-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
5 561 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 806.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 806.00 UAH
Номер:
7a45488fa0f64ae68f72714871668138
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-10-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.12.2021 00:00
Період моніторингу:
10.12.2021 13:47 - 05.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.12.2021 № 799
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-06-25-005555-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 червня 2021 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.12.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ПП «ІНСАМ-БУД», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Відділу освіти Покровської міської ради Донецької області (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2021-06-25-005022-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 25.06.2021 № 220; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «ІНСАМ-БУД» (далі – ПП «ІНСАМ-БУД»); протокол уповноваженої особи від 14.07.2021 № 233; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю від 02.08.2021 № 5.
Період усунення порушень:
17.12.2021 14:35 - 23.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2021 14:35
Запити/Пояснення
Номер:
ae0c929d763f4225ba17ef383deed1f5
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
15.12.2021 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
42ad88686cd24a659b2b6960d0d16a24
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
17.12.2021 13:20
Опис:
На запит про надання пояснень від 15.12.2021 відділ освіти Покровської міської ради Донецької області повідомляє наступне:
Між відділом освіти Покровської міської ради Донецької області та ФОП Дутка Раїса Федорівна було укладено договір №1 від 23.09.2020 на розробку проектно-коштрисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт (фасад) дошкільного навчального закладу №11 «Чебурашка» Покровської міської ради Донецької області, розташованого за адресою: 85300, Донецька область, м. Покровськ, вул. Шмідта, 4», відповідно до якого була розроблена зазначена проектно-кошторисна документація. В подальшому, у зв’язку з необхідністю коригування зазначеної проектно-кошторисної документації укладено договір №10/2021 від 11.06.2021 з ФОП Дутка Раїса Федорівна, за результатами якого відділу освіти Покровської міської ради було надано відкориговану проектно-кошторисну документацію.
За результатами експертизи кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт (фасад) дошкільного навчального закладу №11 «Чебурашка» Покровської міської ради Донецької області, розташованого за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Шмідта, 4» (коригування)» філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Донецькій області було надано позитивний експертний звід №05-0064-21/КД від 16.06.2021.
Загальна кошторисна вартість будівництва за вищезазначеним проектом складає 5911,020 тис. грн.
Таким чином, необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та очікувана вартість предмета закупівлі визначені на підставі проектно-кошторисної документації та зазначені у Додатку 6 до тендерної документації.