-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту систем вентиляції та кондиціювання у будівлі по вул. Межигірська, 11
Завершена
990 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 900.00 UAH
Номер:
df353a394f624d4cb3b13716703f5536
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-30-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2021 00:00
Період моніторингу:
05.10.2021 12:54 - 29.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2021 № 575
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.10.2021 № 575
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
25 UA-2021-06-17-008163-b 17.06.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 14 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету (зі змінами), тендерну пропозицію «ТОВ ПРОЕКТ-РЕМ-БУД», протокол розгляду тендерної пропозиції від 06.07.2021, повідомлення про намір укласти договір від 12.07.2021, договір від 22.07.2021 № 79000-01-21/57, додаткову угоду від 12.08.2021 № 1, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 07.10.2021 та від 18.10.2021.
Перевіркою відповідності умов тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація не містить інформації про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII
Період усунення порушень:
27.10.2021 13:38 - 10.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
27.10.2021 13:38
Запити/Пояснення
Номер:
92d4609cf5ad4bb796f60e9a9363dbf2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2021 08:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
3ebc2f29a9db40b483497135f35a9691
Назва:
Обгрунтування якісних характеристи предмета закупівлі
Дата опублікування:
07.10.2021 11:30
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Державне підприємство «Управління з експлуатації майнового комплексу»;
вул. Межигірська,11 м. Київ, 04071;
код за ЄДРПОУ – 32668385;
категорія замовника – державне підприємство.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
«ДК021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту систем вентиляції та кондиціювання у будівлі по вул. Межигірська, 11)».
3. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-09-01-003362-b
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Забезпечення безперебійної роботи та належного функціонування систем вентиляції та кондиціювання адміністративної будівлі Міністерства фінансів України, які забезпечують цілодобовий мікроклімат робочих кабінетів, охолодження комутаційних та серверних приміщень
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «ДК021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту систем вентиляції та кондиціювання у будівлі по вул. Межигірська, 11), відповідає розрахунку видатків до кошторису Міністерства фінансів України на 2021 рік (загальний фонд). Відшкодування вартості витрат фактично наданих Послуг в Будівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету за КПКВК 3501010, КЕКВ 2240.
6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до комерційних пропозицій та становить 990 000,00 грн. з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення.
Номер:
db8234d2599b48d88f107e16cda65132
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.10.2021 09:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2021 00:00
Опис:
Просимо надати документи що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі (експертний звіт, кошторисні розрахунки, комерційні пропозиції, підтверджуючі документи аналізу ринку цін, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c690c5217254447da3ff0f95cee68e7a
Назва:
Відповідь стосовно запиту про надання пояснення
Дата опублікування:
18.10.2021 12:40
Опис:
Відповідно до частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII на запит Північного офісу Державної аудиторської служби України від 13.10.2021 року про надання пояснень щодо надання документів що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі (експертний звіт, кошторисні розрахунки, комерційні пропозиції, підтверджуючі документи аналізу ринку цін, тощо), які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі Державного підприємства «Управління з експлуатації майнового комплексу» повідомляє про наступне.
Для проведення закупівлі послуг: ДК021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту систем вентиляції та кондиціювання у будівлі по вул. Межигірська, 11)» державне підприємство «Управління з експлуатації майнового комплексу провело аналіз ринку цін по вище вказаним послугам.
Відповідно до комерційної пропозиції ТОВ «Аероедем» загальна вартість послуг складала: 1 698 580,00 грн, а ТОВ «Будінжсервіс» - 1 886 788,00 грн.
17.06.2021 року на електронному майданчику E-TENDER розпочато процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту систем вентиляції та кондиціювання у будівлі по вул. Межигірська, 11). Прийом пропозицій відбувався у період з 17.06.2021 по 03.07.2021 року.
05.07.2021 року на електронному майданчику E-TENDER відбувся реверсивний аукціон, за результатами якого визначено учасника з найменшою ціновою пропозицією Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД». Зокрема, цінова пропозиція становила 950 000,00 грн. (дев’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок).
За результатами почергової оцінки комерційної та кваліфікаційної частини тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» виявилось, що Тендерна пропозиція Кандидата повністю відповідає умовам тендерної документації та технічним вимогам до предмета закупівлі.