• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

5 561 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 806.00 UAH
Номер: 7a45488fa0f64ae68f72714871668138
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-10-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.12.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 10.12.2021 13:47 - 05.01.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.12.2021 № 799 Миколаїв Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-06-25-005555-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 червня 2021 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.12.2021. Начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 820-07-78, lpalamarcuk803@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ПП «ІНСАМ-БУД», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Відділу освіти Покровської міської ради Донецької області (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2021-06-25-005022-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 25.06.2021 № 220; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «ІНСАМ-БУД» (далі – ПП «ІНСАМ-БУД»); протокол уповноваженої особи від 14.07.2021 № 233; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю від 02.08.2021 № 5.
Період усунення порушень: 17.12.2021 14:35 - 23.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 17.12.2021 14:35

Запити/Пояснення