транспортних засобів, в тому числі спеціалізованої аеродромної техніки для утримання штучного покриття в належному стані та проведення наземного пасажирського та технічного обслуговування повітряних суден, повинен відповідати вимогам низки нормативних документів:
Закону України "Про дорожній рух" (ст. 12, 16, 29, 32, 33, 36, 37, 53);
«Правилам дорожнього руху України»;
«Правилам надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затвердженим наказом Міністерства інфраструктури України №615 від 28.11.2014р.;
«Положенню про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту», затвердженим Наказом Міністерства транспорту України №102 від 30.03.1998р.;
Рекомендаціям та вимогам IATA (ISAGO);
Інструкціям по експлуатації автомобілів та спецмашин;
Ремонтної, технологічної та сервісної літератури виробника; та ін.
На виконання вимог вищезазначених нормативних документів фахівцями комплексу спецтранспорту ДП МА «Бориспіль» проведено ретельний аналіз технічного стану двигунів внутрішнього згоряння та паливних систем транспортних засобів.
При підготовці техніки до експлуатації в осінньо-зимовий та весняно-літній періоди, з урахуванням напрацювання, проводяться регламентні технічні роботи при яких визначається технічний стан вузлів та агрегатів.
По кожному типу транспортних засобів були визначені вірогідні несправності, враховуючи досвід експлуатації, історію несправностей та умови і режим експлуатації, а саме: постійні переїзди на короткі дистанції, часті запуски та зупинки двигунів, робота під значним навантаженням. З урахуванням досвіду аналогічних закупівель проведених в попередні роки, розроблено технічну специфікацію до предмету закупівлі, в якій визначено обсяг послуг з ремонту та технічного обслуговування з переліком необхідних запасних частин. Загальна кількість Послуг складається з суми всіх Послуг, що будуть надаватися згідно заявок на ремонт протягом дії договору.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, стосовно вартості запасних частин та ціни і кількості нормо-годин необхідних на виконання однієї послуги, проведений порівняльний аналіз ринкових цін, та аналіз закупівельних цін попередніх закупівель аналогічних послуг. Проведені консультації з учасниками ринку, та направлено низку запитів з метою отримання комерційних пропозицій від потенційних Учасників процедури закупівлі. На підставі вищезазначеного визначено очікувану вартість за кожну одиницю послуг та очікувану вартість в цілому.
Загальна очікувана вартість закупівлі становила 2 916 666,67 грн без ПДВ, що з врахуванням податку на додану вартість становить 3 500 000 грн.
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі, розмір витрат та очікуваної вартості розміщено веб-сайті ДП МА «Бориспіль» за посиланням: https://kbp.aero/vykonannya-vymog-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrayiny-vid-11-10-2016-710.
Переговорна процедура закупівлі обрана у зв’язку з наявністю підстав її застосування відповідно до пункту 1 частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації під час проведення . процедури закупівлі UA-2021-01-06-001254-c та процедури закупівлі UA-2021-02-25-002170-a.