-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
21П-097_66510000-8 - Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів)
Завершена
1 409 690.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 28 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 28 000.00 UAH
Номер:
3d4c864f0f2f4be7b410e1d4f60a55fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-26-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.11.2021 00:00
Період моніторингу:
26.11.2021 14:44 - 18.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 №680
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,та на виконання доручення Держаудитслужби від 15.11.2021 № 003100-18/14497-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісуДержаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.11.2021 № 680
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-06-22-006007-c, 22.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 5 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог законодавства при укладанні договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Порушення усунуто під час моніторингу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог законодавства при укладанні договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 22.06.2021 № 1198 (далі – тендерна документація); вимогу про усунення порушення UA-2021-06-22-006007-c.a1 та відповідь на неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції публічного акціонерного товариства «НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ОРАНТА» (далі - ПАТ НАСК «ОРАНТА»), приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «Місто» (далі - ПрАТ «СК «Місто»), приватного акціонерного товариства «Європейський страховий альянс» (далі - ПрАТ «Європейський страховий альянс»), приватного акціонерного товариства «Страхова Компанія «ІНТЕРЕКСПРЕС» та приватного акціонерного товариства «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНТЕР-ПЛЮС»; вимога про усунення невідповідностей ПАТ НАСК «ОРАНТА»; вимога про усунення невідповідностей ПрАТ «СК «Місто»; вимога про усунення невідповідностей ПрАТ «Європейський страховий альянс»; повідомлення обґрунтування аномально низької ціни; пояснення Замовника отримане 30.11.2021 в електронній системі закупівель; протокол від 31.08.2021 № 21П-097; повідомлення про намір укласти договір; договір від 21.09.2021 № 2553.126.18-21/УГВ 378/44-21; звіт про результати проведення закупівлі.
Під час моніторингу установлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою зазначено період надання послуг - до 31.12.2023. Разом з тим, в підпункті 4.4 розділу І. «Загальні положення» тендерної документації, пункті 11 форми «Цінова пропозиція» додатку № 2.1 до тендерної документації, в додатку № 3 до тендерної документації, пункті 5.1. «Строк надання послуг» розділу V. «Надання послуг» та пункті 10.1 розділу X. «Строк дії договору» проекту договору додатку № 4 до тендерної документації вказано строк надання послуг - до 31.01.2023. Вищевказана неузгодженість щодо строків надання послуг зі страхування (враховуючи пояснення Замовника), свідчить про недотримання Замовником вимог пункту 5 частини другої статті 21 Закону.
Період усунення порушень:
07.12.2021 11:07 - 22.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.12.2021 11:07
Запити/Пояснення
Номер:
d61224a692a24e61b2ca8e0e475ece12
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.11.2021 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «21П-097_66510000-8 - Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-22-006007-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2) чому Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою період надання послуг визначено до 31.12.2023, що не відповідає п. 4.4 розділу І. "Загальні положення" тендерної документації до 31.01.2023?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
7658ecfb21c94c5988bb1498d3e9b3e8
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
30.11.2021 13:55
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 66510000-8 - Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів), 21П-097, ідентифікатор закупівлі №UA-2021-06-22-006007-c