-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з очищення, дезінфекції і промивки резервуарів питної води на насосних станціях ЛМКП «Львівводоканал»
Послуги з очищення, дезінфекції і промивки резервуарів питної води на насосних станціях ЛМКП «Львівводоканал»
Завершена
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
Номер:
874a4dc1330c496bb325c1c3383ab6b7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-08-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.12.2021 00:00
Період моніторингу:
08.12.2021 19:32 - 31.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.12.2021
№ 701
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.12.2021 № 701.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
23. UA-2021-06-18-002903-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОНА ІНЖИНІРИНГ» установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергія ХХІ», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлю від 20.08.2021 року № 28-727Т відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України в межах законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал» (далі - Замовник), тендерна пропозиція учасника ТОВ «Енергія ХХІ» та тендерна пропозиція переможця ТОВ «РОНА ІНЖИНІРИНГ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.08.2021 року, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «Енергія ХХІ» від 29.07.2021, протокол засідання тендерного комітету про визначення учасника ТОВ «РОНА ІНЖИНІРИНГ» переможцем від 09.08.2021 року № 133-4, повідомлення про намір укласти договір від 09.08.2021 року, договір про надання послуг від 20.08.2021 року № 28-727Т, пояснення отримане через електронну систему закупівель 21.12.2021 року.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація (підпункт 2.3 пункту 2 розділу 1) не містить посади особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками (Паньків Володимир Дмитрович).
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником розглянуто тендерні пропозиції учасників та прийнято рішення щодо допущення до електронного аукціону тендерні пропозиції учасників ТОВ «РОНА ІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «Енергія ХХІ».
Однак, за результатами проведеного моніторингу установлено, що допущена до електронного аукціону тендерна пропозиція учасника ТОВ «РОНА ІНЖИНІРИНГ» не відповідала умовам тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 1 розділу 3 та пункту 4 Додатку № 1 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надати листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання даного виду робіт, який має містити інформацію про наявність мінімально необхідного обладнання для виконання робіт, зокрема, гідропістолета, в кількості не менше 3 шт.
Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОНА ІНЖИНІРИНГ» надано лист про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання даного виду робіт від 12.07.2021 року № 909, в якому відсутня інформація про наявність в учасника гідропістолетів, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 та пункту 4 Додатку № 1 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОНА ІНЖИНІРИНГ», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та яку таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
30.12.2021 16:06 - 18.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.12.2021 16:06
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовником було подано позов до суду щодо оскарження висновку (підтвердження додається). Номер провадження буде повідомлено додатково після його відкриття.
Дата публікації:
17.01.2022 11:00
Дата відкриття провадження:
14.02.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
П/380/990/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
558eca8ac45248859f32d40f6dab9f25
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.12.2021 10:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуги з очищення, дезінфекції і промивки резервуарів питної води на насосних станціях ЛМКП «Львівводоканал»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-18-002903-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7418fb90db834b5387fc8faa6aa87b07
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.12.2021 13:59
Опис:
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) на запит по моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «Послуги з очищення, дезінфекції і промивки резервуарів питної води на насосних станціях ЛМКП «Львівводоканал»», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2021-06-18-002903-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2021-12-08-000036) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення).
Звертаємо увагу та наголошуємо, що Замовник діє виключно в межах діючого законодавства України.
Замовник – ЛМКП «Львівводоканал» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України (надалі – ГКУ) Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки.
Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, оприлюдненого на офіційному веб-порталі Державної Казначейської Служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv) ЛМКП «Львівводоканал» є одержувачем бюджетних коштів. Таким чином, згідно норм Бюджетного Кодексу України ЛМКП «Львівводоканал» не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня).
Ані Конституція України, ані Закон України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), ані постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова), ані інші нормативно-правові акти не передбачають обґрунтування та оприлюднення замовниками - комунальними підприємствами технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості. Згідно до абзацу першого статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
На виконання вимог статті 4 Закону Замовником в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua) оприлюднений річний план закупівель, який в т.ч. містить очікувану вартість предмета закупівлі (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-P-2021-06-18-010486-c). На виконання вимог статті 10 Закону Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2021-06-18-002903-a), яке в т.ч. на виконання вимог п.4 ч.2 ст.21 Закону містить очікувану вартість предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів.