• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Риба заморожена (Хек)

Завершена

246 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 232.00 UAH
Номер: e58e80f93c2849e08084a645bb669529
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-31-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.08.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 31.08.2021 15:57 - 22.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.08.2021 №501 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олександр СЕМЕНЮК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 31.08.2021 №501 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7.UA-2021-06-25-001579-a 25.06.2021 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Вінницька, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Вінницька обл.), +38 (0 97) 333-04-21, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 25 червня 2021 року, тендерну пропозицію ТОВ «Укрпродлогістика», вимогу про усунення порушення від 05 серпня 2021 року 09:41 год., рішення Замовника від 10 серпня 2021 року 16:33 год., протоколи засідання тендерного комітету від 15 липня 2021 року №71, від 26 липня 2021 року №74, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 16 серпня 2021 року №325, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 18 серпня 2021 року та пояснення від 13 вересня 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 4 пункту 4 додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу про надання учасниками в складі пропозиції копій особових медичних книжок водіїв та експедиторів, що вказані в довідці, наданій учасником на вимогу пункту 2 частини 1 цього додатку, оформлених відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року № 150 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року №280» - із відміткою про допуск до роботи. При цьому, учасником ТОВ «Укрпродлогістика» у складі тендерної пропозиції завантажено особисті медичні книжки водіїв та експедиторів Марчука Л.М., Козачко П.А., Боднара С.П., Паращука В.В., що вказані в довідці від 01 липня 2021 року б/н, наданій учасником на вимогу пункту 2 частини 1 додатку 1 тендерної документації, які оформлені не у відповідності до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року № 150 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року №280», чим не дотримано вимог підпункту 4 пункту 4 додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Укрпродлогістика», як таку що не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та уклав з ним договір про закупівлю від 16 серпня 2021 року №325.
Період усунення порушень: 20.09.2021 16:26 - 05.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2021 16:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Отримавши висновок про результати моніторингу повідомляємо, що нами ініційовано процедуру розірвання договору про закупівлю риби замороженої (Хек) № 325 від 16 серпня 2021 року, з подальшою публікацією, в електронній системі закупівель, додаткової угоди та звіту про виконання договору про закупівлю, відповідно до частини дев’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 23.09.2021 15:59

Запити/Пояснення