-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Торги не відбулися
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
4b1a53f706454c369948ab2a7e6db4e9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-27-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.09.2021 00:00
Період моніторингу:
27.09.2021 15:23 - 21.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.09.2021 № 593
Чернівці
Про початок моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 14.09.2021 №003100-18/11647-2021 почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 27 вересня 2021 року № 593
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-06-16-006177-b від 16.06.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти надання відповіді на запит на пояснення установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТРИЕНЕРДЖІ», ТОВ «Славресурс», ТОВ «ГАЗЕНЕРГО ТРЕЙД», ТОВ «Вуглеторфзбагачення», Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРАЙМЕНЕРГІЯ», ПП «Сев-Сервіс 2000», ТОВ «БІЗНЕС-ІНКОМ», ТОВ «ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує не допускати в подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Квартирно-експлуатаційного відділу м. Біла Церква (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 29.06.2021 №117 (далі – тендерна документація) із змінами; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТРИЕНЕРДЖІ», ТОВ «Славресурс», ТОВ «ГАЗЕНЕРГО ТРЕЙД», ТОВ «Вуглеторфзбагачення», Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРАЙМЕНЕРГІЯ», ПП «Сев-Сервіс 2000», ТОВ «БІЗНЕС-ІНКОМ», ТОВ «ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП», протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 14.07.2021 № 133, від 16.08.2021 № 162, від 18.08.2021 № 167, від 28.09.2021 № 224, від 01.10.2021 № 229, від 06.10.2021 № 235, від 08.10.2021 № 237, від 09.10.2021 № 240; від 13.10.2021 № 245; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.08.2021 № 172929-р/пк-пз та від 08.09.2021 № 20474-р/пк-пз; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель 28.09.2021.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Чернівецькій області від 20.09.2021 Замовником не надано підтверджуючих документів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
22.10.2021 09:59 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2021 09:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок від 22.10.2021 року стосовно предмету закупівлі «Вугілля ДГ-25-100» за номером ID:UA-2021-06-16-006177-b в системі Prozorro надаємо наступні пояснення:
До складу документів, які мають оприлюднюватися відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» «Оприлюднення інформації про закупівлю» не належать обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості. Такі документи/вимоги/інформація в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні, чим створено конфлікт між нормами різних за статусом нормативно-правових актів: Закону та Постанови КМ. Подібні правові колізії вирішуються тлумаченням правовідносин на користь вищого за статусом нормативно-правового акта (Закону).
Відповідно до абз.15 частини 1 статті 3 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності) державний нагляд (контроль) здійснюється за принципом презумпції правомірності діяльності суб’єкта господарювання у разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів допускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов’язків суб’єкта господарювання та/або повноважень органу державного нагляду (контролю).
Разом з тим відповідно до пп.3 п.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація» в тендерній документації були зазначені якісні характеристики до вугілля відповідно до Таблиці 1 – Якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне ДГ 25-100, зольність на сухий стан палива – до 10%, вологість на робочий стан палива – до 10%, нижня теплота згоряння – 6100 кКал/кг, дата виготовлення 2021 р. (сканкопія таблиці №1 ДСТУ додається). Визначення технічних та якісних характеристик проводиться на основі досвіду попередніх років, аналізу опалювального сезону, заявок від військових частин, аналізу характеристик котлів та обсягу їх споживання, показників теплоти згорання та фракція вугілля, залишок шлаків у котлах та інше. Розрахунок потреби створюється відповідно до Наказу МОУ №524 від 19.10.2018р. «Про затвердження Порядку визначення об’єктивно-необхідної кількості палива на господарсько-побутові потреби у Збройних Силах України» та згідно «Норм та вказівок по нормуванню витрат палива та теплової енергії на опалення житлових та громадських споруд, а також на господарсько-побутові потреби в Україні» КТМ 204 України №244-94 та орієнтуючих на факт споживання за попередній опалювальний період також враховується залишок котельного палива на гарнізонних та прикотельних складах.
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика вихначення очікуваної вартостіпредмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очцкуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціну, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2)отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товару ТК використовував метод здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціну, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо та використовував ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют) для подальшого формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладання договору. Очікувана вартість включає в себе всі технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, всі умови виконання договору, та врахувує суму належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, а також витрат на доставку товару. Не врахована Постачальником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні тендерній пропозиції учасника, про що надається відповідна письмова згода від учасника процедури.
При підготовці тендеру проводиться моніторинг цін на ринку, на відповідних сайтах з Державних закупівель та на авторизованих майданчиках закупівель. Проводиться моніторинг цін на підставі уже завершених процедур з відповідними якісними характеристиками.
Моніторинг цін станом на 01.06.2021р.(вих.№1501 від 09.06.2021р.)
Назва об’єкта Марка/ккал Ціна,грн.
1.Сайт Пром.юа ДГ 25-100/6100 4600-5300
Опубліковані договори системі Prozorro
1.КУ «Роздільнянський центр освіти» ДГ 25-200/6100 4300,00
2.КУ «Роздільнянський центр освіти» Г 13-100/6100 4200,00
3.Макарівська КЕЧ ДГ 13-100/5500 3900,00
4.Відділ освіти Маловисківської міської ради А 25-100(еквів.) 4523,50
5.КЕВ м.Володимир-Волинський Г 13-100/5300 2520,00
6.КЕВ м.Миколаїв ДГО 25-50 3400,00
Кошторисні призначення виділяються основним розпорядником коштів, яким є Міністерство оборони України на основі розрахунку потреби наданої КЕВ (Згідно Табеля термінових донесень з питань квартирно-експлуатаційного забезпечення військ №188 від 07.04.2016р.), яка в свою чергу складається на основі заявок від військових частин в зоні відповідальності КЕВ та коригується у випадку змін потреби у разі економії котельного палива на прикотельних складах після закінчення попереднього опалювального періоду.
Дата публікації звіту:
26.10.2021 16:57
Запити/Пояснення
Номер:
9fecb9093618477d9f1fff119b9fc8b5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.09.2021 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Вугілля ДГ-25-100» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-16-006177-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e401eb4968a2468997e64fb4ece217bc
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
28.09.2021 17:53
Опис:
На Ваш запит від 27.09.2021 року стосовно предмету закупівлі «Вугілля ДГ-25-100» за номером ID:UA-2021-06-16-006177-b в системі Prozorro надаємо наступні пояснення:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. – При підготовці тендеру проводиться моніторинг цін на ринку, на відповідних сайтах з Державних закупівель та на авторизованих майданчиках закупівель. Проводиться моніторинг цін на підставі уже завершених процедур з відповідними якісними характеристиками. Щодо підстав вибору технічних та якісних характеристик, то КЕВ м.Біла Церква орієнтується на досвід попередніх років, як саме проходе опалювальний сезон, заявок від військових частин, яке вугілля більше підходе для наших котлів, яка його теплота згорання та фракція вугілля (Таблиця 1 – Якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля ДСТУ 7146:2010), на залишок шлаків у котлах та інше.
Кошторисні призначення виділяються основним розпорядником коштів, яким є Міністерство оборони України на основі розрахунку потреби наданої КЕВ , яка в свою чергу складається на основі заявок від військових частин в зоні відповідальності КЕВ та коригується у випадку змін потреби у разі економії котельного палива на прикотельних складах після закінчення попереднього опалювального періоду.
- щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості не має можливості, оскільки у структурі нашої установи відсутній веб-сайт та не було можливості його розробити. На даний час ведуться роботи, щодо створення офіційного сайту Квартирно-експлуатаційного відділу м. Біла Церква, на якому буде розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно вимог п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) носять рекомендаційний характер та здебільшого відносяться до органів місцевого самоврядування.