-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт частини приміщення І-ІІ поверхів Червоненської початкової школи філії ОЗЗСО "Ковалівського ліцею"Ковалівської сільської ради Васильківського району Київської області по вул.Шевченка,1 с.Червоне Фастівського району Київської області
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
bd8276ed583b41af8fd23e37303e56a1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-05-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2021 00:00
Період моніторингу:
05.10.2021 13:24 - 29.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2021 № 575
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.10.2021 № 575
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2021-06-24-001213-a 24.06.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення частини другої статті 40 Закону №922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11.10.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі (скороченої), обгрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.07.2021 № 1/07, відповідь Замовника на запит органу фінансового контролю від 08.10.2021 року.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з повідомленням про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі (скороченої)) Замовником, на підставі пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922-VIII), проведено скорочену переговорну процедуру закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщення І-ІІ поверхів Червоненської початкової школи філії ОЗЗСО «Ковалівського ліцею «Ковалівської сільської ради Васильківського району Київської області по вул. Шевченка, 1 с. Червоне Фастівського району Київської області».
Обгрунтуванням проведення вказаної процедури закупівлі відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, та згідно з поясненнями Замовника, є потреба у капітальному ремонті частини приміщення І-ІІ поверхів Червоненської початкової школи філії ОЗЗСО «Ковалівського ліцею «Ковалівської сільської ради Васильківського району Київської області по вул. Шевченка, 1 с. Червоне Фастівського району Кихвської області», шляхом проведення переговорної процедури закупівлі (скороченої) у зв’язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Згідно пункту 7 статті 40 Закону № 922-VIII, замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону № 922-VIII переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання зокрема, відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена.
Проте, Замовником документально не підтверджено відсутність конкуренції з технічних причин.
Таким чином, Замовником проведено переговорну процедуру закупівлі за відсутності законодавчо визначених підстав, чим порушено вимоги частини другої статті 40 Закону № 922-VIII.
Крім того, повідомлення про намір не містить обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушено пункт 8 частини 6 статті 40 Закону №922-VIII.
Період усунення порушень:
12.10.2021 16:32 - 29.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.10.2021 16:32
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
26-186/2021пр
Дата відкриття провадження:
03.02.2022 00:00
Номер відкриття провадження :
362/6809/21
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти виконавчого комітету Ковалівської сільської ради Васильківського району Київської області (код ЄДРПОУ 43120582), погоджується з висновком Державної аудиторської служби України, щодо недостотного документального підтвердження що було прийнято до відома стосовно застосування переговорної процедури за відсутності конкуренції з технічних причин пункту згідно «2 частини другої статті 40 Закону № 922-VIII. На виконання вимоги Державної аудиторської служби України (ID моніторингу UA-2021-06-24-001213-a) по предмету закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщення І-ІІ поверхів Червоненської початкової школи філії ОЗЗСО «Ковалівського ліцею «Ковалівської сільської ради Васильківського району Київської області по вул. Шевченка, 1 с. Червоне Фастівського району Київської області», щодо усунення виявлених порушень законодавства в частині в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України. Причини через які неможливо усунути виявлені порушення Стосовно розірвання Замовником підписаного договору з учасником ФОП Штуль Р.Б., є наступні. Договір про закупівлю від 01.07.2021 №1/07 із ціною 767726,00 грн. є повністю виконаним. Зобов’язання ФОП Штуль Р.Б. взяті будівельні роботи щодо предмета «Капітальний ремонт частини приміщення І-ІІ поверхів Червоненської початкової школи філії ОЗЗСО «Ковалівського ліцею «Ковалівської сільської ради Васильківського району Київської області по вул. Шевченка, 1 с. Червоне Фастівського району Київської області» повністю завершені. Будь-яких зауважень договір не містить. Відділом освіти виконавчого комітету Ковалівської сільської ради Васильківського району Київської області, як Замовником, сплачено грошові кошти в повному обсязі згідно умов договору від 1.07.2021 №1/07.
Відповідно до ч. 7 ст. 179 Господарського кодексу України господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів. Згідно із ст. 629 Цивільного кодексу України (надалі також – ЦК України) договір є обов'язковим для виконання сторонами. У той же час підстави для розірвання договору передбачені у ст. 651 ЦК України. Відповідно до цієї норми розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Аналізуючи положення укладеного Договору Замовник повідомляє, що виконавець належно виконав усі взяті на себе зобов’язання за Договором №1/07 від 1.07.2021 року, у зв’язку з чим у Замовника відсутні правові підстави для розірвання договору. Вищенаведене об’єктивно унеможливлює виконання Замовником вимоги Держаудитслужби щодо зобов’язання вжити заходи, спрямовані на розірвання Договору відповідно до законодавства. Відділ Освіти виконавчого комітету Ковалівської сільської ради повідомляє, що всі зазначені зауваження Держаудитслужби будуть обов’язково враховані шляхом дотримання в подальшому вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення наступних закупівель. В.о. начальника відділу Батрак С.А.
Дата публікації звіту:
18.10.2021 11:19
Запити/Пояснення
Номер:
11b3b7f7629449c6bb6850bb75fef342
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2021 11:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщення І-ІІ поверхів Червоненської початкової школи філії ОЗЗСО «Ковалівського ліцею «Ковалівської сільської ради Васильківського району Київської області по вул. Шевченка, 1 с. Червоне Фастівського району Київської області» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-24-001213-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. За яких документально підтверджених обґрунтованих підстав, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, проведено переговорну процедуру закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщення І-ІІ поверхів Червоненської початкової школи філії ОЗЗСО «Ковалівського ліцею «Ковалівської сільської ради Васильківського району Київської області по вул. Шевченка, 1 с. Червоне Фастівського району Київської області» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3ab9b5128ebb4bdf8582d33f59a9b4d3
Назва:
Надання пояснення до запиту від 06.10.2021року стосовно проведеної закупівлі "Капітальний ремонт частини приміщення І-ІІ поверхів Червоненської початкової школи філії ОЗЗСО "Ковалівського ліцею"Ковалівської сільської ради Васильківського району Київської області по вул.Шевченка,1 с.Червоне Фастівського району Київської області (UA-2021-06-24-001213-a)
Дата опублікування:
08.10.2021 10:45
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
Відділом освіти виконавчого комітету Ковалівської сільської ради Васильківського району Київської області (код ЄДРПОУ 43120582).
На запит про надання пояснень до Державної аудиторської служби України стосовно процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщення І-ІІ поверхів Червоненської початкової школи філії ОЗЗСО «Ковалівського ліцею «Ковалівської сільської ради Васильківського району Київської області по вул. Шевченка, 1 с. Червоне Фастівського району Київської області» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-24-001213-a).
Дана будівля з 2013 року портебувала капітального ремонту, з 2019 року учбовий процес в цій школі було частково припинено, у зв’язку з обмеженим фінансуванням даний проект був реалізований лише у 2021році. Громадою Ковалівської ОТГ було прийнято рішення виділити кошти для проведення ремонтних робіт. Направлено Лист замовлення проектній організації.
Надаємо документальне підтвердження обґрунтованих підстав, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, щодо застосування проведення переговорної процедуру закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщення І-ІІ поверхів Червоненської початкової школи філії ОЗЗСО «Ковалівського ліцею «Ковалівської сільської ради Васильківського району Київської області по вул. Шевченка, 1 с. Червоне Фастівського району Київської області» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Проектна документація по об'єкту: «Капітальний ремонт частини приміщення І-ІІ поверхів Червоненської початкової школи філії ОЗЗСО «Ковалівського ліцею «Ковалівської сільської ради Васильківського району Київської області по вул. Шевченка, 1 с. Червоне Фастівського району Київської області, виготовлена ФОП Штуль Руслан Борисович 2021 році.
Та затверджено згідно Експертного звіту від 15.06.2021 № 35072 який видано ТОВ«ЕкспертизаМВК».
Виконання підрядником робіт з капітального ремонту проведено в повному обсязі відповідно до державних будівельних норм. Дотримано технічного та авторського нагляду.