• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

бензин А-92, дизельне паливо

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.

Завершена

13 009 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 27 287.50 UAH
Номер: 95472490ec82423d97bca6a3496ea015
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-05-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.11.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.11.2021 14:14 - 27.11.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 04.11.2021 № 553 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 01.11.2021 № 003100-18/13832-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.11.2021 № 553 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2021-06-15-003023-a 15.06.2021 Комунальне некомерційне підприємство « Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Хмельницької обласної ради (код 26514713) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує недопущення в подальшому порушень під час включення до річного плану інформації передбаченою вимогою пункту 2 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-06-15-012569-b Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію Замовника, яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету від 15.06.2021 № 3, реєстри отриманих тендерних пропозицій (Лот 1, Лот 2), протоколи розкриття тендерних пропозицій (Лот 1, Лот 2), тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" (Лот 1, Лот 2), протокол засідання тендерного комітету Замовника про розгляд тендерної пропозиції в частині Лоту 1 від 26.07.2021 №1, протокол засідання тендерного комітету Замовника про розгляд тендерної пропозиції в частині Лоту 2 від 26.07.2021 №2, повідомлення про наміри укласти договори від 26.07.2021 (Лот 1, Лот 2), договір про закупівлю товару від 10.08.2021 № 040420-10/08/2021-ШК517 (Лот 1), договір про закупівлю товару від 09.08.2021 №417 (Лот 2), додаткову угоду від 09.08.2021 №1 (Лот 2), пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 24.11.2021. Моніторингом установлено, що закупівля проведена за двома лотами, проте у річному плані UA-P-2021-06-15-012569-b Замовника відсутні відомості стосовно кожного лоту щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
Період усунення порушень: 25.11.2021 15:52 - 10.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 25.11.2021 15:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ розглянув Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-15-003023-a. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. 15.06.2021 року нами, як Замовником було опубліковано річний план та оголошення про процедури закупівлі Відкриті торги з публікацією оголошення англійською мовою код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92, дизельне паливо) 2 лоти Відповідно до частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; 4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); 5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень; спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень; договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин другої та шостої статті 3 цього Закону; договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин другої та шостої статті 3 цього Закону; 6) у разі застосування рамкової угоди зазначається: строк дії рамкової угоди; сторона рамкової угоди (замовник або централізована закупівельна організація, яка проводить закупівлю в інтересах замовника). Якщо річний план оприлюднюється централізованою закупівельною організацією, додатково зазначаються найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія, в інтересах яких проводиться закупівля за рамковою угодою; очікувана вартість з урахуванням усього запланованого строку дії рамкової угоди. Під час публікації Річного плану UA-P-2021-06-15-012569-b, нами як Замовником повністю дотримано вимог частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що під час публікації Річного плану UA-P-2021-06-15-012569-b, нами також повністю дотримано вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». В графі «Конкретна назва предмета закупівлі», нами вказана назва предмета закупівлі в тому числі і назва кожного лоту, а саме: лоту 1 - бензин А-92, дизельне паливо та лоту 2 - бензин А-92, дизельне паливо. Щодо розгляду питання чому Річний план закупівель UA-P-2021-06-15-012569-b не містить назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота потрібно зазначити наступне. Відповідно до пункту 3 Розділу І «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Під час публікації Річного плану UA-P-2021-06-15-012569-b нами у відповідності до положень пункту Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 у графі «Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі» зазначено код ДК 09130000-9 «Нафта і дистиляти». Тобто зазначено код за Єдиним закупівельним словником за лотом 1 - бензин А-92, дизельне паливо та лотом 2 - бензин А-92, дизельне паливо. Вказаний код за Єдиним закупівельним словником визначений за показником четвертої цифри та є незмінним для обох лотів. Принагідно потрібно зазначити, що в системі електронних закупівель на даний час не реалізовано деталізація закупівлі на лоти при публікації Річного плану*, дана функція реалізована безпосередньо під час оголошення процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, під час публікації Річного плану UA-P-2021-06-15-012569-b, нами як Замовником повністю дотримано вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі і положень частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» . Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України. При цьому, враховуючи обставини щодо того, що на даний час проведено розгляд тендерних пропозицій учасників, обрано Учасника-переможця процедури закупівлі Замовником та укладено Договір про закупівлю, в силу норм Закону України «Про публічні закупівлі» та технічних можливостей електронної системи закупівель, не можуть бути внесені зміни до опублікованого річного плану. Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані під час оголошенням подальших процедурах закупівель, що здійснюватимуться замовником.
Дата публікації звіту: 26.11.2021 11:03

Запити/Пояснення