• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Низьковольтні комутаційні пристрої 0,4 кВ, трансформатори сухі силові 6/0,4 кВ комплексу з переробки радіоактивних відходів на Хмельницькій АЕС

Завершена

23 298 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 116 490.00 UAH
Номер: 5e7e6a82c01447189f757a7a9f1b831b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-09-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.12.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.12.2021 15:35 - 01.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.12.2021 №705 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2021 року №003100-18/14939-2021, 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 09.12.2021 №705 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2021-06-22-001508-a 22.06.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення його в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відокремленого підрозділу «Атомпроектінжиніринг» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 22 червня 2021 року №30/2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 20 жовтня 2021 року, тендерні пропозиції ТОВ «Торговий будинок «Промислові системи, ЛТД», ТОВ «Укратом Сервіс», UAB «Elbalt», ПАТ Науково-виробниче підприємство «Радій», Enerpower s.r.o, запитання до процедури закупівлі від 30 червня, від 06 липня, від 13 липня, від 15 липня, від 20 липня, від 29 липня, від 02 серпня, від 03 вересня 2021 року та відповіді Замовника від 05 липня, від 08 липня, від 13 липня, від 20 липня, від 23 липня, від 03 серпня, від 03 серпня та від 07 вересня 2021 року, вимогу про усунення порушення від 06 липня 2021 року та рішення Замовника від 08 липня 2021 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 12 листопада 2021 року №53-146-01-21-00236, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 25 листопада 2021 року та пояснення від 23 грудня 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в пункті 2 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» тендерної документації визначено вимогу про надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії або страхової гарантії у розмірі – 500000,00 грн та зазначено умови його надання. При цьому, оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Період усунення порушень: 04.01.2022 12:54 - 20.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.01.2022 12:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами висновку було встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Повідомляємо, що технічний функціонал не дає можливості внести зміни у оголошення про проведення закупівлі, а саме розмістити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, оскільки процедура закупівлі завершена, оголошено переможця та заключено договір, сформовано звіт про проведення закупівлі. Наголошуємо, що Замовник зобов’язується в майбутньому вжити заходів з недопущення порушення при оголошенні процедур закупівель.
Дата публікації звіту: 11.01.2022 13:18

Запити/Пояснення