-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху за адресою: Львівська область, с. Зубра, вул. Шкільна, 1А»
Обсяг виконання робіт відповідно до Технічної специфікації (згідно з Додатком 3).
Завершена
12 203 633.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 018.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 018.17 UAH
Номер:
21b34ad99d3a49caa9312037e14b173d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-29-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.10.2021 00:00
Період моніторингу:
29.10.2021 11:39 - 19.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2021 № 675
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2021 № 675.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-06-22-001216-a, 22.06.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, письмово звернутися до ТОВ «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ» щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Солонківської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-06-22-002718-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Аустафінгова компанія «Трудові ресурси» (далі – ТОВ «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ»); протокол засідання тендерного комітету від 20.08.2021 №20/08/1; повідомлення про намір укласти договір від 04.08.2021; оприлюднені переможцем тендеру після аукціону документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону; договір від 07.09.2021 №274 та додаткові угоди від 06.10.2021 №1, від 27.10.2021 №2, від 19.11.2021 №3 до вказаного договору, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №710).
Водночас, моніторингом встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону, в тендерній документації Замовника наведено помилку, яка відсутня в Переліку формальних помилок, затверджених Наказом Мінекономрозвитку №710 (а саме: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника).
Відповідно до вимог пункту 2 Розділу №2 Додатку №2 до тендерної документації, відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом, встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, пожежної безпеки, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій.
Згідно з наявною в електронній системі закупівель інформацією кінцевий строк подання пропозицій за досліджуваною процедурою закупівлі – 28.07.2021.
Моніторингом також встановлено, що учасником ТОВ «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (від 07.07.2021 вих. №7-07/07),у якій вказано про наявність в учасника інженера з охорони праці Гладиша Р.В.
Також, учасником ТОВ «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ» у складі тендерної пропозиції надано скан-копію посвідчення №01-15/1-16, видане на підставі протоколу засідання комісії з перевірки знань №01-15/1 від 24.04.2018 про те, що Гладиш Р.В., як інженер-геодезист ТзОВ «Тепло Буд Експерт», пройшов навчання і виявив потрібні знання відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Відомості щодо наступної періодичної перевірки знань з питань охорони праці у вказаному посвідченні відсутні.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ» міститься скан-копія посвідчення 12 №000082 про проходження навчання з 12.06.2018 по 14.06.2018 та перевірку знань з питань пожежної безпеки інженером-геодезистом ТзОВ «Тепло Буд Експерт» Гладишем Р.В. Відповідно до вказаного посвідчення підставою видачі посвідчення вказано протокол засідання комісії від 14.06.2018 №87, термін дії посвідчення – до 11.06.2021.
Згідно з пунктом 1.5 НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці» (затверджено наказом Держнаглядохоронпраці України 15.11.2004 № 255), керівники та спеціалісти служби охорони праці повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, встановленим чинними нормативно-правовими актами.
Відповідно до абзацу 4 статті 18 Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці» посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок.
Також, нормами п. 1.6. НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці» передбачено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки.
Такі ж вимоги по проведенню навчання та перевірки знань з питань охорони праці встановлюють пп. 3.1, 3.11, 5.1, п. 5 Додатка 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за №231/10511). А згідно з пунктом 3.16 цього Положення, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці.
Також, у пункті 5.6. НПАОП 0.00-4.12-05 позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці.
Таким чином, учасником ТОВ «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ» не дотримано вимог пункту 2 Розділу №2 Додатку №2 до тендерної документації Замовника щодо підтвердження кваліфікації спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці (інженера з охорони праці ТОВ «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ» Гладиша Р.В.) шляхом подання документів, визначених тендерною документацією.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Проте, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника тендер ТОВ «АК «ТРУДОВІ РЕСУРСИ», а визначено його переможцем та укладено з ним договір від 07.09.2021 №274 на суму 11 902 000,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
23.11.2021 13:08 - 08.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.11.2021 13:08
Оскарження висновку в суді
Опис:
07.12. 2021 року Замовником подано позовну заяву щодо оскарження Висновку про результати моніторингу закупівлі від 23.11.2021 до Львівського окружного адміністративного суду. Замовником буде зазначено інформацію в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання відповідної інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Дата публікації:
08.12.2021 12:13
Дата відкриття провадження:
10.01.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
380/24377/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху за адресою: Львівська область, с. Зубра, вул. Шкільна, 1А» (45454000-4 – Реконструкція), повідомляємо вам наступне: - Дана закупівля (UA-2021-06-22-001216-a) була оголошена 22 червня 2021 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» 28 липня 2021 00:00.
Повідомляємо вам наступне:
Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, нормами пункту 19 частини другої статті 22 передбачено зазначення у тендерній документації опису та прикладу формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. При підготовці тендерної документації на закупівлю «Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху за адресою: Львівська область, с. Зубра, вул. Шкільна, 1А» (45454000-4 – Реконструкція (UA-2021-06-22-001216-a) тендерним комітетом Солонківської сільської ради було взято до уваги перелік формальних помилок, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №710), та внесено відповідні відомості до пункту 1.2. «Формальні (несуттєві) помилки» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Доцільно вказати, що пунктом 3 статті 22 Закону визначена можливість замовника вказати у тендерній іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначення неповного переліку інформації в певному документі, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника, не може бути обґрунтованою підставою для відхилення і трактуватися як невідповідність вимогам тендерної документації, оскільки відомості, які вимагаються її умовами, учасником, у складі тендерної документації подаються. Тож, аналізуючи визначення «поняття формальні (несуттєві) помилки», вказане у пункті 19 частини другої статті 22 Закону, відповідно до якого формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, логічним є твердження, що зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника, не впливає на зміст тендерної пропозиції, не може бути обґрунтованою підставою для відхилення та є формальною помилкою. Тож, беручи до уваги все вище вказане, пункт 1.2. «Формальні (несуттєві) помилки» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації складено у рамках норм чинного законодавства.
У відповідності до вимог пункту 2 Розділу №2 Додатку №2 до тендерної документації, відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом, встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, пожежної безпеки, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій.
У складі тендерної пропозиції учасником подано довідку № 4-07/07 від 07.07.2021 року «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в ній подано інформацію про Перейму І.М., який проходив перевірку знань з питань охорони праці (знання наступних законодавчих та нормативно-правових актів: Закон України «Про охорону праці» (ЗОП), Кодекс законів про працю (КЗПП), Кодекс цивільного захисту України, Закон України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» (ЗУДСС), Правила пожежної безпеки в Україні (НАПБ А.01.001-2014), Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98); Правила безпечної експлуатації електроустановок (НПАОП40. І -1.О 1-97); Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС); Правила технічної експлуатації теплових установок і мереж; Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07 ); Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП О.ОО- 1.81-18); Правила охорони праці при експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18); Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів (НПАОП 0.00-1.83-18); Правила безпеки систем газопостачання (НПАОП 0.00-1.76-15), Вимоги щодо безпеки та захисту здоров'я працівників під час роботи з екранними пристроями (НПАОП 0.00-7.15-18); Правила охорони праці і промислової безпеки в будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12); Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00-1.62-12), Правила експлуатації електрозахисиих засобів (НПАОП 40.1-1 .07-01), вказані відомості підтверджено шляхом подання в складі тендерної пропозиції посвідчення № 064-20/28 виданого Переймі І.М. ТзОВ «Львівський НТК» на підставі протоколу № 064-20 від 15 жовтня 2020 року, Витяг з якого також додано учасником у складі його тендерної пропозиції. Таким чином, ТзОВ «АК «Трудові ресурси» документально підтверджено кваліфікацію спеціаліста, відповідального за охорону праці.
На підставі всього вище викладеного ми заперечуємо положення висновку про результати моніторингу закупівлі, надаємо ґрунтовні роз’яснення та просимо взяти їх до уваги.
Дата публікації звіту:
29.11.2021 19:07
Запити/Пояснення
Номер:
9c3469458f76402a8834b5724f4a6c49
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2021 13:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.11.2021 23:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-06-22-001216-a, яка проводилась Солонківською сільською радою за процедурою відкритих торгів («Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху за адресою: Львівська область, с. Зубра, вул. Шкільна, 1А»), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
d4efb1d1588d4ca489a3aa6b27156eae
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.11.2021 18:02
Опис:
Доброго дня, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість Замовником визначено відповідно до розробленої на замовлення Солонківської сільської ради проектно-кошторисної документації, відповідно до укладеного з ПП Галич-Центр договору на розроблення проектно-кошторисної документації (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-010798-c). Проектно-кошторисна документація пройшла в установленому порядку експертизу в Філії ДП Укрдержбудекспертиза у Львівській області, та за результататми експертизи видано експертиний звіт (позитивний) від 26 березня 2021 року №14-0152/01-21 (копія додається).
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://solonkivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoi-vartosti-konkurentnoi-proceduri-zakupivli-17-17-55-03-11-2021/