-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Пересувна мала архітектурна форма «Оазис») (ДК 021:2015: 44212320-8 Конструкції різні)
Завершена
10 458 570.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 292.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 52 292.85 UAH
Номер:
87be6a7b0acd4480a7a32333ef24012b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-07-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.12.2021 00:00
Період моніторингу:
07.12.2021 14:16 - 30.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
07.12.2021 № 774
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.12.2021 № 774
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-06-15-014826-b 15.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Спеціалізованого комунального підприємства «Харківзеленбуд» Харківської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 05.07.2021 № 190), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ФОП «Ноздрачов В'ячеслав Вадимович», ТОВ «ЛІДЕР-БУД ЛТД», протокол засідання тендерного комітету від 23.07.2021 № 213, договір від 09.08.2021 № Т08/09, додаткові угоди від 16.08.2021 № 1, від 08.10.2021 № 2, від 14.12.2021 № 3, від 14.12.2021 № 4, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 22.12.2021.
За результатами аукціону Замовником визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛІДЕР-БУД ЛТД» переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти з ним договір (протокол від 23.07.2021 № 213).
Між Замовником та переможцем торгів - ТОВ «ЛІДЕР-БУД ЛТД» укладено договір від 09.08.2021 № Т08/09.
Період усунення порушень:
22.12.2021 16:22 - 29.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2021 16:22
Запити/Пояснення
Номер:
61fd03e2f4f04eeea4e55f6e28caab6c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.12.2021 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару: «Пересувна мала архітектурна форма «Оазис» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-06-15-014826-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Номер:
46395c56f6af4dd386a43e4c06ba5120
Назва:
Пояснення СКП "Харківзеленбуд" ХМР на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.12.2021р.
Дата опублікування:
22.12.2021 10:30
Опис:
Пояснення СКП "Харківзеленбуд" ХМР на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.12.2021р.
Відповідно до положень пункту 1.4. Статуту СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Статут), СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі за змістом Статуту, -Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом. СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ діє у відповідності до чинного законодавства України. Згідно зі Статутом метою діяльності Підприємства є забезпечення потреб з утримання, обслуговування, благоустрою, ремонту та створення нових об’єктів зеленого господарства на умовах, що визначені Харківською міською радою та її виконавчих органів, та/або отримання прибутку на конкурентних ринках товарів, робіт та послуг у сферах, віднесених до предмету діяльності Підприємства, на умовах, визначених Підприємством самостійно, де всі економічні ризики щодо результатів такої діяльності несе само Підприємство. Відповідно до положень пункту 1.2. Статуту Засновником Підприємства є Харківська міська рада, власником майна Підприємства є територіальна громада м. Харкова в особі Харківської міської ради. Підприємство безпосередньо підпорядковано Управлінню екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради.
Відповідні відомості містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (доступ до якого є вільним за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result), в якому зокрема, містяться наступні відомості про організаційно-правову форму Підприємства: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО.
Слід також звернути увагу на те, що СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 % чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів (частина друга статті 22 Господарського кодексу України). З цього приводу доцільно вказати про відсутність інформації щодо СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у Реєстрі (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків, розміщеному на офіційному вебсайті Фонду державного майна України, за посиланням: http://www.spfu.gov.ua/ua/content/civil-access-data--Edinij-reestr-ob-ektiv-derzhavnoi-vlasnosti.html.
Водночас необхідно підкреслити, що СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ відповідно до Бюджетного кодексу України не є ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (пункт 18, пункт 47 частини першої статті 2 та стаття 22 Бюджетного кодексу України).
Згідно з пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – СКП «Харківзеленбуд» ХМР/Замовник) є одержувачем бюджетних коштів. На підтвердження цього, є в наявності інформація в Єдиному реєстрі розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному вебсайті Державної казначейської служби України, за посиланням: https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv.
Щодо питань: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» та стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі пояснюємо, що вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (із змінами) (далі – Постанова № 710) адресовано до виконання головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки.
Тобто виключно замовникам, які належать до розпорядників бюджетних коштів (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників бюджетних коштів) та до суб’єктів господарювання державного сектору економіки (згідно з реєстром, розміщеним на офіційному вебсайті Фонду державного майна України), потрібно оприлюднювати інформацію, визначену пунктом 4-1 Постанови № 710.
Виходячи зі змісту пункту 4-1 Постанови № 710, вимоги щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками бюджетних коштів, оскільки їх немає у переліку цього пункту Постанови № 710.
Як уже було зазначено вище, з наведенням законодавчих норм та необхідних посилань, Замовник - СКП «Харківзеленбуд» ХМР не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Таким чином вимоги законодавства щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не стосуються СКП «Харківзеленбуд» ХМР.
Щодо визначення Замовником технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі пояснюємо наступне. У відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», із змінами, Замовником – СКП «Харківзеленбуд» ХМР на першому етапі було визначено потребу у товарі: ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Пересувна мала архітектурна форма «Оазис») (ДК 021:2015: 44212320-8 Конструкції різні) в кількості 33 штуки за інформацією, наданою заступником директора-начальником дільниці зеленого господарства саду ім. Т.Г. Шевченка Дронь А.В. (на підставі службової записки, копія якої додається на 13 аркушах) з урахуванням строку постачання товару до 31.12.2021 року.
На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, для чого було залучено заступника директора-начальника дільниці зеленого господарства саду ім. Т.Г. Шевченка Дронь А.В. (на підставі службової записки, копія якої додається на двох аркушах).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18 лютого 2020 року № 275 зі змінами. З цією метою було направлено письмовий запит цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам (постачальникам) товару, що є предметом закупівлі: конструкційні вироби (копія запиту цінових пропозицій на 2 аркушах додається).
Замовником було отримано відповіді на запит цінових пропозицій від трьох постачальників (виробників) (копії додаються на 5 аркушах).
Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних за всю кількість товару. Середньоарифметичне значення очікуваної вартості предмета закупівлі за розрахунком складає: 10 458 570,00 грн.
Додатки на 22 аркушах.
Голова тендерного комітету, головний інженер Назаренко С. І.