-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
бензин А-92, дизельне паливо
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Завершена
13 009 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 27 287.50 UAH
мін. крок: 0.2% або 27 287.50 UAH
Номер:
95472490ec82423d97bca6a3496ea015
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-05-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2021 00:00
Період моніторингу:
05.11.2021 14:14 - 27.11.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
04.11.2021 № 553
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 01.11.2021 № 003100-18/13832-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.11.2021 № 553
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2021-06-15-003023-a 15.06.2021 Комунальне некомерційне підприємство « Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Хмельницької обласної ради (код 26514713) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує недопущення в подальшому порушень під час включення до річного плану інформації передбаченою вимогою пункту 2 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-06-15-012569-b Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію Замовника, яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету від 15.06.2021 № 3, реєстри отриманих тендерних пропозицій (Лот 1, Лот 2), протоколи розкриття тендерних пропозицій (Лот 1, Лот 2), тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" (Лот 1, Лот 2), протокол засідання тендерного комітету Замовника про розгляд тендерної пропозиції в частині Лоту 1 від 26.07.2021 №1, протокол засідання тендерного комітету Замовника про розгляд тендерної пропозиції в частині Лоту 2 від 26.07.2021 №2, повідомлення про наміри укласти договори від 26.07.2021 (Лот 1, Лот 2), договір про закупівлю товару від 10.08.2021 № 040420-10/08/2021-ШК517 (Лот 1), договір про закупівлю товару від 09.08.2021 №417 (Лот 2), додаткову угоду від 09.08.2021 №1 (Лот 2), пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 24.11.2021.
Моніторингом установлено, що закупівля проведена за двома лотами, проте у річному плані UA-P-2021-06-15-012569-b Замовника відсутні відомості стосовно кожного лоту щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
Період усунення порушень:
25.11.2021 15:52 - 10.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
25.11.2021 15:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ розглянув Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-15-003023-a. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
15.06.2021 року нами, як Замовником було опубліковано річний план та оголошення про процедури закупівлі Відкриті торги з публікацією оголошення англійською мовою код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92, дизельне паливо) 2 лоти
Відповідно до частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі;
4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів);
5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення:
процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;
спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;
договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин другої та шостої статті 3 цього Закону;
договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин другої та шостої статті 3 цього Закону;
6) у разі застосування рамкової угоди зазначається:
строк дії рамкової угоди;
сторона рамкової угоди (замовник або централізована закупівельна організація, яка проводить закупівлю в інтересах замовника).
Якщо річний план оприлюднюється централізованою закупівельною організацією, додатково зазначаються найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія, в інтересах яких проводиться закупівля за рамковою угодою;
очікувана вартість з урахуванням усього запланованого строку дії рамкової угоди.
Під час публікації Річного плану UA-P-2021-06-15-012569-b, нами як Замовником повністю дотримано вимог частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу, що під час публікації Річного плану UA-P-2021-06-15-012569-b, нами також повністю дотримано вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». В графі «Конкретна назва предмета закупівлі», нами вказана назва предмета закупівлі в тому числі і назва кожного лоту, а саме: лоту 1 - бензин А-92, дизельне паливо та лоту 2 - бензин А-92, дизельне паливо.
Щодо розгляду питання чому Річний план закупівель UA-P-2021-06-15-012569-b не містить назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота потрібно зазначити наступне.
Відповідно до пункту 3 Розділу І «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Під час публікації Річного плану UA-P-2021-06-15-012569-b нами у відповідності до положень пункту Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 у графі «Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі» зазначено код ДК 09130000-9 «Нафта і дистиляти». Тобто зазначено код за Єдиним закупівельним словником за лотом 1 - бензин А-92, дизельне паливо та лотом 2 - бензин А-92, дизельне паливо. Вказаний код за Єдиним закупівельним словником визначений за показником четвертої цифри та є незмінним для обох лотів.
Принагідно потрібно зазначити, що в системі електронних закупівель на даний час не реалізовано деталізація закупівлі на лоти при публікації Річного плану*, дана функція реалізована безпосередньо під час оголошення процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, під час публікації Річного плану UA-P-2021-06-15-012569-b, нами як Замовником повністю дотримано вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі і положень частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України. При цьому, враховуючи обставини щодо того, що на даний час проведено розгляд тендерних пропозицій учасників, обрано Учасника-переможця процедури закупівлі Замовником та укладено Договір про закупівлю, в силу норм Закону України «Про публічні закупівлі» та технічних можливостей електронної системи закупівель, не можуть бути внесені зміни до опублікованого річного плану.
Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані під час оголошенням подальших процедурах закупівель, що здійснюватимуться замовником.
Дата публікації звіту:
26.11.2021 11:03
Запити/Пояснення
Номер:
c60f5fb6a9b44ba18daaed5e04ddd46d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.11.2021 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару: бензин А-92, дизельне паливо за Лотами 1, 2, код ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-15-003023-a), яку проведено Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. В ході моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно підпункту 3.6.7. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
В складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі за Лотом 1 Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" завантажені технічні, якісні характеристики предмета закупівлі. Проте, у зазначеній тендерній пропозиції за Лотом 1 відсутня інформація, якою передбачено застосування заходів із захисту довкілля.
Просимо надати пояснення, чому у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі за Лотом 1 Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"відсутня інформація, якою передбачено застосування заходів із захисту довкілля?
2. В ході моніторингу процедури закупівлі установлено, що підпунктом 3.6.2. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника визначені технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі за Лотом 1.
Відповідно до підпункту 3.6.3. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Водночас, у Додатку 2 до тендерної документації Замовника визначено Технічне завдання за Лотом 1.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі за Лотом 1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" відсутнє Технічне завдання, що не відповідає вимозі підпункту 3.6.3. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Просимо надати пояснення, чому у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі за Лотом 1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" відсутнє Технічне завдання, яке підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
3. В ході моніторингу процедури закупівлі установлено, що підпунктом 3.6.2. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника визначені технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі за Лотом 2.
Відповідно до підпункту 3.6.3. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Водночас, у Додатку 2 до тендерної документації Замовника визначено Технічне завдання за Лотом 2.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі за Лотом 2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" відсутнє Технічне завдання, що не відповідає вимозі підпункту 3.6.3. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Просимо надати пояснення, чому у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі за Лотом 2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" відсутнє Технічне завдання, яке підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
4. В ході моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно підпункту 3.6.7. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
В складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі за Лотом 2 Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" завантажені технічні, якісні характеристики предмета закупівлі. Проте, у зазначеній тендерній пропозиції за Лотом 2 відсутня інформація, якою передбачено застосування заходів із захисту довкілля.
Просимо надати пояснення, чому у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі за Лотом 2 Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"відсутня інформація, якою передбачено застосування заходів із захисту довкілля?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ad3630420aa749238ec587e25671166b
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
24.11.2021 15:26
Опис:
І. КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень, може повідомити наступне.
І, IV Щодо п.п. 3.6.7. п.6 Розділу ІІІ ТД, Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно п.п. 3.6.7. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації (далі - ТД), технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що умовами документації НЕ передбачається надання у складі пропозиції: довідки, гарантійного листа, листа-згоди, листа-погодження тощо, на підтвердження умов ТД згідно п.п. 3.6.7. п.6 Розділу ІІІ.
Згідно ч.1 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Аналогічна позиція висвітлена у позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель РІШЕННЯ № 22676-р/пк-пз від 05.10.2021р. (ст. 12) (копія додається).
Підсумовючи вищевикладене, повідомяємо Вас, що умовами Документації не встановлювалось вимоги надання документального підтвердження вимогам встановленим п.п. 3.6.7. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації.
ІІ-ІІІ, Щодо п.п. 3.6.2. п.6 Розділу ІІІ ТД, технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі:
Лот 1
№ з/п Найменування товару Технічні вимоги Одиниці виміру
Кількість
1 дизельне паливо
(по талонах, картах, скретч-картах) Підвищеної якості л.
145 000
2 Бензин А-92
(по талонах, картах, скретч-картах) Підви
еної якості л.
40 000
Лот 2
№
з/п Найменування товару Технічні вимоги Одиниці виміру
Кількість
1 дизельне паливо
(по талонах, картах, скретч-картах) Підвищеної якості л.
216 000
2 Бензин А-92
(по талонах, картах, скретч-картах) Підвищеної якост л.
40 000
Згідно п.п. 3.6.3. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації (далі - ТД), Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Разом з тим, згідно п.п. 3.6.4. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації надано уточнення, а саме: для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам необхідно надати копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень тощо).
Таким чином, умовами ТД встановлено імперативну норму, що для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам товару необхідно надати у складі пропозиції копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень тощо).
На виконання вищевказаної норми ТД, Учасниками у складі пропозиції в частині лотів №№1-2 надано відповідні документи, що підтверджує відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам.
Вимоги щодо надання у складі пропозиції Технічного завдання згідно Додатку №2 для підтвердження відповідності п..п. 3.6.3. п.6 Розділу ІІІ по лотах №№ 1-2 умовами ТД НЕ ПЕРЕДБАЧАЛОСЬ.
Згідно ч.1 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.