-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз" (БМФ Укргазпромбуд))
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-12-005703-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз" (БМФ Укргазпромбуд)». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
5 990 723.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 59 907.23 UAH
мін. крок: 1% або 59 907.23 UAH
Номер:
cf9892504fcc464993f58751d96c3eaf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-21-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2022 00:00
Період моніторингу:
21.09.2022 17:39 - 13.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2022 № 214
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2021-06-24-003103-b 24.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СББ» та ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС» РІ ГРУП», ПП «Явір-2000», ТОВ «АНТАРЕС-3000» та ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ЄВРОГРАД» (окрім питань які були предметом розгляду колегії АМКУ), відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщень та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.06.2021 № 21/ПР/095 із змінами, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕГАЛ ФОРС» РІ ГРУП» (далі – ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС» РІ ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ЄВРОГРАД» (далі – ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ЄВРОГРАД»), товариства з обмеженою відповідальністю «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ» (далі – ТОВ «СББ»), приватного підприємства «Явір-2000» (далі – ПП «Явір-2000»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА» (далі – ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА») та товариства з обмеженою відповідальністю «АНТАРЕС-3000» (далі – ТОВ «АНТАРОЕС-3000»), повідомлення про усунення невідповідностей до 17.08.2021 учасникам: ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС» РІ ГРУП», ТОВ «СББ» та учаснику ТОВ «АНТАРЕС-3000», протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 17.09.2021 № 21214-р/пк-пз, від 28.09.2021 № 22026-р/пк-пз, 25.10.2021 № 24135-р/пк-пз та 26.10.2022 № 24254-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 23.11.2021 № 21/ПР/095-н-1, повідомлення про намір укласти договір від 24.11.2021, договір про закупівлю послуг від 13.12.2021 № 2112000067 (далі – Договір), додаткові угоди від 09.03.2022 № 1, від 25.03.2022 № 2 та від 04.04.2022 № 3 до Договору, пояснення та документи надані 29.09.2022 Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що згідно з підпунктом 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» додатку ІІ до тендерної документації Замовником установлено вимогу до інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів) із завантаження файлу у форматі pdf, який містить скановану/-і копію/-ї ветеринарного паспорту на кожну службову собаку, що зазначена в довідці, згідно підпункту 8.7., що підтверджує наявність у учасника не менше двох службових собак, згідно вимог статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність».
Учасник ТОВ «СББ» у складі своєї тендерної пропозицій завантажив файли у форматі pdf: «Документи на собак.pdf», який містить скановані копії ветеринарних паспортів на службових собак за номерами: UA 0150030 на службову собаку на ім’я Грант, що містить сторінки 1-5, 22-23 та 11466074 на службову собаку на ім’я Амир, що містить сторінки 1-7, 10-11.
Учасник ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА» у складі своєї тендерної пропозицій завантажив файли у форматі pdf: 8.8-Ветеринарний паспорт.rar, в якому розміщено наступні файли: Вольф.PDF, Барон. PDF та Кара.PDF, в яких містяться скановані копії ветеринарних паспортів на службових собак за номерами: 11486586 на службову собаку на ім’я Вольф, що містить сторінки 2-7, 10-11, 11486581 на службову собаку на ім’я Барон, що містить сторінки 2-7, 10-11 та 11486585 на службову собаку на ім’я Кара, що містить сторінки 2-7, 10-11 відповідно.
Таким чином, учасники ТОВ «СББ» та ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА» надали скановані копії ветеринарних паспортів на службових собак не в повному обсязі, чим не дотрималися вимог підпункту 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» додатку ІІ до тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «СББ» та ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА», як таких, що не відповідають іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив їх до аукціону.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
14.10.2022 15:58 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.10.2022 15:58
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позов про визнання протиправним та скасування висновка ДАСУ
Дата публікації:
28.10.2022 17:42
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
АТ «Укртрансгаз» (далі – Замовник, Товариство) в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі - Закон) не погоджується із оприлюдненою інформацією, викладеною у Висновку Державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) за результатами проведеного моніторингу закупівлі – Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз" (БМФ Укргазпромбуд)) за № UA-2021-06-24-003103-b та надає свої заперечення, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону, з урахуванням наступного.
У висновку ДАСУ зазначено, що згідно з підпунктом 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» Додатку ІІ до тендерної документації Замовником установлено вимогу до інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів) із завантаження файлу у форматі pdf, який містить скановану/-і копію/-ї ветеринарного паспорту на кожну службову собаку, що зазначена в довідці, згідно підпункту 8.7., що підтверджує наявність у учасника не менше двох службових собак, згідно вимог статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність».
Учасник ТОВ «СББ» у складі своєї тендерної пропозицій завантажив файли у форматі pdf: «Документи на собак.pdf», який містить скановані копії ветеринарних паспортів на службових собак за номерами: UA 0150030 на службову собаку на ім’я Грант, що містить сторінки 1-5, 22-23 та 11466074 на службову собаку на ім’я Амир, що містить сторінки 1-7, 10-11.
Учасник – ТОВ «Охоронна компанія «Альфа Безпека» у складі своєї тендерної пропозиції завантажив файли: 8.8-Ветеринарний паспорт.rar, в якому розміщено файли: Вольф.PDF, Барон.PDF та Кара.PDF, в яких містяться скановані копії ветеринарних паспортів на службових собак за номерами: 11486586 на службового собаку Вольф, що містить сторінки 2-7, 10-11, 11486581 на службового собаку Барон, що містить сторінки 2-7, 10-11 та 11486585 на службового собаку Кара, що містить сторінки 2-7, 10-11 відповідно.
На підставі вищевикладеного, ДАСУ робить висновок, що Учасники –
ТОВ «Охоронна компанія «Альфа Безпека» та ТОВ «СББ» надали скановані копії ветеринарних паспортів на службових собак не в повному обсязі, чим не дотримався вимог підпункту 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» додатку ІІ до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників – ТОВ «СББ» та ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА», як таких, що не відповідають іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив їх до аукціону.
Підпунктом 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» додатку ІІ до тендерної документації «Сканована/-і копія/-ї ветеринарного паспорту на кожну службову собаку, що зазначена в довідці, згідно підпункту 8.7., що підтверджує наявність у учасника не менше двох службових собак, згідно вимог статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність» не встановлена вимога надання всіх без виключення сторінок документа на службового собаку.
Учасники – ТОВ «Охоронна компанія «Альфа Безпека» та ТОВ «СББ» у складі своєї тендерної пропозиції надав скановані копії сторінок ветеринарних паспортів службових собак, які містили записи та таких, що надали змогу ідентифікувати приналежність до конкретного службового собаки та пересвідчитися у наявності даних про проведені вакцинації та інші профілактичні заходи, репродукцію та обробку від ектопаразитів тощо.
Ветеринарний паспорт - це документ, в якому міститься інформація про тварину і про її господаря.
До інформації про тварину відноситься:
- кличка тварини;
- дата її народження;
- порода;
- статева приналежність;
- забарвлення шерсті;
- особливі прикмети;
- номер електронного чіпа (в разі, якщо було проведено чіпування тварини);
- дані про проведені вакцинації та інші профілактичні заходи, репродукцію та обробку від ектопаразитів;
- інше.
До інформації про господаря відноситься:
- ПІБ господаря;
- його контактний телефон;
- адреса проживання.
Таким чином, Учасниками – ТОВ «ОК «Альфа Безпека» та ТОВ «СББ» були надані скановані копії паспортів службових собак у відповідності до вимог встановлених підпунктом 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» додатку ІІ до тендерної документації.
Крім того, вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що
частиною 4 статті 8 Закону «Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель» передбачено строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель та частиною 6 статті 8 Закону встановлено, що за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Дата початку моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-24-003103-b визначений 21.09.2022, а дата підписання та оприлюднення висновку ДАСУ за його результатами 14.10.2022, а саме – на 17 робочий день після початку моніторингу.
Враховуючи наведене, вважаємо висновок Держаудитслужби необґрунтованим, безпідставним та таким, що порушує права та інтереси Замовника, які полягають у здійсненні ним відповідних процедур закупівель.
Дата публікації звіту:
20.10.2022 14:03
Запити/Пояснення
Номер:
69e3f3eb385444bcb46c2d7c6c86b874
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.09.2022 10:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охоронних послуг об’єктів філій акціонерного товариства «Укртрансгаз» (БМФ Укргазпромбуд) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером (UA-2021-06-24-003103-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційний вебсайт суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ЄВРОГАРД» умов пункту 13 розділу «Зведеної інформації про закупівлю» тендерної документації, в частині надання банківської гарантії у розмірі 5% від загальної суми вартості договору про закупівлю на забезпечення виконання договору про закупівлю.
5. Надати інформацію та підтвердні документи (акти про надання послуг, платіжні доручення, тощо) щодо виконання умов договору про закупівлю послуг від 13.12.2021 № 2112000067.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
765ffbd0555c41e59a4ccffb9455d1ef
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 26.09.2022
Дата опублікування:
29.09.2022 16:22
Опис:
1. Щодо документів, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість.
Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено з урахуванням необхідності забезпечення цілісності майнового комплексу, що передається під охорону охоронній структурі від розкрадань, несанкціонованих сторонніх втручань, забезпечення встановленого пропускного режиму на об’єкті, виконання інших завдань (посилення охорони об’єкта, у тому числі виклику групи посилення постів на автотранспорті), пов’язаних із виникненням прямої загрози безпеці об’єкта охорони, порушенням нормальних умов життєдіяльності на об’єкті охорони або негайним усуненням наслідків його пошкодження.
За процедурою закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об’єктів філій АТ «Укртрансгаз» (БМФ «Укргазпромбуд»))» було визначено необхідність у забезпеченні охорони 11 об’єктів БМФ «Укргазпромбуд» силами 11 цілодобових постів охорони. При визначенні доцільності та можливості забезпечення охорони встановлено достатність наявності по 1 цілодобовому посту на об’єкті із розрахунку 1 охоронник на зміну з урахуванням специфіки об’єктів, кількості матеріальних цінностей на них, їх розташування, території, схем, кількості входів/виходів, наявності парканів/огорож, інших технічних засобів охорони тощо. У зв’язку з великою за площею та складною територією, великою кількістю матеріальних цінностей, які знаходяться на відкритій місцевості, охорону Надвірнянської дільниці БМУ-4 БМФ «Укргазпромбуд» та виробничої дільниці № 3 БМУ-6 БМФ «Укргазпромбуд» вирішено здійснювати із використанням службових собак із розрахунку 1 службовий собака на 1 пост охорони.
Відповідно до умов та вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI та вимог ліцензування охоронної діяльності всі охоронники повинні бути забезпечені посвідченнями, форменим одягом відповідної пори року, спеціальними засобами (мінімально: бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії), які відповідають чинному законодавству, мобільним зв'язком та персональними супутниковими GPS-трекерами для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони охоронниками. Працівники охорони, задіяні для надання послуг, повинні мати не нижче 3-го кваліфікаційного розряду.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі процедури закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об’єктів філій АТ «Укртрансгаз» (БМФ «Укргазпромбуд»))» здійснювався згідно регламентуючих документів Компанії на підставі трьох комерційних пропозицій ТОВ "АНТАРЕС-2000", ТОВ «Служба Безпеки Бізнесу» та ТОВ «ОК «ЄВРОГАРД» із врахуванням двох цін договорів укладених за результатами процедури відкритих торгів, а саме:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-10-000620-c;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-31-001720-b.
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані
АТ «Укртрансгаз.
Додатково повідомляємо, що розмір витрат та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі регламентуються внутрішніми розпорядчими документами АТ «Укртрансгаз», що в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2002 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
Файл «питання 1».7Z 2,12 МБ, який містить файл «комерція».pdf 2,44 МБ.
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості
предмета закупівлі.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», а саме доповнено пунктом 4-1, яким зобов’язано суб’єктів господарювання державного сектору економіки забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
АТ «Укртрансгаз» не відноситься до суб’єктів господарювання державного сектору економіки з огляду на таке. Згідно з частиною другою статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
Одночасно:
- АТ «Укртрансгаз» не діє на основі лише державної власності (активи Товариства становить також майно, що належить Товариству на праві власності);
- у статутному капіталі Товариства державна частка відсутня (відповідно до пункту 5.2 Статуту Акціонерного товариства «Укртрансгаз», затвердженого Рішенням акціонера АТ «Укртрансгаз» від 16.12.2020 № 431, статутний капітал Товариства поділено на прості іменні акції, 100% вартість яких сплачена повністю. Статутний капітал сформовано засновником та єдиним акціонером Товариства - Національною акціонерною компанією «Нафтогаз України»);
- внаслідок відсутності державної частки у статутному капіталі Товариства, відсутнє право вирішального впливу держави на його господарську діяльність.
Враховуючи, що Товариство не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, обов’язок оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті у
АТ «Укртрансгаз» відсутній.
3. Щодо внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Файл «питання 3».7Z 676,0 Кб, який містить файл «Банківська гарантія 15741-21».pdf 696 Кб.
4. Питання за переліком ВІДСУТНЄ.
5. Щодо документів, які підтверджують виконання договору
від 13.12.2021 № 2112000067.
Строк дії договору від 13.12.2021 № 2112000067, з урахуванням додаткових угод № 1, 2 та 3 до нього, встановлений з 24.12.2021 по 30.11.2022.
Враховуючи викладене, надаємо акти надання охоронних послуг за період надання послуг з 24.12.2021 по 31.08.2022.
На виконання договору від 13.12.2020 № 2112000067 надаємо інформацію щодо здійснених розрахунків.
Файл «питання 5 частина 1».7Z 13,7 МБ, який містить файли:
- файл «2112000067».pdf 9,71 МБ
- файл «ДУ № 1».pdf 960 Кб
- файл «ДУ № 2».pdf 2,22 МБ
- файл «ДУ № 3».pdf 1,92 МБ
- файл «лист Єврогард розірвання».pdf 300Кб
Файл «питання 5 частина 2».7Z 20,0 МБ, який містить файли:
Акти:
Файл «Грудень 2021».pdf 3,63 МБ
Файл «Січень 2022».pdf 3,6 МБ
Файл «лютий 2022».pdf 3,3 МБ
Файл «березень 2022».pdf 2,94 МБ
Файл «Квітень 2022».pdf 1,97 МБ
Файл «Травень 2022».pdf 1,99 МБ
Файл «Червень 2022».pdf 1,91 МБ
Файл «Липень 2022».pdf 1,76 МБ
Файл «Серпень 2022».pdf 1,86 МБ
Файл «питання 5 частина 3».7Z 20 Кб, який містить файл «2022 Еврогард банк 2112000067».xlsx 20,0 Кб