• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Природний газ

на липень -грудень 2021р

Завершена

239 120.00 UAH з ПДВ
Номер: 53a4d6a93d804b818602feaad7ec3fec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-05-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.07.2021 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 05.07.2021 10:20 - 27.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 02.07.2021 № 427 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 02.07.2021 № 427 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 14. UA-2021-06-23-012034-c 23.06.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ганна Ковальчук Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, dinik88@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю змісту узгодженої ціни пропозиції учасника переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує вжити заходів щодо розірвання Договору № 21/365/253 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та відповідно до статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю змісту узгодженої ціни пропозиції учасника переговорної процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради (далі – Замовник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.06.2021 № 83, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.06.2021, договір на постачання природного газу від 01.07.2021 № 21/365/253 (далі – Договір № 21/365/253), пояснення та документи, отримані від Замовника через електронну систему закупівель 07.07.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону, а саме: двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. Згідно річного плану закупівель та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовник визначив предмет закупівлі як природний газ за кодом ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо, ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ. Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Моніторингом встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 23.06.2021. За результатами застосування переговорної процедури закупівлі Замовником 01.07.2021 укладено Договір № 21/365/253 з товариством з обмеженою відповідальністю «Укргаз Енерго Поставка», тобто на 8-й день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону Замовник за результатами застосування переговорної процедури закупівлі уклав Договір № 21/365/253 з порушенням строків, передбачених частиною сьомою статті 40 цього Закону. При цьому, згідно пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Період усунення порушень: 19.07.2021 13:44 - 03.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 19.07.2021 13:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір №21/365/253 від 01.07.2021 року є розірваним на підставі Додаткової угоди №01 від 23.07.2021 року чим усунуто виявлені порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата публікації звіту: 23.07.2021 09:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору від 01.07.2021 № 21/365/253 згідно додаткової угоди до договору від 23.07.2021 (звіт про виконання договору про закупівлю від 23.07.2021)
Дата публікації: 26.07.2021 08:07

Запити/Пояснення