-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт (утеплення житлового будинку) по вул. Садова, 5 в с. Новосілки, Фастівського району, Київської області (коригування)
Завершена
13 475 288.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 134 752.88 UAH
мін. крок: 1% або 134 752.88 UAH
Номер:
fcd8e61650994598a67973e99ccc1e22
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-19-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2021 00:00
Період моніторингу:
19.08.2021 17:17 - 14.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.08.2021 № 282
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2021-06-17-003236-a 17.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Глобалресур», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника № 21 від 17.06.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженною відповідальністю «Глобалресур» (далі – ТОВ «Глобалресур»), протокол засідання тендерного комітету Замовника № 24 від 09.07.2021, повідомлення про намір укласти договір від 09.07.2021, договір № 1-86/б від 28.07.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 31.08.2021 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
07.09.2021 19:13 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.09.2021 19:13
Запити/Пояснення
Номер:
ffbadf55770e4cd181ffb5ee4b8a4668
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.08.2021 15:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт Капітальний ремонт (утеплення житлового будинку) по вул. Садова, 5 в с. Новосілки, Фастівського району, Київської області (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-17-003236-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6012aecea1234834aa46b015ea4d7be1
Назва:
На Ваш запит від 2021-08-27 15:53:04 пояснюємо наступне.
Дата опублікування:
31.08.2021 16:00
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснено з урахуванням пункту 4 розділу III Методи визначення очікуваної вартості Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Проєктно-кошторисна документація розроблена Фізичною особою-підприємцем Решетняк Оленою Валеріївною на суму 13 985 811,20 грн., згідно експертного звіту ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК» від 27.05.2021 року №34690.
Задля забезпечення потреб Комунального підприємства «Керуюча компанія Новосілки» Чабанівської селищної ради Фастівського району Київської області в утепленні житлового будинку згідно Плану соціально-економічного розвитку Чабанівської селищної територіальної громади, було прийнято рішення здійснити закупівлю робіт з капітального ремонту (утеплення житлового будинку) по вул. Садова, 5 в с. Новосілки, Фастівського району, Київської області (коригування).
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Капітальний ремонт (утеплення житлового будинку) по вул. Садова, 5 в с. Новосілки, Фастівського району, Київської області (коригування)» становить 13 475 288,40 грн. у зв’язку з тим, що з вартості об’єкта будівництва виключені: кошти на утримання служби замовника (1 %); кошти на здійснення технічного нагляду (1,5 %); кошти на проведення процедури закупівлі; вартiсть проектних робiт; вартiсть експертизи кошторисної частини проектної документацiї; кошти на здійснення авторського нагляду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення було розміщено в повному обсязі та у терміни визначені Постановою КМУ від 11.10.2016 №710 на сайті КП «Керуюча компанія Новосілки» за посиланням http://novosilky.org.ua/novini/informaciya-schodo-procedur-v-komunalnomu-pidpriyemstvi-keruyucha-kompaniya-novosilki-chabanivskoyi-selischnoyi-radi-fastivskogo-rajonu-kiyivskoyi-oblasti-na-vikonannya-postanovi-kmu/