• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ВІДКРИТІ ТОРГИ на закупівлю робіт з капітального ремонту пандусів та санітарних кімнат в ізоляційно-діагностичному корпусі та корпусі новонароджених комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня №1» за адресою: вул. Богатирська, 30 в Оболонському районі м. Києва (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7).

Будь який учасник може звернутись на електронну поштову сриньку kmdkl1@ukr.net для надання ТД в будь - якому зручному форматі для опрацювання.

Завершена

1 800 379.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 002.00 UAH
Номер: 74b6cf88174c4b919900da4744bc17b0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-11-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.06.2024 10:41 - 03.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2024 № 149 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2021-06-23-010488-c 23.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 188-19-24, lisitsyna9325@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимоги частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог підпункт 10 пункт 1 та пункту 12 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення додатків (локальних кошторисів) до договору від 11.08.2021 № 258, а також звіту про виконання договору про закупівлю та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) чинного на дату проведення торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену засіданням тендерного комітету б/д № б/н (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.07.2021, тендерну пропозицію ТОВ «БУДРЕМГАРАНТ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, протокол засідання тендерного комітету від 27.07.2021 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 27.07.2021, договір від 11.08.2021 №258, відповідь Замовника на запит державного фінансового контроль від 12.06.2024. Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 3 (трьох) учасників, а саме: ТОВ «БУДРЕМГАРАНТ» з ціновою пропозицією 1 548 000,00 гривень, ТОВ «ЛАНІТБУД» ціновою пропозицією 1 549 000,00 гривень та ТОВ «ІНБУД-ХХ1» з ціновою пропозицією 1 550 000,00 гривень. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДРЕМГАРАНТ» з остаточною ціновою пропозицією 1 548 000,00 гривень з ПДВ. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, установлено, що під час розгляду тендерної пропозиції Замовником опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «БУДРЕМГАРАНТ», згідно якої: «Згідно п.16 ст 29 закону та вимогам тендерної документації вимагаємо виставити медичну книжку на виконроба Франко Тетяну Юріївну». Відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Однак, Замовником розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містить перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, чим порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII. Відповідно до підпункту 10 пункту 1 статті 10 Закону № 922-VIII Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Моніторингом встановлено, що за результатами проведення процедури закупівлі було укладено договір від 11.08.2021 № 258 в якому згідно підпункту 17.1 пункту 17 Договору зазначено, що невід’ємною частиною цього Договору є: - договірна ціна; - зведений кошторисний розрахунок ; - локальні кошториси; - календарний план. Однак, Замовником не оприлюднено разом із договором від 11.08.2021 № 258 локальні кошториси до договору, укладеного за результатами процедури закупівлі з Переможцем торгів, чим порушено підпункт 10 пункт 1 статті 10 Закону № 922-VIII. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII встановлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. Моніторингом встановлено, що термін виконання робіт до 31.08.2021 року, а також строк дії за договору про закупівлю укладеного з Переможцем торгів до 31.12.2021 року. Дослідженням єдиного веб-порталу використання публічних коштів spending.gov.ua установлено, що оплату за договором від 11.08.2021 № 258 здійснено у сумі - 1 548 000,00 гривень. Таким чином, Замовником не опубліковано звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, чим порушено вимоги пункту 12 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 27.06.2024 15:58 - 12.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.06.2024 15:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Підприємством було усунено виявлені порушення, а саме шляхом оприлюднення додатків (локальних кошторисів) до договору від 11.08.2021 № 258, та звіту про виконання договору про закупівлю, а також буде здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 01.07.2024 12:38

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 01.07.2024 16:31

Запити/Пояснення