• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сир сичужний та кисломолочний

Завершена

335 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 675.00 UAH
Номер: 875756cf20854e05b0094564d84467f1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-26-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.10.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.10.2021 15:01 - 16.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.10.2021 №615 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 26.10.2021 №615 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-06-25-002314-b 25.06.2021 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради (далі – замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 25 червня 2021 року), вимога про усунення порушення від 05 серпня 2021, рішення Замовника від 10 серпня 2021 року, протоколи засідань тендерного комітету від 15 липня 2021 року №70, від 26 липня 2021 року №75, тендерну пропозицію ТОВ «Укрпродлогістика», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 16 серпня 2021 року №326, пояснення від 02 та 05 листопада 2021 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що згідно підпункту 4 пункту 4 додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасниками в складі пропозиції копій особових медичних книжок водіїв та експедиторів, що вказані в довідці, наданій учасником на вимогу пункту 2 частини 1 цього додатку, оформлених відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року №280» - із відміткою про допуск до роботи. При цьому, учасником ТОВ «Укрпродлогістика» у складі тендерної пропозиції завантажено особисті медичні книжки водіїв та експедиторів Марчука Л.М., Козачко П.А., Боднара С.П., Паращука В.В., що вказані в довідці від 01 липня 2021 року б/н, оформлені не у відповідності до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року № 150 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року №280», чим не дотримано вимог підпункту 4 пункту 4 додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Укрпродлогістика», як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та уклав з ним договір про закупівлю від 16 серпня 2021 року №326.
Період усунення порушень: 11.11.2021 17:39 - 26.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2021 17:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати моніторингу, відділ освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради розірвав договорів на закупівлю ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-25-002314-b). При цьому було дотримано вимоги положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Звіт про виконання (розірвання) договору про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівлю за ідентифікатором UA-2021-06-25-002314-b, свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Дата публікації звіту: 17.11.2021 10:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 16.08.2021 №326 додатковою угодою від 16.11.2021 №1
Дата публікації: 17.11.2021 16:46

Запити/Пояснення