-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі для ПВПЗ (в межах України, із монтажем)
Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Завершена
8 734 765.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 673.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 43 673.83 UAH
Номер:
62b17aade6f840fea09c3eb782abd70a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-13-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.12.2021 00:00
Період моніторингу:
13.12.2021 14:39 - 06.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро
10.12.2021 № 617
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 10.12.2021
№ 617
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 АТ "Укрпошта" UA-2021-06-24-006213-c 24.06.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план АТ «Укрпошта» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 01.07.2021 протокол б/н, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ПП ГАЛАТЕК, ТОВ «Медіа-Вест», ТОВ «МІМКОМ», ТОВ «ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА», ТОВ «СЕКТОР ТРЕЙД», Підприємство яке засновано на власності об’єднання громадян «ЕЛКОН-ДІЗАЙН», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір оприлюднений 06.08.2021, договір від 26.08.2021 № 2608 21-03 на суму 6 996 999,84 грн з ПДВ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 17.12.2021
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено наступне.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі. Отже, перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристики.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області 17.12.2021 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) .
Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель документи на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Період усунення порушень:
29.12.2021 16:04 - 15.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.12.2021 16:04
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" АТ "Укрпошта" подано позовну заяву про визнання незаконним та скасування висновку про результати моніторингу до Донецького окружного адміністративного суду. Інформація про відкриття провадження у справі буде оприлюднена протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Дата публікації:
14.01.2022 18:39
Дата відкриття провадження:
24.01.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
Інформуємо щодо відкриття провадження в адміністративній справі №200/1026/22 про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (ухвала додається)
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
91f6732772464a41a644027363fc62c8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.12.2021 10:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Меблі для ПВПЗ (в межах України, із монтажем) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-24-006213-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
60180109457c4e3d88332524e45bd1f7
Назва:
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі в порядку ч.5 ст.8 Закону України про публічні закупівлі
Дата опублікування:
17.12.2021 16:11
Опис:
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
В порядку ч.5 ст.8 Закону України про публічні закупівлі, повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про тендерний комітет та уповноважену особу». Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників (у виключних випадках не менше двох пропозицій) щодо товарів/послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій: ТОВ «РЕВАЙС» - ціна 7 998 300,00 грн., ФОП Котенков С.С. - ціна 11 854 000,00 грн., ПП «ЮНОНА» - ціна 9 471 230,00 грн. Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу меблів, що закуповувались. Згідно пропозицій середньо-ринкова вартість становить: 9 774 510,00 грн. Очікувана вартість закупівлі була сформована на підставі двох найнижчих комерційних пропозицій та становить 8 734 765,00,00 грн. 00 коп., з урахуванням ПДВ.
2. Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2021 рік та сформована шляхом моніторингу середньоринкових цін на аналогічні та подібні товари. Кошти передбачено Програмою технічного розвитку АТ «Укрпошта» на 2021 рік.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: З метою облаштування меблями точок базування для ПВПЗ (пересувні відділення) в межах України. Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Обрані технічні та якісні характеристики продукції, яка закуповується, повністю відповідають потребам користувачів. Технічні та якісні характеристики відповідають діючим галузевим нормам та стандартам, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги формувалися в рамках реалізації проєкту ПВПЗ (пересувні відділення) на 2021 рік. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку. Крім того, повідомляємо, що на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року #710 зі змінами АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей одного з електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі закупівлі, де доступна вся необхідна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2021-06-24-006213-c, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli).
Номер:
c23119be2f744831ac23eb98569220fa
Назва:
Заперечення до висновку
Дата опублікування:
06.01.2022 15:53
Опис:
У заперечення інформації, викладеної у висновку про наявність порушень щодо моніторингу за закупівлею Меблі для ПВПЗ (в межах України, із монтажем) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-24-006213-c), зазначаємо наступне:
Положенням про тендерний комітет та уповноважену особу, затвердженим наказом АТ «Укрпошта» від 17.04.2020 № 412 (діяло на момент оголошення закупівлі), передбачено надання структурним підрозділом - ініціатором закупівлі виключно техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) у складі Заявки на проведення закупівлі, зміст такого ТЕО визначає доцільність закупівлі та розрахунок очікуваної вартості закупівлі. Надання у складі Заявки на проведення закупівлі до ТЕО будь-яких інших документів, які б обґрунтовували бюджетне призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, не передбачається внутрішніми розпорядчим актами АТ «Укрпошти». Водночас, у запиті від 17.12.2021 не конкретизовані вимоги щодо документів, якими Замовник мав підтвердити обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Враховуюче викладене, на підставі наявних документів (Заявки про проведення цієї закупівлі) уповноваженою особою було надано зазначене «Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі», у якому повністю викладено зміст ТЕО для цієї закупівлі, у тому числі обґрунтовано розрахунок очікуваної вартості закупівлі, оприлюднено у встановлені терміни та підписане КЕП уповноваженої особи. Таким чином, уповноваженою особою були виконані вимоги запиту ДАСУ від 17.12.2021 р., а саме оприлюднено в системі відповідь на запит щодо пояснення та завантажено документ з підписом уповноваженої особи у вигляді файлу «Пояснення моніторинг Меблі ПВПЗ.docx.p7s».
З огляду на відсутність механізму усунення виявлених порушень (а саме порушення щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону), у висновку не конкретизовано, які заходи має здійснити Замовник направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та яким чином здійснити притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, оскільки пояснення на запит було надане своєчасно та в обсязі достатньому для того щоб у висновку за результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень ДАСУ не установлено.
Вважаємо необхідним оскаржити висновок про результати моніторингу закупівлі до суду.