• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп'ютери

Завершена

410 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 050.00 UAH
Номер: a204b3a98f964ca9bb48b60756ee3a3d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-30-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.08.2021 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 30.08.2021 13:52 - 21.09.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.08.2021 № 526 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.08.2021 №526 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-22-008537-c від 22.06.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 95) 396-94-35, obovcaluk15.03@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, дотримання термінів укладення договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможц, зміни до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Старовижівською селищною радою, (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням голови тендерного комітету Замовника від 22.06.2021 № 7 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмежено відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» (далі - ТзОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»), товариства з обмежено відповідальністю "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" (далі – ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"), пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, від 02.09.2021 та від 13.09.2021 (далі – пояснення), протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.07.2021, повідомлення про намір укласти договір від 20.08.2021, договір від 08.09.2021 та додаткова угода від 08.09.2021 № 1 (зміна термінів поставки товару).
Період усунення порушень: 15.09.2021 10:07 - 21.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.09.2021 10:07

Запити/Пояснення