-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Папір для друку та канцелярські товари
53 найменувань відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою. Умова надання забезпечення тендерної пропозиції – забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Завершена
318 328.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 591.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 591.64 UAH
Номер:
d39f25ec8ab4462fb8a2767579d02ee2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-20-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.12.2022 00:00
Період моніторингу:
20.12.2022 18:55 - 11.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.12.2022 № 277
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.12.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
Від 20.12.2022 № 277
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
15 UA-2021-06-23-002631-a 23.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП «Будник Н.С.», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови №710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Малоданилівської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету 23 червня 2021 №1-ВКАНЦ, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 12.07.2021, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця «Будник Наталії Сергіївни» (далі – ФОП «Будник Н.С.»), протокол розкриття від 12.07.2021, повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2021, договір від 20.08.2021 № 392, додаткова угода від 30.12.2021 №1, додаткова угода від 21.01.2022 № 2, пояснення Замовника, отримані через електрону систему закупівель 26 грудня 2022 року.
Згідно з вимогами абзацу 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ФОП «Будник Н.С.» укладено Договір на суму 291 121,20 грн, строк поставки Товару за Договором до 31.12.2021, додатковою угодою від 21.01.2022 № 2 строк поставки Договору продовжено до 31.03.2022.
На запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо стану виконання Договору, Замовник 26.12.2022 надав копії платіжних доручень від 27.09.2021 № 1267, 120, 629, 117, 427, що підтверджує постачання товару по накладній від 27.09.2021 №1 та оплату 27.09.2021 на загальну суму 291 121,20 гривень.
Таким чином, зобов’язання за Договором обома сторонами виконані станом на 29.09.2021 року в повному обсязі.
Проте в порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону звіт про виконання договору про закупівлю Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель лише в ході проведення моніторингу 21 грудня 2022 року.
Період усунення порушень:
05.01.2023 10:48 - 20.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.01.2023 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
37de4f0c7bfb4602bb3b7014b46f7713
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.12.2022 18:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Папір для друку та канцелярські товари» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-06-23-002631-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань Договору (зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2487c9b4d0504740b9c36c42654cd02e
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
26.12.2022 10:12
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На Ваш запит про надання пояснень від 21.12.2022р. повідомляємо:
1. Постановою КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, рекомендовано органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На теперішній час, Малоданилівською селищною радою оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено Малоданилівською селищною радою на підставі фактичних показників минулого бюджетного року та у межах затверджених орієнтовних обсягів фінансування на 2021 рік, а також шляхом аналізу ринку відповідних послуг через пошук загальнодоступної інформації в мережі Інтернет, аналізу цінових пропозицій, отриманих від постачальників (додаються), а також в електронній системі закупівель «Прозорро».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано за посиланням:
https://mdanylivka-otg.gov.ua/docs/818519/
https://rada.info/upload/users_files/04398790/docs/a58e0b47d223b6ea61d4614c243d02c4.pdf
2. Сума оплат за договором становить 291121,20 грн (Двісті дев’яносто одна тисяча сто двадцять одна гривня 20 копійок).
Документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань Договору міститься у додатку до пояснення на запит.
Просимо прийняти обґрунтовані пояснення згідно ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі».