-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нове будівництво магістралі загальноміського значення на ділянці від вул. Скобелевської до вул. З'єднаної у м. Харкові
Завершена
92 066 743.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 460 333.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 460 333.72 UAH
Номер:
d07309d2c9684d4ab7bf5ee9236155ff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-24-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.09.2021 00:00
Період моніторингу:
24.09.2021 16:50 - 20.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.09.2021 №415
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 24.09.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 24.09.2021 № 415
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
17 UA-2021-06-25-003187-c 25.06.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що Замовником порушено пункт 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082.
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимогам частини 6 статті 33 Закону та частини 4 статті 41 Закону та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.06.2021, тендерну пропозицію Консорціума «Блек Сі Консорціум», протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.07.2021, протокол розгляду тендерної пропозиції від 16.07.2021, повідомлення про намір укласти договір від 16.07.2021 року, договір про закупівлю робіт (підряду) від 16.08.2021 № 10, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 20.08.2021 року, пояснення надані Замовником на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.08.2021 №18109-р/пк-пз.
Під час проведення моніторингу питання, що розглядалися Постійно діючою адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель моніторингом охоплені не були.
За результатом моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що Замовником порушено пункт 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, а саме: замість кваліфікованого електронного підпису на захищеному носії використано удосконалений електронний підпис на незахищеному носії.
Також, за результатом моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації містять інформацію, а саме: «Істотними умовами договору про закупівлю є умови про предмет, ціну, строк дії договору та порядок здійснення оплати, що можуть бути змінені за взаємною згодою сторін з підстав тау порядку, передбаченими ч.5 ст.41 Закону. Усі інші умови договору про закупівлю не є істотними та можуть бути змінені за взаємною згодою сторін відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України».
Однак, відповідно до частини 4 статті 41 Закону - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
В свою чергу, згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості зміни умов договору під час його укладання з учасником-переможцем торгів суперечить вимогам частини 6 статті 33 Закону та частини 4 статті 41 Закону.
Крім того, за результатом моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: на порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовник виключив вимогу підтвердження учасниками відсутності у них підстави передбаченої пунктом 5 частини 1 статті 17 Закону та не визначив спосіб підтвердження відсутності такої підстави.
Період усунення порушень:
22.10.2021 15:53 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2021 15:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 22.10.2021 стосовно моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво магістралі загальноміського значення на ділянці від вул. Скобелевської до вул. З’єднаної у м. Харкові» (UA-2021-06-25-003187-с)
Дата публікації звіту:
28.10.2021 15:02
Запити/Пояснення
Номер:
df2c51d1297b47cbad8e8a95dd1476b7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.10.2021 20:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
5652fd0e309d420586104cb61d85ec60
Назва:
Пояснення на запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 05.10.2021 щодо моніторингу (UA-M-2021-09-24-000013) процедури закупівлі робіт «Нове будівництво магістралі загальноміського значення на ділянці від вул. Скобелевської до вул. З’єднаної у м. Харкові ( UA-2021-06-25-003187-с)
Дата опублікування:
08.10.2021 14:34
Опис:
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо пояснення на запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 05.10.2021 щодо моніторингу (UA-M-2021-09-24-000013) процедури закупівлі робіт «Нове будівництво магістралі загальноміського значення на ділянці від вул. Скобелевської до вул. З’єднаної у м. Харкові ( UA-2021-06-25-003187-с)
Номер:
4d82e929bd7b4b909dc14a88f6f20e2e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2021 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Нове будівництво магістралі загальноміського значення на ділянці від вул. Скобелевської до вул. З'єднаної у м. Харкові» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-25-003187-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Чому, інформація викладена в Технічному завданні про місцезнаходження ділянки нового будівництва суперечить інформації зазначеної у п. З «Оголошення про проведення відкритих торгів», в тому що вищезазначеними документами визначені різні межі ділянки Нового будівництва: «... до річки Харків» та «до вул. З’єднаної у м. Харков»?
4. Чому, інформація про предмет закупівлі розміщена шляхом заповнення електронних полів, а саме у розділі «Опис окремої частини або частин предмета закупівлі» пункту «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» в редакції «61000, Україна, Харківська область, місто Харків, від вул. Скобелевської до вул. З'єднаноїої мережі в районі вул. Шацької»?
5. Чому, Замовником було порушено порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, а саме: замість кваліфікованого електронного підпису на захищеному носії ним було використано удосконалений електронний підпис на незахищеному носії?
6. На підставі чого, у Тендерній документації встановлені умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів?
7. Яким чином та на підставі яких документів кінцевий строк оскарження умов закупівлі встановлено до 09 липня 2021 00:00 годин?
8. Яким чином було визначено предмет закупівлі та чому процедура закупівлі на розділена на лоти по видам робіт? (послуги з будівництва, реконструкції та/або технічного переоснащення електричних мереж; винесення абонентських кабельних мереж, винесення кабельних мереж зв’язку, улаштування мереж зовнішнього освітлення; демонтажні роботи; земляні роботи).
9. Замовник у Технічному завданні зазначає наступне: «Ділянка нового будівництва в адміністративно-територіальному відношенні розташована в Київському районі міста Харкова від перехрестя вул. Скобелевської та вул. Миколи Манойла до річки Харків.
Протяжність будівництва цієї ділянки магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху становить 408м, з шириною проїжджої частини 15 м.»
Слід зазначити, що відповідно до Генерального плану міста Харкова зазначена ділянка нового будівництва є магістральною вулицею загальноміського значення безперервного, а не регульованого руху, як зазначається у технічному завданні.
Чому, Технічне завдання розроблене щодо іншої категорії магістральної вулиці, ніж яка передбачена генеральним планом?
10. Чому, у пунктах 42, 46, 50, 54, 60 розділу «Нанесення дорожньої розмітки» Технічного завдання зазначено, що необхідно використовувати кульки скляні саме імпортного виробництва?
11. Чому, у разі визначення переможцем процедури закупівлі об’єднання учасників - Замовник встановив обов’язок надати документальне підтвердження відсутності підстав, визначених п.п. 6, 8 ч. 1 ст. 17 Закону для учасника об’єднання тільки нерезидента, а резидента фактично звільнив від такого обов'язку?
12. Чому, для підтвердження учасниками виконання аналогічних договорів встановлена вимога надання договорів/ру предметом якого було/є виконання/проведення комплексу робіт з нового будівництва або реконструкції магістральних вулиць загальноміського або районного (у містах) значення?
13. Чому, з наданням аналогічного договору предметом якого було проведення комплексу робіт з реконструкції магістральних вулиць, Замовнику буде достатньо інформації для підтвердження можливості виконання робіт з нового будівництва?
14. На підставі чого, Замовником у Проекті договору встановлено, що окрім зазначених нормативно-правових актів, розмір кошторисної заробітної плати необхідно визначати ще й з урахуванням Рішення ХМР, в п. 20 якого встановлено, що при визначенні вартості робіт щодо об’єктів будівництва застосовується рівень середньомісячної заробітної плати у жорсткому розмірі в 15 000 гривень?
15. Обґрунтуйте обов’язок учасника підтвердити відсутність підстав, визначених пунктами 6, 12 і 13 ч. 1 ст. 17 Закону стосовно залучених субпідрядників/співвиконавців.
16. Обґрунтуйте обов’язок встановлення Замовником вимог, щодо надання учасниками листа - відгуку, що свідчить про виконання/проведення робіт за аналогічним договором.
17. Яким чином, умова щодо надання аналогічного договору, який ще не виконаний, може бути підтвердженням досвіду виконання договору?
18. Чому, Замовник з тендерної документації виключив вимогу підтвердження відсутності підстав передбачену п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону та не визначив спосіб підтвердження відсутності такої підстави?
19.Чому, Замовником звільнено переможця процедури від обов’язку закупівлі підтвердити відсутність підстав передбачених пунктами 2,3,8 ч. ст. 17 Закону?
20. Чому, Замовник вимагає від учасників закупівлі наявність професій, а саме «виконробу» та «спеціаліста - кошторисника», які не передбачені чинним законодавством України?
21. Чому тендерна документація не містить інформації про спосіб (форма) подання переможцем документації та інформації, зазначених у пункті 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»?
22. Чому тендерна документація не містить в який переможець торгів повинен надати розрахунок ціни пропозиції, яку отримано за результатами електронного аукціону?
23. Чому, тендерною документацією не передбачено наслідки ненадання переможцем форми «Тендерна пропозиція» (додаток № 5 до тендерної документації) та розрахунку ціни пропозиції?
24. Чому Замовником не передбачено у тендерній документації необхідність подання копії відповідного рішення Антимонопольного комітету України щодо створення об’єднання підприємств?
25. Чому, проект договору, опублікований Замовником, не передбачає умов, які б урегульовували обов’язок, а також порядок і строки передачі замовником підряднику дозвільних документів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3614f96730244f96bb70031948ba8192
Назва:
Пояснення на запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 06.10.2021 щодо моніторингу (UA-M-2021-09-24-000013) процедури закупівлі робіт «Нове будівництво магістралі загальноміського значення на ділянці від вул. Скобелевської до вул. З’єднаної у м. Харкові ( UA-2021-06-25-003187-с)
Дата опублікування:
11.10.2021 18:47
Опис:
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо пояснення на запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 06.10.2021 щодо моніторингу (UA-M-2021-09-24-000013) процедури закупівлі робіт «Нове будівництво магістралі загальноміського значення на ділянці від вул. Скобелевської до вул. З’єднаної у м. Харкові ( UA-2021-06-25-003187-с)