-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення амбулаторії загальної практики-сімейної медицини комунальної власності (утеплення фасадів та заміна вікон) по вул. Європейська, 4-Д в сел. Ворзель Київської області (ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Завершена
3 626 084.93
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 130.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 130.42 UAH
Номер:
9356e24f0f7b4ba1aff4614f9e3929c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-03-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2021 00:00
Період моніторингу:
06.12.2021 09:48 - 29.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2021 Одеса № 784
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 03.12.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2021 № 784
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
8 UA-2021-06-18-000146-a 18.06.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Бучанський центр первинної медико-санітарної допомоги» Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.06.2021 № 74У, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.06.2021 № 75У (далі – ТД), перелік змін, що вносяться, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОНЕКС» (далі – ТОВ «БК «ОНЕКС»), повідомлення від 08.07.2021 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником ТОВ «БК «ОНЕКС» у тендерній пропозиції, виправлення учасником ТОВ «БК «ОНЕКС» виявлених Замовником невідповідностей, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 12.07.2021 № 86ТК, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «БК «ОНЕКС» оприлюднене в електронній системі закупівель 12.07.2021, договір про закупівлю від 28.07.2021 № 169, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднені в електронній системі закупівель 19.10.2021 та 27.10.2021, додаткові угоди від 19.10.2021 № 1 та від 26.10.2021 № 2, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 06.12.2021 та 13.12.2021.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
У пункті 1 таблиці 4 Додатку 1 до ТД Замовник вимагає від учасників подання у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій довідки про наявність обладнання, необхідного для виконання робіт, згідно форми, наведеній у Таблиці 4.2.
На підтвердження інформації про наявність власного, орендованого або іншого обладнання учасник повинен надати сканкопії документів, зокрема:
- копії технічних паспортів зазначеної в довідці техніки.
Проте, учасником ТОВ «БК «ОНЕКС» не надано у складі тендерної пропозиції копії технічних паспортів на техніку, зазначену у пунктах 3, 5, 6 довідки від 08.07.2021 № 87 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що не відповідає вимогам пункту 1 таблиці 4 Додатку 1 до ТД.
Також, у пункті 3 таблиці 4 Додатку 1 до ТД Замовник вимагає від учасників подання у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів довідки за формою наведеною в Таблиці 4.3.
На підтвердження інформації зазначеної в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів учасник надає:
- копію аналогічного договору, засвідченого підписом уповноваженої особи і печаткою (у разі наявності) учасника;
- копії документів, що засвідчують виконання договору (акти виконаних робіт);
- позитивний лист–відгук від установ, організацій, підприємств про виконання аналогічного договору від замовника, з яким був укладений договір.
Проте, учасником ТОВ «БК «ОНЕКС» у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації зазначеної у довідці від 30.06.2021 № 127 про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів не надано: додаток 2 до договору від 04.11.2020 № 342-С, акти виконаних робіт та додатки до договору від 23.10.2020 № 410-С, акти виконаних робіт за договором від 22.04.2020 № 35/20-С, що не відповідає вимогам пункту 3 таблиці 4 Додатку 1 до ТД.
Також, учасником ТОВ «БК «ОНЕКС» у складі тендерної пропозиції не надано позитивний лист-відгук від товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ГОМЕОПАТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ», з яким укладено договори від 22.05.2019 № ЛБ48 та від 19.08.2019 № ЛБ32, що не відповідає вимогам пункту 3 таблиці 4 Додатку 1 до ТД.
Також, у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник вимагає від учасників подання у складі тендерної пропозиції інших документів, зокрема:
- письмового погодження з формальними (несуттєвими) помилками, вказаними у тендерній документації із обов’язковим зазначенням їх опису;
- письмової інформації щодо здійснення діяльності з/без печатки.
Проте, учасником ТОВ «БК «ОНЕКС» у складі тендерної пропозиції не надано письмового погодження з формальними (несуттєвими) помилками, вказаними у тендерній документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та письмової інформації щодо здійснення діяльності з/без печатки, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Крім того, у пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник вимагає від учасників подання у складі тендерної пропозиції інформації та документів, зокрема:
- гарантійний лист (довідка, тощо) довільної форми, яким гарантує застосування заходів із захисту довкілля під час виконання робіт з чітким переліком заходів, що будуть застосовуватися;
- календарний графік фінансування;
- довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію про наявність ліцензованого програмного забезпечення для розробки загальних та спеціальних розділів будівництва.
Проте, учасником ТОВ «БК «ОНЕКС» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 30.06.2021 № 118 щодо застосування заходів із захисту довкілля при виконанні робіт, в якій відсутній чіткий перелік заходів, що будуть застосовуватися, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Також, учасником ТОВ «БК «ОНЕКС» у складі тендерної пропозиції не надано календарний графік фінансування та довідки, складеної у довільній формі, яка містить інформацію про наявність ліцензованого програмного забезпечення для розробки загальних та спеціальних розділів будівництва, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Крім того, у пункті 6.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник вимагає від учасників подання у складі тендерної пропозиції, зокрема:
- довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видану не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів;
- довідки з обслуговуючого банку про наявність відкритих поточних рахунків, видана не раніше ніж за десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій;
- для юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців, що використовують найманих працівників, листа щодо отримання згоди від усіх фізичних осіб, інформація про персональні дані яких міститься в документах, що подані в складі тендерної пропозиції на дану процедуру закупівлі, на обробку їх персональних даних Замовником в межах його повноважень по здійсненню дій передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Проте, учасником ТОВ «БК «ОНЕКС» у складі тендерної пропозиції не надано зазначених вище довідок з обслуговуючого банку та листа щодо отримання згоди від усіх фізичних осіб на обробку їх персональних даних Замовником, що не відповідає вимогам пункту 6.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Отже, на порушення абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК «ОНЕКС» у той час, коли учасник ТОВ «БК «ОНЕКС» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 08.12.2021 із зазначених питань, Замовник 13.12.2021 надав пояснення, в якому зазначив, що у рішенні про початок моніторингу процедури закупівлі (наказ Південного офісу Держаудитслужби від 03.12.2021 № 784) не зазначено правові підстави та повноваження Південного офісу Держаудитслужби для проведення моніторингу процедури закупівлі, яку проведено Замовником, який знаходиться на території Бучанського району Київської області, та за наявності правових підстав та повноважень Замовник гарантує надання необхідних пояснень.
Таким чином, на порушення частини п’ятої статті 8 Закону Замовником не надано відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
23.12.2021 15:46 - 12.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2021 15:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КНП «Бучанський центр первинної медико-санітарної допомоги» повідомляє, що Договір №169 від 28.07.2021 року (унікальний номер закупівлі UA-2021-06-18-000146-a) підрядником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОНЕКС" код за ЄДРПОУ 42895141 виконаний в повному обсязі.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
При цьому договірні відносини регулюються зокрема Цивільним та Господарським кодексами України. Згідно з частиною першою статті 629 Цивільного кодексу України договір є обов’язковим для виконання сторонами. Водночас відповідно до статті 526 Цивільного кодексу України зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Поряд з цим відповідно до частини першої статті 188 Господарського кодексу України, частини першої статті 651 Цивільного кодексу України зміна та розірвання господарських договорів допускається лише за згодою сторін, якщо інше не передбачено Законом або договором.
Договір підряду №169 від 28.07.2021 року не передбачає одностороннього розірвання договору.
Щодо вказаних у Висновку порушень:
У складі тендерної пропозиції наявна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 08.07.2021 № 87. Дана довідка містить інформацію про рік випуску техніки. Надана ТОВ «БК «Онекс» інформація надає Замовнику розуміння про термін експлуатації техніки. Відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі" Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України прийнято наказ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» визначено про можливість подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Тобто такий виклад інформації не є підставою для відхилення пропозиції.
У складі тендерної пропозиції наявні копії технічних паспортів зазначеної у пунктах 3, 5, 6 довідки від 08.07.2021 № 87 техніки;
У договорі про надання послуг спецтехнікою № 1/30-2020 від 01.03.2020 в додатку № 1 до договору наявна техніка, вказана учасником у пункті 4 довідки від 08.07.2021 № 87, а саме Вантажний самоскид DAF CF 85.410
У складі тендерної пропозиції міститься лист від 08.07.2021 № 08-07 надавача послуг спецтехнікою за договором від 01.03.2020 № 1/30-2020, в якому міститься підтвердження що дана юридична особа буде надавати послуги машинами , механізми та технікою учаснику за предметом закупівлі. Що вказує про не заперечення щодо надання послуг. Тендерною документацією передбачено, що подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду не є підставою для відхилення пропозиції.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «ОНЕКС» надані посвідчення та витяг з протоколу перевірки знань з питань охорони праці та техніки безпеки, видане директору Вольнову Максиму Володимировичу, який згідно до пояснень ТОВ «БК «ОНЕКС», на підприємстві займає посаду спеціаліста з охорони праці за сумісництвом. Відповідно до законодавства працівникам які працюють за сумісництвом запис в трудовій книжці не робиться.
Форма зайнятості працівників зазначених у пунктах 4, 14, 15 довідки від 30.06.2021 № 126 відповідає дійсності з урахуванням наданих у складі тендерної пропозиції трудових угод, протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки та посвідчень:
- п.4. довідки Артемчук Д.Л. згідно довідки та трудового договору займає посаду інженера з проектно-кошторисних робіт (інженер-проектувальник), що підтверджено копією сертифікату;
- п.14, 15 Прудко О.О. та Поливач Ю.А. згідно довідки займають посаду начальників дільниці , що підтверджується посвідченнями та витягом з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки.
Всі документи тендерної документації завірені уповноваженою особою та печаткою учасника, що свідчить про здійснення господарської діяльності учасником з використанням печатки. Надання необхідної інформації яка вимагалася інший спосіб не є підставою для відхилення і відноситься до формальних помилок , що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Щодо ненадання документів зазначених в декількох пунктах запиту на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), повідомляємо, що тендерною документацією вимагалося на підтвердження зазначеного вище досвіду надати інформацію про виконання аналогічного договору та документи що підтверджують його виконання Акти виконаних робіт та відгук. Тобто тендерна документація чітко зазначала надання 1 аналогічного договору, або аналогічних за бажанням.
В складі учасника надана довідка № 127 від 30.06.21р, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору № 342 –С від 04.11.20р., на підтвердження повного виконання даного договору надані акти та відгук.
На разі тендерна документація не містила вимоги щодо надання додатків до договору, відповідно наявність аналогічного договору та підтвердження його виконання – свідчить про виконання учасником вимог щодо підтвердження кваліфікаційних вимог зазначених в пункті 3 Таблиці 4. Крім того звертаємо увагу на те, що тендерною документацією не встановлювалася вимога щодо повного виконання договорів, в розумінні відповідності суми договору до суми виконаних Актів. Замовник розуміє, що в процесі виконання будівельних робіт сума фактично виконаних робіт може бути іншою від суми договору. Враховуючи наявність позитивних відгуків щодо виконання зазначених договорів, Замовник вважає надана інформація щодо аналогічних договорів № ЛБ32 від 19.08.2019р., № 523-С від 25.08.2020, № 1-С від 06.05.2019 є також належним підтвердженням кваліфікаційних вимог зазначених в пункті 3 Таблиці 4. Надання додаткової інформації про досвід виконання інших договорів, які зазначені в довідці є додатковою інформацією і їх недоукомплектованість ніяким чином не може вплинути на кваліфікацію учасника.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «ОНЕКС» міститься копія витягу ПДВ, що надає інформацію щодо системи оподаткування учасника. Надання необхідної інформації яка вимагалася інший спосіб не є підставою для відхилення і відноситься до формальних помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції наявна довідка № 116 від 30.06.21 з письмовим погодженням з формальними (несуттєвими) помилками вказаними у тендерній документації із обов’язковим зазначенням їх опису.
У складі тендерної пропозиції наявна довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля при виконанні робіт.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «ОНЕКС» надана інформація про наявність ліцензованого програмного забезпечення для розробки загальних та спеціальних розділів будівництва у вигляді договору про надання послуг та ліцензії АВК. Надання необхідної інформації яка вимагалася інший спосіб не є підставою для відхилення і відноситься до формальних помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «ОНЕКС» надано сканкопія оригіналу сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг з організації будівництва) відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. Наданий сертифікат є чинним; виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який офіційно акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво. Інших вимог в тому числі і надання Атестату про акредитацію з додатком тендерною документацією не вимагалося.
У складі тендерної пропозиції у файлі під назвою «Довідки та листи», наданий лист-згода від 30.06.2021 № 124 на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», адресований КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, а не Відділу освіти Бучанської міської ради;
У складі тендерної пропозиції містяться згоди від усіх фізичних осіб, інформація про персональні дані яких міститься в документах, що подані в складі тендерної пропозиції на дану процедуру закупівлі, на обробку їх персональних даних Замовником в межах його повноважень по здійсненню дій передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі».
Із вказаного вбачається, що для встановлення можливості розірвання вказаного договору необхідно визначити чи були допущені Підрядником саме істотних порушень умов договору, чи наявна шкода і її розмір внаслідок дій (бездіяльності), а також співвіднести очікуваний результат від розірвання договору та фактичні обставини внаслідок належного його виконання.
Підрядником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОНЕКС" код за ЄДРПОУ 42895141 виконаний в повному обсязі та оплачений Замовником про що складено Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-06-18-000146-a від 29.12.2021 року. Останній акт приймання виконаних будівельних робіт прийнято та підписано 17.12.2021 року.
Враховуючи вище викладене, розірвання Договору підряду №169 від 28.07.2021 року не являється за можливе.
Дата публікації звіту:
04.01.2022 14:12
Запити/Пояснення
Номер:
34d285874edf4e79970f87e8b4f48d39
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.12.2021 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8571f88e5685484d9d923c73ceb3c5d8
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
06.12.2021 16:40
Опис:
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість розміщено на вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів - Бучанської міської ради, посилання на обґрунтування https://www.bucha-rada.gov.ua/content/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-27.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації. У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торгівельну марку або фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». Технічне завдання передбачене Додатком 4 до Тендерної документації.
Розмір бюджетного призначення погоджений на 2021 рік: 3 626 084,93 гривень – кошти місцевого бюджету.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до рішення 12 сесії Бучанської міської ради VІII скликання від 27 травня 2021 року за № 1153-12-VIII «Про місцевий бюджет Бучанської міської територіальної громади на 2021 рік».
Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 626 084,93 грн з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість робіт з капітальний ремонту приміщення амбулаторії загальної практики-сімейної медицини комунальної власності (утеплення фасадів та заміна вікон) по вул. Європейська, 4-Д в сел. Ворзель Київської області визначається з урахуванням ДС ТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комуна льного господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примінрної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який становлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до полобжень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначені очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 3 626 084,93 грн з ПДВ гривень з ПДВ, в тому числі кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва становлять не більше 83558,40 гривень з ПДВ.
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Номер:
4d15078749644cfbb3bddc8efe1d1a6c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.12.2021 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «БК «ОНЕКС» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, у той час коли учасником у складі тендерної пропозиції:
у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 08.07.2021 № 87 не зазначено термін експлуатації техніки;
не надано копії технічних паспортів зазначеної у пунктах 3, 5, 6 довідки від 08.07.2021 № 87 техніки;
у договорі про надання послуг спецтехнікою від 01.03.2020 № 1/30-2020 відсутня техніка, вказана учасником у пункті 4 довідки від 08.07.2021 № 87;
у листі-підтвердженні від 08.07.2021 № 08-07 від надавача послуг спецтехнікою за договором від 01.03.2020 № 1/30-2020 відсутнє підтвердження щодо незаперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі;
у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 30.06.2021 № 126 відсутня інформація щодо наявності спеціаліста з охорони праці;
відсутні документи про проходження навчання на перевірку знань з питань охорони праці та техніки безпеки спеціаліста з охорони праці;
посада працівників зазначених у пунктах 7, 8, 9, 10, 14 довідки від 30.06.2021 № 126 не відповідає посадам зазначеним у трудових книжках та трудових угодах;
форма занятості працівників зазначених у пунктах 4, 14, 15 довідки від 30.06.2021 № 126 не відповідає дійсності з урахуванням наданих у складі тендерної пропозиції трудових угод, протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки та посвідчень;
не надано Додаток 2 до договору від 04.11.2020 № 342-С, який зазначено у пункті 3 довідки від 30.06.2021 № 127 про наявність досвіду виконання аналогічного договору;
у пункті 1 довідки від 30.06.2021 № 127 сума договору від 25.08.2020 № 523-С не відповідає сумі зазначеного договору з урахуванням додаткової угоди від 08.12.2020 № 1;
надані акти виконаних робіт за договором від 25.08.2020 № 523-С не засвідчують виконання зазначеного договору у повному обсязі та не підтверджують зазначений у довідці від 30.06.2021 № 127 строк виконання робіт за ним;
надані акти виконаних робіт за договором від 19.08.2019 № ЛБ32 не засвідчують виконання зазначеного договору у повному обсязі та не підтверджують зазначений у довідці від 30.06.2021 № 127 строк виконання робіт за ним;
не надано акти виконаних робіт та додатки до договору від 23.10.2020 № 410-С, який зазначено у пункті 2 довідки від 30.06.2021 № 127;
не надано акти виконаних робіт за договором від 22.04.2020 № 35/20-С, який зазначено у пункті 6 довідки від 30.06.2021 № 127;
надані акти виконаних робіт за договором від 22.05.2019 № ЛБ48 не засвідчують виконання зазначеного договору у повному обсязі та не підтверджують зазначений у довідці від 30.06.2021 № 127 строк виконання робіт за ним;
надані акти виконаних робіт за договором від 06.05.2019 № 1-С не засвідчують виконання зазначеного договору у повному обсязі та не підтверджують зазначений у довідці від 30.06.2021 № 127 строк виконання робіт за ним;
не надано лист-відгук від товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ГОМЕОПАТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ», з яким укладено договори від 22.05.2019 № ЛБ48 та від 19.08.2019 № ЛБ32;
у наданій довідці б/д б/н з відомостями про учасника відсутня інформація щодо системи оподаткування;
не надано письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками вказаними у тендерній документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції учасника;
не надано письмової інформацію щодо здійснення діяльності з/без печатки;
у наданій довідці від 30.06.2021 № 118 щодо застосування заходів із захисту довкілля при виконанні робіт відсутній чіткий перелік заходів, що будуть застосовуватися;
не надано календарний графік фінансування;
не надано довідку, складену у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність ліцензованого програмного забезпечення для розробки загальних та спеціальних розділів будівництва;
не надано додаток до Атестату про акредитацію від 14.08.2019 № 8О095 товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ОЦІНИКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ», який є невід’ємною часиною цього атестата та в якому зазначена сфера акредитації, чим не підтверджено наявність будівництва у сфері акредитації;
не надано довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами видану не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів;
не надано довідку з обслуговуючого банку про наявність відкритих поточних рахунків, видана не раніше ніж за десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій;
наданий лист-згода від 30.06.2021 № 124 на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», адресований Відділу освіти Бучанської міської ради;
не надано лист юридичної особи що використовують найманих працівників щодо отримання згоди від усіх фізичних осіб, інформація про персональні дані яких міститься в документах, що подані в складі тендерної пропозиції на дану процедуру закупівлі, на обробку їх персональних даних Замовником в межах його повноважень по здійсненню дій передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
41131c3d20be463b945dcc584ff779f3
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
13.12.2021 16:33
Опис:
КНП «Бучанський центр первинної медико-санітарної допомоги» Бучанської міської ради висловлює свою повагу та уважно розглянувши Ваш запит повідомляємо наступне:
Відповідно до Ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до пункту 1 Положення про Південний офіс держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, Південний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Миколаївській, Херсонській областях, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі (далі - управління).
Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
На території Одеської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу.
На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
За таких обставин, у Наказі №784 від 03.12.2021 року не зазначено правові підстави та повноваження Південного офісу Держаудитслужби для проведення моніторингу саме КНП «БУЧАНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, яке знаходиться на території Бучанського району Київської області.
Враховуючи вище викладене, за наявності правових підстав та повноважень гарантуємо надання необхідних пояснень.
Номер:
fb6ee9c7e3c14be8a10e86142e06f265
Назва:
ЗВЕРНЕННЯ
Дата опублікування:
29.12.2021 17:36
Опис:
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
ЗВЕРНЕННЯ
КНП «Бучанський центр первинної медико-санітарної допомоги» повідомляє, що Договір №169 від 28.07.2021 року (унікальний номер закупівлі UA-2021-06-18-000146-a) підрядником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОНЕКС" код за ЄДРПОУ 42895141 на 29.12.2021 виконаний в повному обсязі. Останній акт приймання виконаних будівельних робіт прийнято та підписано 17.12.2021 року.
Додаток: Звернення до Держаудитслужби України.
Номер:
9376838786384d0eb131ae16faa8ee63
Назва:
Роз’яснення до висновку
Дата опублікування:
30.12.2021 13:46
Опис:
Південним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Капітальний ремонт приміщення амбулаторії загальної практики-сімейної медицини комунальної власності (утеплення фасадів та заміна вікон) по вул. Європейська, 4-Д в сел. Ворзель Київської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Бучанський центр первинної медико-санітарної допомоги» Бучанської міської ради (далі – Замовник).
Замовником 29.12.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель звернення за роз’ясненням щодо висновку Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-18-000146-a від 23.12.2021.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженим наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 № 23, та статтею 113 Бюджетного кодексу України.
Відповідно до абзацу 1 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Південний офіс Держаудитслужби роз’яснює наступне.
Відповідно до норми абзацу 1 частини восьмої статті 8 Закону Замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не за роз’ясненням щодо підстави здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Водночас повідомляємо, що відповідно до абзацу 5 пункту 1 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на території інших адміністративно-територіальних одиниць Південний офіс Держаудитслужби та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
Отже, моніторинг вищезазначеної процедури закупівлі Південним офісом Держаудитслужби здійснено на підставі доручення заступника Голови Держаудитслужби від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021.