• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Реконструкція комбінованого спортивного майданчика за адресою: вулиця Миру, 3 у м. Харкові

Завершена

7 810 954.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 78 109.55 UAH
Номер: d3c1b8b0fda3472e846596a8678454e2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-05-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.10.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 05.10.2021 13:22 - 29.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.10.2021 № 575 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 05.10.2021 № 575 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 29 UA-2021-06-23-007198-c 23.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам закону, своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 11 статті 29 та частини 1 статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 23.06.2021 № 2-23/06 (далі – ТД), реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД» (далі - Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.07.2021 № 2-12/07, повідомлення про намір укласти договір від 12.07.2021, договір від 23.07.2021 № Р-03-23/07-21 (далі – договір № Р-03-23/07-21), додаткові угоди від 23.07.2021 № 1, від 27.09.2021 № 2, пояснення Замовника від 13.10.2021. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД» умовам ТД, оскільки Переможцем документально не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору, чим не дотримано вимоги п. 5 Розділу ІІІ ТД. Так, частиною 1 статті 16 Закону визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно з частиною 2 статті 16 Закону одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників тендеру визначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Однак, Замовник встановив вимогу щодо надання лише довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору та листа-відгуку від Замовника. Водночас, така вимога не відповідає вимогам Закону, оскільки його частина 2 статті 16 зазначає саме факт «документально підтвердженого досвіду», а не надання довідки та відгуку. Відповідно, факт виконання договору підтверджується відповідною накладною, актом приймання-передачі тощо. Тому самі по собі вищезазначені довідка та відгук не можуть підтвердити факт виконання аналогічних робіт. Крім того, згідно з довідкою від 06.07.2021 б/н Переможцем виконувались роботи по благоустрою території, а не з реконструкції спортивних майданчиків, а саме для гри у міні-футбол, баскетбол, настільний теніс, стрітбол, як це передбачено ТД, тобто договір не є аналогічним в розумінні тендерної документації. До того ж, у складі пропозиції відсутні договір та акти виконаних робіт з яких було б видно, які саме роботи виконувались. Отже, Переможцем не підтверджено його відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Отже, Замовник на порушення частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та уклав з ним договір № Р-03-23/07-21. Вищевказане призвело до порушення частини одинадцятої статті 29 Закону відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Період усунення порушень: 01.11.2021 12:45 - 16.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 01.11.2021 12:45

Запити/Пояснення