-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ВІДКРИТІ ТОРГИ на закупівлю робіт з капітального ремонту пандусів та санітарних кімнат в ізоляційно-діагностичному корпусі та корпусі новонароджених комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня №1» за адресою: вул. Богатирська, 30 в Оболонському районі м. Києва (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7).
Будь який учасник може звернутись на електронну поштову сриньку kmdkl1@ukr.net для надання ТД в будь - якому зручному форматі для опрацювання.
Завершена
1 800 379.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 002.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 002.00 UAH
Номер:
74b6cf88174c4b919900da4744bc17b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-11-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2024 00:00
Період моніторингу:
11.06.2024 10:41 - 03.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2024 № 149
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-06-23-010488-c 23.06.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення вимоги частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог підпункт 10 пункт 1 та пункту 12 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення додатків (локальних кошторисів) до договору від 11.08.2021 № 258, а також звіту про виконання договору про закупівлю та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) чинного на дату проведення торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену засіданням тендерного комітету б/д № б/н (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.07.2021, тендерну пропозицію ТОВ «БУДРЕМГАРАНТ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, протокол засідання тендерного комітету від 27.07.2021 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 27.07.2021, договір від 11.08.2021 №258, відповідь Замовника на запит державного фінансового контроль від 12.06.2024.
Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 3 (трьох) учасників, а саме: ТОВ «БУДРЕМГАРАНТ» з ціновою пропозицією 1 548 000,00 гривень, ТОВ «ЛАНІТБУД» ціновою пропозицією 1 549 000,00 гривень та ТОВ «ІНБУД-ХХ1» з ціновою пропозицією 1 550 000,00 гривень.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДРЕМГАРАНТ» з остаточною ціновою пропозицією 1 548 000,00 гривень з ПДВ.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, установлено, що під час розгляду тендерної пропозиції Замовником опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «БУДРЕМГАРАНТ», згідно якої: «Згідно п.16 ст 29 закону та вимогам тендерної документації вимагаємо виставити медичну книжку на виконроба Франко Тетяну Юріївну».
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Однак, Замовником розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містить перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, чим порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII.
Відповідно до підпункту 10 пункту 1 статті 10 Закону № 922-VIII Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Моніторингом встановлено, що за результатами проведення процедури закупівлі було укладено договір від 11.08.2021 № 258 в якому згідно підпункту 17.1 пункту 17 Договору зазначено, що невід’ємною частиною цього Договору є:
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок ;
- локальні кошториси;
- календарний план.
Однак, Замовником не оприлюднено разом із договором від 11.08.2021 № 258 локальні кошториси до договору, укладеного за результатами процедури закупівлі з Переможцем торгів, чим порушено підпункт 10 пункт 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII встановлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
Моніторингом встановлено, що термін виконання робіт до 31.08.2021 року, а також строк дії за договору про закупівлю укладеного з Переможцем торгів до 31.12.2021 року.
Дослідженням єдиного веб-порталу використання публічних коштів spending.gov.ua установлено, що оплату за договором від 11.08.2021 № 258 здійснено у сумі - 1 548 000,00 гривень.
Таким чином, Замовником не опубліковано звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, чим порушено вимоги пункту 12 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
27.06.2024 15:58 - 12.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2024 15:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Підприємством було усунено виявлені порушення, а саме шляхом оприлюднення додатків (локальних кошторисів) до договору від 11.08.2021 № 258, та звіту про виконання договору про закупівлю, а також буде здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
01.07.2024 12:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
01.07.2024 16:31
Запити/Пояснення
Номер:
44d052b4134645d18a4431bfd1a57803
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
12.06.2024 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт пандусів та санітарних кімнат в ізоляційно-діагностичному корпусі та корпусі новонароджених комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня №1» за адресою: вул. Богатирська, 30 в Оболонському районі м. Києва (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-23-010488-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c6f0567599bb41c7bc94a32dc0ad0aa6
Назва:
Пояснення по закупівлі роботи з капітального ремонту пандусів та санітарних кімнат в ізоляційно-діагностичному корпусі та корпусі новонароджених комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня №1» за адресою: вул. Богатирська, 30 в Оболонському районі м. Києва (кап
Дата опублікування:
14.06.2024 14:54
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 12.06.2024 у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі «Роботи з капітального ремонту пандусів та санітарних кімнат в ізоляційно-діагностичному корпусі та корпусі новонароджених комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня №1» за адресою: вул. Богатирська, 30 в Оболонському районі м. Києва (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7)», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-23-010488-c надаємо наступну інформацію.
1. Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). Взявши до уваги вищенаведене обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахунок його очікуваної вартості було здійснено на підставі проектної документації на будівництво за робочим проектом та експертним звітом (копія додається).
2. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КНП «Київська міська дитяча клінічна лікарня №1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) являється саме одержувачем бюджетних коштів.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КНП «Київська міська дитяча клінічна лікарня №1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КНП «Київська міська дитяча клінічна лікарня №1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.