• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нове будівництво магістралі загальноміського значення на ділянці від вул. Скобелевської до вул. З'єднаної у м. Харкові

Завершена

92 066 743.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 460 333.72 UAH
Номер: d07309d2c9684d4ab7bf5ee9236155ff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-24-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.09.2021 16:50 - 20.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.09.2021 №415 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 24.09.2021 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.09.2021 № 415 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 17 UA-2021-06-25-003187-c 25.06.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що Замовником порушено пункт 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимогам частини 6 статті 33 Закону та частини 4 статті 41 Закону та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.06.2021, тендерну пропозицію Консорціума «Блек Сі Консорціум», протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.07.2021, протокол розгляду тендерної пропозиції від 16.07.2021, повідомлення про намір укласти договір від 16.07.2021 року, договір про закупівлю робіт (підряду) від 16.08.2021 № 10, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 20.08.2021 року, пояснення надані Замовником на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.08.2021 №18109-р/пк-пз. Під час проведення моніторингу питання, що розглядалися Постійно діючою адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель моніторингом охоплені не були. За результатом моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що Замовником порушено пункт 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, а саме: замість кваліфікованого електронного підпису на захищеному носії використано удосконалений електронний підпис на незахищеному носії. Також, за результатом моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації містять інформацію, а саме: «Істотними умовами договору про закупівлю є умови про предмет, ціну, строк дії договору та порядок здійснення оплати, що можуть бути змінені за взаємною згодою сторін з підстав тау порядку, передбаченими ч.5 ст.41 Закону. Усі інші умови договору про закупівлю не є істотними та можуть бути змінені за взаємною згодою сторін відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України». Однак, відповідно до частини 4 статті 41 Закону - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. В свою чергу, згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості зміни умов договору під час його укладання з учасником-переможцем торгів суперечить вимогам частини 6 статті 33 Закону та частини 4 статті 41 Закону. Крім того, за результатом моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: на порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовник виключив вимогу підтвердження учасниками відсутності у них підстави передбаченої пунктом 5 частини 1 статті 17 Закону та не визначив спосіб підтвердження відсутності такої підстави.
Період усунення порушень: 22.10.2021 15:53 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2021 15:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 22.10.2021 стосовно моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво магістралі загальноміського значення на ділянці від вул. Скобелевської до вул. З’єднаної у м. Харкові» (UA-2021-06-25-003187-с)
Дата публікації звіту: 28.10.2021 15:02

Запити/Пояснення