-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Стіл операційний для загальної хірургії
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Номер:
4bd441d2bc9b46d2a99ab0e518568459
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-01-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2021 00:00
Період моніторингу:
01.09.2021 14:09 - 23.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.09.2021
№ 535
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 01.09.2021 № 535
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-06-23-010203-c 23.06.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пунктів 17, 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКР ДІАГНОСТИКА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиті заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Рожнятівська багатопрофільна лікарня" Рожнятівської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ДІАГНОСТИКА» (далі – ТОВ «УКР ДІАГНОСТИКА»), протокол засідання тендерного комітету від 15.07.2021 № 3, повідомлення про намір укласти договір, укладений договір від 27 липня 2021 №305 (далі – Договір), відповідь Замовника на пояснення від 08.09.2021 року.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить відомості про посаду посадової особи Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками.
Також, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону, у ТД Замовника не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
10.09.2021 10:11 - 25.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2021 10:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник повідомляє, що зобов’язується суворо дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель.
1. Крім того, повідомляємо, що відповідно до п. 17 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», У тендерній документації зазначаються такі відомості: 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Щодо зазначення посади посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, зазначена інформація міститься в нашій тендерній документації, а саме в п. 2.3. розділу I. Загальні положення – «секретар тендерного комітету», оскільки, Законом не передбачено обов’язку зазначення назви посади згідно штатного розпису замовника, чи функціональних обов’язків згідно правового статусу члена тендерного комітету. Відповідно, Замовником вказано посаду - «секретар тендерного комітету», відповідно до Положення про тендерний комітет згідно функціональних обов’язків згідно правового статусу члена тендерного комітету.
2. Щодо зазначення прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких
учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, повідомляємо, що у Тендерній документації, стор. 9-10 МІСТИТЬСЯ Перелік формальних помилок визначено також відповідно до Наказу МРЕТ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (додаємо скріншот з Тендерної документації). Звертаємо увагу, що сам по собі перелік МІСТИТЬ приклади помилок, наприклад: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс ТА ІНШНІ.
Відповідно, тендерна документація складена відповідно до чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
16.09.2021 17:49
Запити/Пояснення
Номер:
1b6ca5a66e324473b6426c152ef5afce
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
06.09.2021 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Стіл операційний для загальної хірургії (ДК 021:2015: 33192230-3 — Операційні столи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-23-010203-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Чому договір від 27.07.2021 № 305, укладений із ТОВ «УКР ДІАГНОСТИКА» не містить Порядку внесення змін до умов договору про закупівлю, який міститься у Проекті договору про закупівлю (Додаток 5 ТД Замовника)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
08f272f58ddc443ea282bd1335772dc0
Назва:
Відповідь на запит на пояснення щодо здійснення моніторингу № UA-M-2021-09-01-000036 ● 4bd441d2bc9b46d2a99ab0e518568459
Дата опублікування:
08.09.2021 10:18
Опис:
Відповідь на запит на пояснення щодо здійснення моніторингу № UA-M-2021-09-01-000036 ● 4bd441d2bc9b46d2a99ab0e518568459
Повідомляємо, що договір від 27.07.2021 № 305, укладений із ТОВ «УКР ДІАГНОСТИКА» в результаті проведення процедури закупівлі, повністю відповідає Проекту договору, що був передбачений Додатком 5 до Тендерної документації. Розділ 11 «Інші умови» містить умови щодо випадків та порядку внесення змін до договору.
Крім того, зазначаємо, що по тексту Тендерної документації, ТЕКСТ після Специфікації (Додаток 1 до Договору), йде з позначкою *ПРИМІТКА, в тому числі, і «Порядок внесення змін до умов договору про закупівлю».
Відтак, текст «Порядок внесення змін до умов договору про закупівлю» відноситься до Примітки, і НЕ Є ЧАСТИНОЮ Проекту договору.
Висвітлення Проекту договору та ОКРЕМО - Порядку внесення змін до умов договору про закупівлю здійснено відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», згідно якого, Примірна тендерна документація містить: проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов.