• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 (CPV)- 44220000-8 — Столярні вироби (Металопластикові конструкції (вікна))

Код ДК 021:2015 (CPV)- 44220000-8 — Столярні вироби (Металопластикові конструкції (вікна))

Завершена

530 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 300.00 UAH
Номер: b292e29a80504013945c224e5ba9c0b6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-06-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 06.08.2021 15:19 - 01.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 06.08.2021 № 455 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.08.2021 № 455. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2021-06-18-013466-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 41) 242-08-14, roza2705@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 30.07.2021 року № 22 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Ушомирської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація від 18.06.2021 року (із змінами, внесеними 02.07.2021), тендерна пропозиція переможця ФОП Коритнік Дмитро Володимирович, протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 14.07.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 14.07.2021 року, договір про закупівлю від 30.07.2021 року № 22. За результатами моніторингу щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Коритнік Дмитро Володимирович установлено, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до підпункту 1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників переліку транспортних засобів, необхідних для виконання умов договору, які перебувають на балансі або за договором оренди/найму, за формою наведеною підпункту 1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації, на підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній довідці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані копії свідоцтв про державну реєстрацію на власні транспортні засоби, або копії договорів оренди/найму, або інші документи, що підтверджують спосіб доставки зазначений у вказаній довідці. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Коритнік Дмитро Володимирович надано довідку від 28.06.2021 № 28-06/21-21 про відповідність кваліфікаційним критеріям та пояснювальну записку від 28.06.2021 № 28-06/21-21, в яких відсутній перелік транспортних засобів, необхідних для виконання умов договору, які перебувають на балансі або за договором оренди/найму, чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» установленому статтею 16 Закону. Разом з тим, у вказаній пояснювальній записці зазначено, що доставка продукції здійснюється виробником запропонованої продукції ПП «Основа Р» відповідно до договору поставки від 15.01.2020 № 15012020/4, копія якого надана у складі пропозиції. Однак, відповідно до пункту 1.6 договору поставки від 15.01.2020 № 15012020/4 зазначено, що до ціни товару включаються послуги по навантаженню продукції на відкритий транспортний засіб (покупця або постачальника), транспортування продукції до пункту навантаження (якщо таке погоджено сторонами), тобто вказаний договір не містить чітких вимог, що доставка продукції здійснюється саме транспортом виробника, чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» установленому статтею 16 Закону. Так, відповідно до підпункту 1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників перелік приміщень, необхідних для зберігання метало пластикових конструкцій, які перебувають на балансі або за договором оренди/найму, за формою наведеною підпункту 1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації, на підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній довідці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договорів оренди, у разі якщо приміщення орендоване/наймане. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Коритнік Дмитро Володимирович надано довідку від 28.06.2021 № 28-06/21-21 про відповідність кваліфікаційним критеріям та пояснювальну записку щодо відсутності потреби складування металопластикової продукції від 28.06.2021 № 28-06/21-21, в яких відсутній перелік приміщень, необхідних для зберігання металопластикових конструкцій, які перебувають на балансі або за договором оренди/найму, чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» установленому статтею 16 Закону. Отже, моніторингом встановлено, що на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерне пропозицію учасника ФОП Коритнік Дмитро Володимирович, як таку що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та як таку, що не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 12.08.2021 16:04 - 31.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.08.2021 16:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-18-013466-c, Уповноваженою особою Ушомирської сільської ради та ФОП Коритнік Дмитро Володимирович прийняли рішення від 16.08.2021 року щодо розірвання Договору про закупівлю від 30.07.2021 року № 22. Підписано Сторонами додаткову угоду щодо припинення договірних відносин між Ушомирською сільською радою та ФОП Коритнік Дмитро Володимирович. Додаткову угоду оприлюднено в електронній системі Прозорро.  
Дата публікації звіту: 16.08.2021 14:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання Договору про закупівлю від 30.07.2021 року № 22.
Дата публікації: 17.08.2021 10:18