-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород
Завершена
13 332 354.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 661.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 66 661.77 UAH
Номер:
63eca81e72c4424394f90efda17c2ec0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-06-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2021 00:00
Період моніторингу:
06.09.2021 13:03 - 28.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
03.09.2021 № 542
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2021№ 542
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-06-16-001593-a 16.06.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій в частині відхилення/не відхилення (безпідставне відхилення) замовником тендерної пропозиції ТОВ «МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ «ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ»» встановлено порушення абзацу шостого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та вимог пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Євроімекс-Інвест» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини шостої статті 25 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ПП «Євроімекс-Інвест» від 14.09.2021 №21-53/1217442 (п.п 10.2 та 11.1 договору), з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами, далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту міського господарства Ужгородської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.06.2021 № 78-21; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ «ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ» та «МІШЕМ» (далі – ТОВ «МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ «ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ» та ТОВ «МІШЕМ») та приватних підприємств «СТІК» та «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» (далі - ПП «СТІК» та ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ»); протоколи засідання тендерного комітету щодо відхилення ТОВ «МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ «ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ» від 12.07.2021 року, протокол № 95-21, ТОВ «МІШЕМ» від 31.08.2021 року, протокол № 122-21, повідомлення про намір укласти договір від 31 серпня 2021; договір від 14.09.2021 №21-53/1217442; пояснення та документи надані Замовником 2021-09-14, 2021-09-17 та 2021-09-09, через електронну систему закупівель на запит Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області.
В ході аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ «ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ» та наявності підстав відхилення зазначеного учасника встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених у поданих учасником ТОВ «МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ «ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ» документах, подання яких вимагалось тендерною документацією що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Так, згідно розміщеного в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, Замовником в тендерній пропозиції ТОВ «МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ «ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ» встановлено наступні невідповідності:
- надана учасником копія договору №1504 від 15.04.2021р. про надання послуг ДП "Черкаський облавтодор" діє до 31.12.2021 року, що не відповідає вимогам тендерної документації: у договорі відсутня умова про можливість його пролонгації;
Слід зазначити, що умовою тендерної документації (абзац 4 пункт 1 додатку 2 тендерної документації ), відсутня вимога про те, що строк дії договору повинен дорівнювати або перевищувати строк виконання договору по зазначеному предмету закупівлі, така умова тендерної документації розповсюджується на договори техніки пункт 2 додатку 2 тендерної документації. Відповідно зазначена вимога про усунення невідповідностей є неправомірною. Договір №1504 від 15.04.2021р. про надання послуг ДП "Черкаський облавтодор" відповідає умовам тендерної документації Замовника.
- надана учасником копія договору оренди № 08/06 від 08.06.2021р. з ТОВ "Р.І.Ф паркет ЛТД" (оренда території) згідно з п.2.1. Договору діє до 31.12.2020 року, що не відповідає вимогам тендерної документації: у договорі відсутня умова про можливість його пролонгації;
Слід зазначити, що умовою тендерної документації (абзац 1 пункт 1 додатку 2 тендерної документації ), передбачена умова щодо надання довідки в довільній формі, в якій зазначається, зокрема перелік адміністративних та виробничих приміщень, їх найменування за призначенням та площі, подання договору оренди тендерною документацією не передбачено, відповідно зазначена вимога про усунення невідповідностей є неправомірною. Водночас учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом даної закупівлі (файл 5.Довідка МТБ.PDF), яка містить інформацію про перелік адміністративних та виробничих приміщень, їх найменування за призначенням та площі, що відповідає умовам тендерної документації Замовника (абзац 1 пункт 1 додатку 2 тендерної документації ).
- надана учасником копія договору про надання послуг спецтехнікою та вантажних перевезень №02/11 від 02.11.2020р. - у п.1.1., п 2.2. договору зазначено, що надання послуг проводиться в межах ЧЕРКАСЬКОЇ області, що не відповідає вимогам тендерної документації;
- аналогічні договори від 12 березня 2018 року №№54, 55, 56 не відповідають вимогам документації, тобто укладені не за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- довідка учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором містить інформацію щодо договорів, які не відповідають вимогам тендерної документації тобто укладені не за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
Окрім того, зазначено посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: щодо пунктів 1.1. -1.3. невідповідностей цієї вимоги: підпункт 2, пункту «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 Тендерної документації 2.2. Щодо пунктів 1.3.-1.5. невідповідностей цієї вимоги: підпункт 1, 2 пункту «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 Тендерної документації з переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме:
1.1. Надати копію договору №1504 від 15.04.2021р. про надання послуг ДП "Черкаський облавтодор", що відповідає вимогам тендерної документації
1.2. Надати копію договору оренди № 08/06 від 08.06.2021р. з ТОВ "Р.І.Ф паркет ЛТД" (оренда території) згідно з п.2.1. Договору діє до 31.12.2020 року", що відповідає вимогам тендерної документації;
1.3. Надати копію договору про надання послуг спецтехнікою та вантажних перевезень № 02/11 від 02.11.2020р. - у п.1.1., п 2.2., що не містить обмежень;
1.4. Надати аналогічні договори від 12 березня 2018 року № № 54, 55, 56, що відповідають вимогам документації,
1.5. Надати Довідку учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором містить інформацію щодо договорів, які відповідають вимогам тендерної документації
1.6. Привести у відповідність вимогам тендерної документації невідповідності у пропозиції, що назначені у цьому повідомлені. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Так, учасником ТОВ «МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ «ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ», протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронну систему закупівель завантажено уточнені та нові документи у відповідність вимогам тендерної документації Замовника, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 16.06.2021 № 78-21, а саме:
- копію договору №16/07 від 8 ЛИПНЯ 2021 року укладеного з ДП "Черкаський облавтодор" щодо надання послуг з проведення лабораторних випробувань та інших послуг пов’язаних з лабораторними дослідженнями (абзац 4 пункт 1 додатку 2 «наявність обладнання та матеріально – технічної бази» тендерної документації Замовника);
- копію договору оренди від 08 ЛИПНЯ 2021 року № 08/07 з ТОВ "Р.І.Ф паркет ЛТД" оренда території (абзац 1 пункт 1 додатку 2 «наявність обладнання та матеріально – технічної бази» тендерної документації Замовника):
- копію договору від 08 липня 2021 року №09/07 з філією «Черкаська ДЕД ДП Черкаський облавтодор» про надання послуг спецтехнікою та вантажних перевезень (пункт 2 додатку 2 наявність обладнання та матеріально – технічної бази» тендерної документації Замовника);
- копії аналогічних договорів від 12 червня 2019 № 34,37,39 з ДП "Черкаський облавтодор" (пункт 1 додаток 2 «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» тендерної документації Замовника»;
- довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 08 липня 2021 року № 58 із зазначенням інформації про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором (пункт 2 додаток 2 «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» тендерної документації Замовника»
Проте, в ході проведення моніторингу встановлено, що тендерним комітетом Замовника 12.07.2021 року (протокол №95-21) прийнято рішення про відхилення учасника ТОВ «МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ «ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ» на підставі абзац 6 пункту 1 частини 1 - учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Враховуючи вищеописане, в ході проведення моніторингу, постала потреба в отриманні пояснень та документів щодо прийнятого рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ «ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ» із зазначенням, виявлених Замовником невідповідностей в інформації та/або документах, що були подані на вимогу Замовника.
З урахуванням наданих пояснень та наявної в електронній системі інформації та документів встановлено, що Замовником для усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника ТОВ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ «ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ» вимагалося надання тотожних документів, які Замовником визнані як такі, що не відповідають умовам тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв та підлягали виправленню.
Відповідно до абзацу другого частини дев`ятої статті 26 Закону замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, за результатами аналізу питання щодо усунення учасником ТОВ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ «ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів встановлено, що Замовником всупереч вимогам абзацу шостого пункту 1 частини першої статті 31 Закону відхилено пропозицію учасника ТОВ «МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ «ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ»», яка відповідала вимогам тендерної документації Замовника та цінова пропозиція якої була нижче від пропозиції ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» на суму 431 483,22 гривень, чим порушено норми пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону, а саме принципи максимальної економії, ефективності і об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, що може призвести до неефективного та нераціонального використання бюджетних коштів на вказану суму.
Водночас, учасник процедури закупівлі ПП «Євроімекс-Інвест» у своїй тендерній пропозиції надав три договори, зокрема договір підряду від 29.11.2018 № 18-01/1217462 на загальну вартість робіт у розмірі 789 005,00 грн., при цьому документів, що підтверджують його виконання не надав. У тендерній пропозиції учасника надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2018 року (форма № КБ-3) на вартість виконаних робіт у розмірі 711,820 тис. грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року (форма № КБ -2в), які відносяться до іншого договору, а саме – договору від 17.12.2018 № 18-02/1217462.
Отже, учасник процедури закупівлі ПП «Євроімекс-Інвест» на підтвердження відповідності своєї пропозиції кваліфікаційним критеріям не надав довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) та акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в), що підтверджують виконання договору підряду від 29.11.2018 № 18-01/1217462, чим недотримався вимог пункту 1 частини «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 додатку 2 до тендерної документації.
Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «Євроімекс-Інвест» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону, та уклав з ним Договір
Крім того, в ході моніторингу встановлено, що відповідно до протоколу від 31.08.2021 року № 122-21, Замовником відхилено пропозицію ТОВ «МІШЕМ», у зв’язку з відмовою від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Згідно пункту 2 частини третьої статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі
На виконання вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації учасником ТОВ «МІШЕМ» було надано банківську гарантію №4853-21Г від 01.07.2021 в сумі 66 600,00 гривень, видану Акціонерним товариством «РВС БАНК, частиною шостою статті 25 Закону передбачено перерахування коштів, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, до відповідного бюджету, у разі, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом. Ненадання Замовником документів, які б свідчили про підтвердження зарахування коштів у сумі 66 600,00 гривень, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІШЕМ», до відповідного бюджету свідчить про порушення частини шостої статті 25 Закону.
Період усунення порушень:
27.09.2021 16:49 - 12.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2021 16:49
Оскарження висновку в суді
Опис:
№260/5361/21 від 19 жовтня 2021 року
Дата публікації:
21.10.2021 10:54
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ:
1. ЩОДО ПУНКТУ 5 ВИСНОВКУ ПІДСТАВА ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ.
Відповідно до опублікованого Наказу «Про початок моніторингу» від 03.09.2021 № 542 (далі - Наказ) та Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 27.09.2021 (далі - Висновок) щодо процедури закупівлі відкриті торги (UA-2021-06-16-001593-a) підставами для здійснення моніторингу були:
• Дані автоматичних індикаторів ризиків;
• Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
У наказі зазначено, що спрацювали ризики RISK-1-7 та RISK-2-11.
Наказом Міністерства фінансів України від 28 жовтня 2020 року № 647 затверджено перелік Перелік автоматичних індикаторів ризиків (далі - Перелік).
Відповідно до Переліку RISK-1-7 це - перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною;
RISK-2-11 Безпідставна відміна тендеру.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) - автоматичні індикатори ризиків - критерії із заданими наперед параметрами, використання яких дає можливість автоматично здійснювати вибір процедур закупівель, що містять ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи інформацію, яка зазначена у Висновку, Державна аудиторська служба України (Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області) перевірку за даними автоматичних індикаторів ризику не здійснював, отже порушив Наказ «Про початок моніторингу» від 03.09.2021 № 542.
Окрім того, у пункті 3 констатуючої частини оскаржуваного висновку не зазначено структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути такі порушення, що вказує на нечіткість та невизначеність висновку, що є порушенням вимог Закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії.
Окрім того, у пункті 2 вступної частини Висновку не зазначено назву відповідного класифікатора предмета закупівлі.
Отже вищезазначений Висновок складено з порушенням законодавства України.
2. ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/ АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ.
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону - учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК ПУНКТУ 1.1. ПОВІДОМЛЕННЯ
Замовником у ПОВІДОМЛЕНІ вимагалося надати копію договору №1504 від 15.04.2021р. про надання послуг ДП "Черкаський облавтодор", що відповідає вимогам тендерної документації.
Учасником у період виправлення помилок завантажено в систему копію договору №16/07 від 8 ЛИПНЯ 2021 року.
Звертаємо вашу увагу, що учасник також був зобов’язаний відповідно до договору №1504 від 15.04.2021р. укласти Додаткову угоду та у учасника була можливість відповідно до пункту 8.2. Договору №1504 від 15.04.2021р унести зміни до цього Договору .
При цьому учасником завантажено новий договір від 08 ЛИПНЯ 2021 року № 16/07, що не відповідає вимогам та не передбачалося у ПОВІДОМЛЕНІ.
ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК ПУНКТУ 1.2. ПОВІДОМЛЕННЯ
Замовником вимагалося надати копію договору оренди №08/06 від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. з ТОВ "Р.І.Ф паркет ЛТД" (оренда території) згідно з п.2.1. Договору діє до 31.12.2020 року", що відповідає вимогам тендерної документації;
Учасником у період виправлення помилок завантажено в систему копію договору оренди від 08 ЛИПНЯ 2021 року № 08/07, при цьому відповідно до Повідомлення вимагалося надати копію договору оренди від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. №08/06 з ТОВ "Р.І.Ф паркет ЛТД", що відповідає вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до пункту 8.3. Договору від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. №08/06 - «Зміни до цього Договору можуть бути внесені за взаємною згодою сторін, що оформляються додатковою угодою до цього Договору».
Відповідно до пункту 8.6. Договору від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. №08/06 – «Всі додатки до цього Договору в разі їх підписання Сторонами та скріплення печаткою є невід’ємними частинами цього Договору».
Отже, у учасника була можливість надати Договір від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. №08/06 відповідно до вимог Повідомлення та вимог тендерної документації.
При цьому учасником завантажено новий договір від 08 ЛИПНЯ 2021 року № 08/07, що не відповідає вимогам та не передбачалося у Повідомлені.
ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК ПУНКТУ 1.3. ПОВІДОМЛЕННЯ
Замовником вимагалося надати копію договору про надання послуг спецтехнікою та вантажних перевезень №02/11 від 02.11.2020р. - у п.1.1., п2.2., що не містить обмежень.
Учасником у період виправлення помилок завантажено в систему копію договору від 8 липня №09/07.
При цьому відповідно до Повідомлення вимагалося надати копію договору про надання послуг спецтехнікою та вантажних перевезень №02/11 від 02.11.2020р., що не містить обмежень у пунктах 1.1. та 2.2.
Звертаємо вашу увагу, що учасник також був зобов’язаний відповідно до договору №02/11 від 02.11.2020р. укласти Додаткову угоду з контрагентом та у учасника була можливість відповідно до пункту 5.4. Договору №02/11 від 02.11.2020р унести зміни до Договору .
При цьому учасником завантажено новий договір з тим же контрагентом. від 8 липня №09/07, що не відповідає вимогам та не передбачалося у Повідомлені.
Саме така інформація надана була на ваше запитання під час проведення моніторингу.
Отже, учасник ТОВ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ «ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ» не надав уточнені або нові документи, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, а надав документи, які не містилися у складі тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Закону.
Таким чином, за результатами аналізу питання щодо усунення учасником ТОВ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ «ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ» - учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже, замовником відхилено пропозицію учасника на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі»
3. ЩОДО НЕНАДАННЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ДОВІДКИ ПРО ВАРТІСТЬ ВИКОНАНИХ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ ТА ВИТРАТИ (ФОРМА № КБ-3) ТА АКТУ ПРИЙМАННЯ ВИКОНАНИХ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ» (ФОРМА №КБ -2В), ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ ВІД 29.11.2018 № 18-01/1217462
Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: «опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.».
Додатково, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі - НАКАЗ) встановлено перелік формальних помилок.
Враховуючи вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником у тендерній документації у підпункті 2.1. пункту 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» міститься опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема:
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Окрім того, замовником у тендерній документації встановлено перелік формальних помилок, що затверджені НАКАЗОМ, зокрема такі як:
- Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі;
- Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
Надані учасником договір підряду від 29.11.2018 № 18-01/1217462, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) та акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року (форма № КБ -2в), відносяться до того ж договору від 29.11.2018 № 18-01/1217462.
Інформація зазначена на довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) та акті приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року (форма № КБ -2в), а саме – дата - від 17.12.2018 та номер - № 18-02/1217462 є технічною помилкою та опискою.
Окрім того, це підтверджується тим, що перелік видів робіт та витрат зазначених у довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) та акті приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року (форма № КБ -2в) повністю відповідає переліку видів робіт та витрат зазначених у договірній ціні, що є додатком до договору підряду від 29.11.2018 № 18-01/1217462 наданого учасником у складі пропозиції; найменування будівництва та його адреса, зазначені на довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) та акті приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року (форма № КБ -2в) відповідає предмету договору від 29.11.2018 № 18-01/1217462, а саме: капітальний ремонт вул. Срібляста у м. Ужгород.
Отже, замовник вважає інформацію надану у складі пропозиції учасником ПП «Євроімекс-Інвест» технічною помилкою та опискою, що не впливають на зміст тендерної пропозиції відповідно до Закону «Про публічні закупівлі», формальною помилкою відповідно до НАКАЗУ, у зв’язку з чим, пропозиція учасника ПП «Євроімекс-Інвест» і не може бути відхилена відповідно до статті 31 Закону «Про публічні закупівлі».
4. Щодо зобов’язання Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Відповідно до частини 1 статті 188 ГКУ зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Відповідно до частини 1 статті 651 ЦКУ зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до частини 2 статті 651 ЦКУ договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Стаття 43 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює виключно випадки, коли договір про закупівлю є нікчемним у разі:
1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону;
2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону;
3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону;
4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
За результатами проведеної процедури закупівлі замовником укладено договір від 14.09.2021 року №21-53/1217442
Пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 14.09.2021 року №21-53/1217442 встановлюється, що Цей Договір може бути змінений, доповнений або розірваний виключно за взаємною згодою Сторін, за винятком випадків, визначених у п. 6.1, при яких допускається одностороння відмова Замовника від зобов’язань.
Відповідно до пункту 6.1.6. Договору про закупівлю від 14.09.2021 року №21-53/1217442, замовник має право вимагати розірвання договору підряду тільки за наявності істотних порушень підрядником умов договору підряду.
Отже, враховуючи вищезазначене, у замовника немає підстав для розірвання договору від 14.09.2021 року №21-53/1217442
Окрім того, варто зазначити, що у Висновку не зазначено про яке саме розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України іде мова.
5. ЩОДО НЕНАДАННЯ ЗАМОВНИКОМ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ Б СВІДЧИЛИ ПРО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЗАРАХУВАННЯ КОШТІВ.
Замовником відхилено пропозицію ТОВ «МІШЕМ», у зв’язку з відмовою від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Згідно пункту 2 частини третьої статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі.
На виконання вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації учасником ТОВ «МІШЕМ» було надано банківську гарантію №4853-21Г від 01.07.2021 в сумі 66 600,00 гривень, видану Акціонерним товариством «РВС БАНК.
Звертаємо вашу увагу, що замовником не здійснюється перерахування коштів, відповідно до банківської гарантії, а вживаються заходи щодо стягнення суми забезпечення тендерної пропозиції. Перерахування коштів здійснює ГАРАНТ (банк) відповідно до банківської гарантії.
При цьому, замовник не повертав ні учаснику ні Гаранту забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії.
Окрім того, яким документом передбачено зобов’язання замовника надавати підтверджуючі документи про перерахування коштів на ваше звернення, якщо таке перерахування коштів ще не відбулося у строки передбачені гарантією.
Тому, яким саме чином встановлено порушення статті 25 Закону замовником у висновку не відомо, та суперечить Закону.
Окрім того, звертаємо вашу увагу, що сума забезпечення 66000 (шістдесят шість тисяч гривень) була перерахована гарантом 20.09.2021 року (Додаток 1 до цього заперечення).
З огляду на вищезазначене, замовник просить Вас скасувати Висновок до закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород (UA-2021-06-16-001593-a) від 27 вересня 2021 року.
У разі, відсутності відповідного рішення щодо скасування Висновку, замовником буде оскаржено Висновок до суду.
Дата публікації звіту:
01.10.2021 16:03
Запити/Пояснення
Номер:
d00e33bd91cc42f3826b489fc0bc1f76
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.09.2021 10:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-16-001593-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
004fa73c5bab42af80a88e8a0bcb840a
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
09.09.2021 15:01
Опис:
Пояснення (відповідь на запитання моніторингу)
щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород)
Моніторинг до закупівлі: (Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород) UA-2021-06-16-001593-a
06 вересня 2021 року опубліковано рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-16-001593-a
Запитання моніторингу:
Про надання пояснень
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-16-001593-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
ВІДПОВІДЬ (ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА)
1. Замовником оголошено закупівлю робіт за предметом закупівлі: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород) відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації (Додаток 2), яка отримала позитивний експертний звіт 21.05.2020 року №07/0137/20 (Додаток 1).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства №275 від 18.02.2020року.
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі затверджений Рішення I сесії VIІІ скликання Ужгородської міської ради 22.12.2020 року №20 «Про бюджет Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік» (Додаток 4).
2. Постановою КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.”;
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть і не можуть регулюватися іншими, крім випадків,установлених цим Законом.
Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Таким чином, оскільки ані Постанова №1266, ані в цілому Постанова №710 не належать до законодавства про закупівлі та, відповідно до вищезазначеного мають рекомендаційний характер.
Відповідно до частини 1 статті 117 Конституції України Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов’язковими до виконання. Згідно з частиною 1 статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти. Компетенція Кабінету Міністрів України у сфері публічних закупівель чітко зазначена Закном «Про публічні закупівлі». Відтак, у Законі відсутні норми про делегування Кабінету Міністрів України повноважень на встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовників чи публікації інформації у сфері публічних закупівель.
Оскільки у головного розпорядника коштів – Департаменту міського господарства – відсутній власний веб-сайт, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість:
https://rada-uzhgorod.gov.ua/pub_zakupivli#xj66aid1yt.
3. Щодо проведення процедури закупівлі, за предметом: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород) 2021 року повідомляємо наступне:
визначення предмета закупівлі робіт здійснено замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
ДОДАТКИ:
1.Експертний звіт (позитивний) від 21.05.2020 року №07/0137/20, виданий ТОВ «Будівельний консалтинг та експертиза» (файл – «Експертний звіт (позитивний).pdf»).
2. Наказ директора департаменту міського господарства від 24.09.2020 року №216 «Про затвердження проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород) (файл – «Наказ (затвердження ПКД.pdf»).
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород» (файл – «ЗКР.pdf»).
4. Рішення I сесії VIІІ скликання Ужгородської міської ради 22.12.2020 року №20 «Про бюджет Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік» (файл – «РС_20.pdf»).
Номер:
c674be05b2714d92b7c1ec664fd5520c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.09.2021 11:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-16-001593-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
1. З яких підстав, після усунення учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ "ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ", невідповідностей виявлених Замовником в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ "ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ" (зазначте інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням/або що учасником не було виправлено, у чому саме полягає така невідповідність)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8443361945de47dc94a4a9e88102ab22
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.09.2021 11:39
Опис:
Пояснення (відповідь на запитання моніторингу)
щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород)
Моніторинг до закупівлі: (Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород) UA-2021-06-16-001593-a
06 вересня 2021 року опубліковано рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-16-001593-a
Запитання моніторингу: від 9 вересня 2021 року
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-16-001593-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
1. З яких підстав, після усунення учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ "ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ", невідповідностей виявлених Замовником в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ "ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ" (зазначте інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням/або що учасником не було виправлено, у чому саме полягає така невідповідність)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
ВІДПОВІДЬ (ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА)
8 липня 2021 року замовником направлено учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ "ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ", (41038732) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі - ПОВІДОМЛЕННЯ) Закупівля - UA-2021-06-16-001593-a відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
У повідомленні зазначено перелік виявлених невідповідностей, а саме:
1.1. Надана учасником копія договору №1504 від 15.04.2021р. про надання послуг ДП "Черкаський облавтодор" діє до 31.12.2021 року, що не відповідає вимогам тендерної документації: у договорі відсутня умова про можливість його пролонгації
1.2. Надана учасником копія договору оренди №08/06 від 08.06.2021р. з ТОВ "Р.І.Ф паркет ЛТД" (оренда території) згідно з п.2.1. Договору діє до 31.12.2020 року, що не відповідає вимогам тендерної документації: у договорі відсутня умова про можливість його пролонгації
1.3. Надана учасником копія договору про надання послуг спецтехнікою та вантажних перевезень №02/11 від 02.11.2020р. - у п.1.1., п2.2. договору зазначено, що надання послуг проводиться в межах ЧЕРКАСЬКОЇ області, що не відповідає вимогам тендерної документації
1.4. Аналогічні договори від 12 березня 2018 року №№54, 55, 56 не відповідають вимогам документації, тобто укладені не за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
1.5. Довідка учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором містить інформацію щодо договорів, які не відповідають вимогам тендерної документації тобто укладені не за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Окрім того, було зазначено перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме:
1.1. Надати копію договору №1504 від 15.04.2021р. про надання послуг ДП "Черкаський облавтодор", що відповідає вимогам тендерної документації
1.2. Надати копію договору оренди №08/06 від 08.06.2021р. з ТОВ "Р.І.Ф паркет ЛТД" (оренда території) згідно з п.2.1. Договору діє до 31.12.2020 року", що відповідає вимогам тендерної документації;
1.3. Надати копію договору про надання послуг спецтехнікою та вантажних перевезень №02/11 від 02.11.2020р. - у п.1.1., п2.2., що не містить обмежень;
1.4. Надати аналогічні договори від 12 березня 2018 року №№ 54, 55, 56, що відповідають вимогам документації,
1.5. Надати Довідку учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором містить інформацію щодо договорів, які відповідають вимогам тендерної документації
1.6. Привести у відповідність вимогам тендерної документації невідповідності у пропозиції, що назначені у цьому повідомлені.
ЩОДО ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ:
1. ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК ПУНКТУ 1.1. ПОВІДОМЛЕННЯ
Замовником у ПОВІДОМЛЕНІ вимагалося надати копію договору №1504 від 15.04.2021р. про надання послуг ДП "Черкаський облавтодор", що відповідає вимогам тендерної документації.
Учасником у період виправлення помилок завантажено в систему копію договору №16/07 від 8 ЛИПНЯ 2021 року.
Звертаємо вашу увагу, що учасник також був зобов’язаний відповідно до договору №1504 від 15.04.2021р. укласти Додаткову угоду та у учасника була можливість відповідно до пункту 8.2. Договору №1504 від 15.04.2021р унести зміни до цього Договору .
При цьому учасником завантажено новий договір від 08 ЛИПНЯ 2021 року № 16/07, що не відповідає вимогам та не передбачалося у ПОВІДОМЛЕНІ.
Отже, замовником відхилено пропозицію учасника на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
2. ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК ПУНКТУ 1.2. ПОВІДОМЛЕННЯ
Замовником вимагалося надати копію договору оренди №08/06 від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. з ТОВ "Р.І.Ф паркет ЛТД" (оренда території) згідно з п.2.1. Договору діє до 31.12.2020 року", що відповідає вимогам тендерної документації;
Учасником у період виправлення помилок завантажено в систему копію договору оренди від 08 ЛИПНЯ 2021 року № 08/07, при цьому відповідно до Повідомлення вимагалося надати копію договору оренди від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. №08/06 з ТОВ "Р.І.Ф паркет ЛТД", що відповідає вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до пункту 8.3. Договору від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. №08/06 - «Зміни до цього Договору можуть бути внесені за взаємною згодою сторін, що оформляються додатковою угодою до цього Договору».
Відповідно до пункту 8.6. Договору від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. №08/06 – «Всі додатки до цього Договору в разі їх підписання Сторонами та скріплення печаткою є невід’ємними частинами цього Договору».
Отже, у учасника була можливість надати Договір від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. №08/06 відповідно до вимог Повідомлення та вимог тендерної документації.
При цьому учасником завантажено новий договір від 08 ЛИПНЯ 2021 року № 08/07, що не відповідає вимогам та не передбачалося у Повідомлені.
Отже, замовником відхилено пропозицію учасника на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
3. ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК ПУНКТУ 1.3. ПОВІДОМЛЕННЯ
Замовником вимагалося надати копію договору про надання послуг спецтехнікою та вантажних перевезень №02/11 від 02.11.2020р. - у п.1.1., п2.2., що не містить обмежень.
Учасником у період виправлення помилок завантажено в систему копію договору від 8 липня №09/07.
При цьому відповідно до Повідомлення вимагалося надати копію договору про надання послуг спецтехнікою та вантажних перевезень №02/11 від 02.11.2020р., що не містить обмежень у пунктах 1.1. та 2.2.
Звертаємо вашу увагу, що учасник також був зобов’язаний відповідно до договору №02/11 від 02.11.2020р. укласти Додаткову угоду з контрагентом та у учасника була можливість відповідно до пункту 5.4. Договору №02/11 від 02.11.2020р унести зміни до Договору .
При цьому учасником завантажено новий договір з тим же контрагентом. від 8 липня №09/07, що не відповідає вимогам та не передбачалося у Повідомлені.
Отже, замовником відхилено пропозицію учасника на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Номер:
ceb3da7e29d7498f8dd5011e8e7bcc18
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.09.2021 16:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-16-001593-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Чи вживалися тендерним комітетом заходи щодо неповернення тендерного забезпечення Товариству з обмеженою відповідальністю «МІШЕМ», у зв’язку з відмовою від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю (інформація про відхилення, повідомлення про відхилення пропозиції, рішення комітету про відхилення пропозиції від 31.08.2021 року, протокол № 122-21)? Та у разі здійснення таких заходів чи перераховано кошти що надійшли від тендерного забезпечення у відповідний бюджет та/або замовнику в разі здійснення закупівлі не за бюджетні кошти.
Пояснення та запитувані документи (підтверджуючі документи щодо вжиття заходів неповернення тендерного забезпечення, первинні документи щодо отриманих коштів від тендерного забезпечення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
b381c0e624b44db6861d2e78a7b25691
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
17.09.2021 09:16
Опис:
ВІДПОВІДЬ (ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА)
Замовником ужито заходів щодо неповернення забезпечення тендерної пропозиції, а саме: направлено лист-вимогу до банку гаранта - АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «РВС БАНК» (далі- Гарант) від 02.09.2021 року №32.01-12/1245 (Додаток 1 до відповіді).
Гарантом станом на 16.09.2021 року кошти ще не перераховані.