-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт житлового будинку місць загального користування (частково)» по вул. М.Котельникова, 32/11 у Святошинському районі м. Києва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Номер:
05b9024517ea449d85983f128a6713b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-10-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.08.2021 00:00
Період моніторингу:
10.08.2021 14:14 - 03.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.08.2021 № 457
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 09.08.2021 № 457
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-06-18-006834-c 18.06.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII, пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», що може свідчити про порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбаченого пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,внесенні змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а у разі неможливості усунення вказаних порушень - розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01.09.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.06.2021 №43, реєстр пропозицій від 05.07.2021, тендерну пропозицію ТОВ «Алекс Ост», ТОВ «Синексис», ТОВ «Імперія Капітал Буд»(далі – Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.07.2021, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.07.2021 №51 та 09.07.2021 № 52, 13.07.2021 №53, повідомлення про намір укласти договір від 13.07.2021, договір від 29.07.2021 №38/2021, додаткова угода від 30.07.2021 № 1.
В ході моніторингу встановлено, що Замовником не надано відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснення, який опубліковано 16.08.2021, чим порушено частину 5 статті 8 Закону № 922-VIII.
В зв'язку з вищевикладеним, Замовником не підтверджено визначення очікуваної вартості та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, чим не дотримано умови пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», що може свідчити про порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбаченого пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
06.09.2021 16:03 - 21.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2021 16:03
Запити/Пояснення
Номер:
fc8740c4f8fe42bc91c0615e42066c9f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.08.2021 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту житлового будинку місць загального користування (частково) по вул. М. Котельникова, 32/11 у Святошинському районі м. Києва, замовником яких є Спеціалізованиий будинок для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів на вул. Котельникова, 32/11 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
ID: UA-2021-06-18-006834-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
59fd70ce05da4431bad476d05ba8a9f0
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
08.09.2021 15:32
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Аргументовані заперечення та пояснення
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником не надано відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснення, який опубліковано 16.08.2021, чим порушено частину 5 статті 8 Закону № 922-VIII. В зв'язку з вищевикладеним, Замовником не підтверджено визначення очікуваної вартості та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, чим не дотримано умови пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», що може свідчити про порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбаченого пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.
Замовник не погоджується з даним висновком з наступних підстав:
1. Відповідно до Наказу Департаменту соціальної політики Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) уповноважена особа Романюк О.Ю. в період з 09.08.2021 року по 22.08.2021 року перебувала у відпустці. Повноваження уповноваженої особи за організацію та проведення закупівель на час відпустки не передавалося, оскільки закупівлі не планувалися для проведення. У зв'язку із вище викладеним надання відповіді у вказаний строк не було можливості.
2. У своєму висновку, Північний офіс Держаудитслужби зазначає про порушення умов пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Дане твердження Північного офісу Держаудитслужби є суб'єктивним, оскільки відповідно до пункту 1 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Ця примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (далі - Закон) та має рекомендаційний характер. Як бачимо, що Міністерством чітко встановлено, що методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі носить виключно рекомендаційний характер.
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі для проведення закупівлі по Капітальний ремонт житлового будинку місць загального користування (частково)» по вул. М.Котельникова, 32/11 у Святошинському районі м. Києва визначалося на основі необхідності проведення ремонту окремих частин будівлі. Для можливості здійснення капаітального ремонту приміщень Спеціалізованим будинком для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів на вул. Котельникова, 32/11 було розроблено дефектний акт, який направлявся на погодження до Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). На основі розробленого та затвердженого дефектного акту було затверджено кошторис на 2021 рік, в якому передбачені відповідні видатки на здійснення капітального ремонту приміщень Спеціалізованого будинку для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів на вул. Котельникова, 32/11. Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі визначалася на основі наявного фінансування для виконання відповідних робіт по ремонту приміщень.
Виходячи із вище викладеного Замовником обґрунтовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено очікувану вартість відповідно до виділених кошторисом коштів.
Таким чином, Замовником не допущено порушень під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт житлового будинку місць загального користування (частково)» по вул. М.Котельникова, 32/11 у Святошинському районі м. Києва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт та не порушено принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Додаток:
1. Копія наказу про надання відпустки
2. Копія дефектного акту направленого на погодження до Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
3. Копія Кошторису на 2021 рік.