• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду, вимощення, пандусу утеплення покрівлі, перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського,24».

Закупівля робіт з капітального ремонту студентського гуртожитку

Завершена

7 630 683.98 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 76 307.00 UAH
Номер: 6427221f92444bcab590d2c29be074e0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-05-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.10.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 05.10.2021 13:23 - 29.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.10.2021 № 575 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО наказ Північного офісу Держаудитслужби 05.10.2021 № 575 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-06-23-004712-с 23.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 246-40-60, Savluchinskaya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення ч. 1 ст. 5, п.3 ч.1 ст. 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом від 13.07.2021 № ВН-2129-4 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ВІОКС», ТОВ «ПРЕСТО», ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД», ТОВ ФІРМА «ІЛІС», ПП «АРПРОЕКТБУД», ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 16.08.2021 № ВТ2129-11, від 02.09.2021 № ВТ2129-13, від 23.09.2021 № ВТ21 29–16, від 28.09.2021 № ВТ21 29–17, повідомлення про намір укласти договір від 04.10.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.08.2021 № 19516, відповідь Замовника від 08.10.2021 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Так, відповідно до протоколу від 02.09.2021 № ВТ21 29-13 переможцем закупівлі визначено учасника ТОВ «ФІРМА «ІЛІС». Проте, згідно протоколу від 23.09.2021 №ВТ21 29-16 та на підставі п.3 ч.1 ст.31 Закону № 922-VIII пропозицію переможця відхилено у зв’язку з тим, що ним під час укладення договору про закупівлю не надано копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Однак, аналізом інформації, оприлюдненої на сайті Prozorro встановлено, ТОВ «ФІРМА «ІЛІС» в статусі учасника у складі своєї тендерної пропозиції надано документ дозвільного характеру, а саме: Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України (наказ №3-Л від 23.01.2019р.) на право виконання робіт із впровадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об`єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Крім того, ТОВ «ФІРМА «ІЛІС» в статусі Переможця надано документи, передбачені вимогами ч.1 Розділу ІІІ та п. 2 ч. 4 Розділу VI ТД та, у тому числі 21.09.2021 надано документ дозвільного характеру, зокрема Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, шляхом завантаження до електронної системи закупівель. Таким чином, Замовником всупереч вимогам п.3 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, безпідставно відхилено пропозицію ТОВ «ФІРМА «ІЛІС», цінова пропозиція якого була нижче від пропозиції Переможця на суму 922 000,00 грн., чим порушено норми ч. 1 ст. 5 Закону № 922-VIII, а саме принцип максимальної економії та ефективності та може призвести до зайвих витрат бюджетних коштів на зазначену суму. Також, моніторингом встановлено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» Замовником оприлюдено вимогу про усунення невідповідностей в інформації або документах щодо на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору/договорів. Проте, аналізом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що всі вищевказані документи надано Учасником у складі своєї тендерної пропозиції. Таким чином, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації/документах в електронній системі закупівель розміщено Замовником всупереч ч. 16 ст. 29 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 25.10.2021 16:26 - 08.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 25.10.2021 16:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ ПЕРШЕ Висновок про порушення Замовником вимог п.3 ч.1 ст.31 Закону №922-VІІІ в частині безпідставного відхилення пропозиції ТОВ «ФІРМА «ІЛІС» та порушення норм ч.1 ст.5 Закону №922-VІІІ. Замовник не згоден з наявністю порушень, наведених в даному Висновку з наступних підстав: В межах проведення процедури закупівлі UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») та відповідно до протоколу від 02.09.2021 №ВТН21 29-13 Переможцем закупівлі визначено учасника ТОВ «ФІРМА «ІЛІС». Відповідно до частини другої статті 41 Закону №922-VІІІ Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати, зокрема, копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на проведення певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Надання таких документів Переможцем процедури закупівлі UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») передбачено пунктом 2 частини четвертої розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Відповідно до статті 43 Конституції України кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Державна політика в галузі охорони праці визначається відповідно до Конституції України Верховною Радою України і спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням та передбачено статтею 4 Закону України «Про охорону праці». Згідно частини третьої статті 21 Закону України «Про охорону праці», роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Проектом, умовами тендерної документації та технічним завданням передбачено, зокрема, виконання робіт з підвищеної небезпеки по даному об’єкту будівництва. Відповідно до пункту 49 Переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725, виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначених у групі А додатка 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, та/або експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначених у групі А переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021р. № 77, такі роботи не можуть провадитися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання та потребують наявність дозволу. Переліком видів робіт підвищеної небезпеки до видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу у групі А, віднесено, зокрема, монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. У пункті 4.13 ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення» визначено, що під час виконання робіт на будівельних об’єктах кількома організаціями, генпідрядник, а у разі залучення замовником підрядників за прямими договорами замовник повинен визначити одну з підрядних організацій відповідальною за охорону праці на об’єкті, яка зобов’язана здійснювати допуск до виконання робіт лише тих субпідрядників (підрядників), які мають дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Підсумовуючи вищенаведене, в рамках закупівлі UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») та відповідно до вимог чинного законодавства, передбачено, зокрема, наявність у підрядника/переможця дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. ТОВ «ФІРМА «ІЛІС», під час укладання договору в якості Переможця, надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Разом з тим, ТОВ «ФІРМА «ІЛІС», не надало дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Згідно інформації, розміщеної на веб-порталі http://dozvil.ndiop.kiev.ua, ТОВ «ФІРМА «ІЛІС» дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки не видавалось. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав, зокрема, копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону. При цьому, відхилення тендерної пропозиції з зазначених підстав є обов’язком Замовника. Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ІЛІС», які визначені абзацом четвертим пункту 3 частини першої статті 31 Закону №922-VІІІ. На виконання вимог статті 31 Закону №922-VІІІ Протоколом від 23.09.2021 №ВТ21 29-16, замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ІЛІС» відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону№922-VІІІ. Дане рішення оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону №922-VІІІ. Підсумовуючи вищенаведене, Замовником не було порушено вимоги пункту 3 частини першої статті 31 Закону №922-VІІІ, тому що Замовник має наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ІЛІС», визначені абзацом четвертим пункту 3 частини першої статті 31 Закону №922-VІІІ. ДРУГЕ Висновок про порушення Замовником вимог ч.16 ст.29 Закону №922-VІІІ в частині розміщення в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей в інформації/документах учасника Замовник не згоден з наявністю порушень, наведених в даному Висновку з наступних підстав: Відповідно до ч.16 ст.29 Закону «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен додати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Замовником виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ», а саме: Учасник повинен надати інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку №2, а саме інформація – довідка Учасника за формою, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (відповідно до предмету договору) з зазначенням: назви, адреси замовника; П.І.Б., номери телефонів контактних осіб замовника на постачання предмету закупівлі, згідно наведеної форми. При цьому, аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є «договір на виконання робіт/надання послуг з поточних чи капітальних ремонтів, реконструкції об’єктів тощо, що визначений в технічному завданні даної документації відкритих торгів тобто – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи До аналогічного договору (договорів) обов’язково додаються копії актів виконаних робіт/наданих послуг, а також оригінали чи копії позитивних листів-відгуків замовників щодо якості, своєчасності та обсягів виконання робіт/надання послуг відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації, зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчений відповідним чином, із зазначенням обсягів виконання даних договорів). До довідки обов’язково додається копія договору/договорів (з додатками, специфікаціями) завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (при наявності)». ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» не надано документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям в повному обсязі, а саме: На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» надано копію договору від 12.08.2019 №264 (контрагент-замовник – Відділ освіти Сватівської районної державної адміністрації) з додатками: календарний графік робіт, договірна ціна; а також Акт б/н від 13.11.2019 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2019 року до договору від 12.08.2019 №264. ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» надано Відгук контрагента-замовника від 25.01.2021 №33/3 до договору від 12.08.2019 №264. Однак, Відгук контрагента-замовника не містить інформацію щодо обсягів виконання договору від 12.08.2019 №264. Вимога тендерної документації не виконана в частині підтвердження Відділом освіти Сватівської районної державної адміністрації обсягу/обсягів виконання договору від 12.08.2019 №264. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» надано копію договору від 17.03.2020 №44 (контрагент-замовник – Комунальне некомерційне підприємство «Попаснянська центральна районна лікарня Попаснянської районної ради Луганської області») з додатками: Протокол узгодження договірної ціни, Графік виконання робіт, Договірна ціна; а також Акт №1 від 17.04.2020 приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2020 року до договору від 17.03.2020 №44, Акт №2 від 29.05.2020 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2020 року до договору від 17.03.2020 №44. ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» надано Лист-відгук контрагента-замовника від 04.03.2021 №345 до договору від 17.03.2020 №44. Однак, Лист-відгук контрагента-замовника не містить інформацію щодо обсягів виконання договору від 17.03.2020 №44. Вимога тендерної документації не виконана в частині підтвердження Комунальним некомерційним підприємством «Попаснянська центральна районна лікарня Попаснянської районної ради Луганської області» обсягу/обсягів виконання договору від 17.03.2020 №44. На виконання вимог ч.16 ст.29 Закону, 30.09.2021р в електронній системі закупівель Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації, що надана ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» . Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей містить таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Підсумовуючи вищенаведене, висновок щодо розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації/документах в електронній системі закупівель всупереч ч. 16 ст. 29 Закону № 922-VIII є безпідставним. Таким чином, закупівля UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») здійснена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником дотримано, зокрема, вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги ст.29, ст.31, ст.33 Закону. Підсумовуючи вищенаведене, відміна Замовником тендеру UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») відповідно до частини першої статті 32 Закону є безпідставною
Дата публікації звіту: 28.10.2021 10:40

Запити/Пояснення