-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
деревина паливна
Завершена
700 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
fa53011d9a7847439b7a451a0102a475
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-17-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.09.2021 00:00
Період моніторингу:
20.09.2021 15:32 - 12.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.09.2021 № 409
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 20.09.2021 №409
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-06-24-002396-b 24.06.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону установлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Хмелівської сільської ради Роменського району Сумської області (далі – Замовник), обґрунтування застосування переговорної процедури, інформацію, оприлюднену в електронній системі закупівель щодо здійснення Замовником закупівель за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина у 2021 році, повідомлення про намір укласти договір від 24.06.2021, договір від 01.07.2021 № 189.
Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів – у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Моніторингом установлено, що Замовником за результатами застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону (двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом) укладено договір з фізичною особою-підприємцем Горобчуком Олегом Васильовичем про закупівлю товару (деревини дров'яної непромислового використання 1-ї групи) від 01.07.2021 № 189 раніше, ніж через 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 26.04.2021 року, договір укладено 01.07.2021 року – на сьомий день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю), чим порушено вимоги частини сьомої статті 40 Закону.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених, зокрема, частиною сьомою статті 40 цього Закону.
Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить посилання на документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
При цьому, ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-1-1), не підтверджено.
Період усунення порушень:
22.09.2021 14:47 - 07.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.09.2021 14:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Хмелівської сільської ради повідомляє, що неможливо усунення виявлених порушень, так як в разі розірвання договору з Постачальником ФОП Горобчук О.В інших постачальників деревини за ціною не вище 700 грн. за м. куб. немає. В свою чергу ФОП Горобчук О.В. заявив, що може запропонувати деревину за новим договором ціною не менше 1000 грн. за м. куб
Дата публікації звіту:
29.09.2021 14:35
Запити/Пояснення
Номер:
42e3c488c1f344358cb63a9f85c6d018
Назва:
Питання
Дата опублікування:
28.09.2021 14:46
Опис:
Виявлене порушення беззаперечно є. Але воно суто формальне та не призвело і не могло призвести до збитків. Розірвання договору можливе, але призведе до негативних наслідків. Жодного бажаючого укладати договір по ціні 700 грн за куб м. немає. І у ФОП Горобчук також обставини липня відрізняються від обставин які склалися через 4 місяці тобто зараз.
Виходячи з вищенаведеного чи можливе засосування статті 22 Кодексу України про адміністративні правопорушення
"При малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням."???
Номер:
56d805f1e9fd471b88ec4af69867a946
Назва:
Щодо роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань
Дата опублікування:
29.09.2021 10:50
Опис:
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до абзацу першого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням виключно змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а не застосування норм Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Крім того повідомляємо, що відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднює через електронну систему закупівель:
або інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку;
або аргументовані заперечення до висновку;
або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.