• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Металевий прокат

Завершена

14 162 815.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 340.63 UAH
Номер: fb1b5677d5b94ef5804580bd4f31621b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-07-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.12.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 07.12.2021 14:15 - 30.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 07.12.2021 № 774 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.12.2021 № 774 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2021-06-15-002914-a 15.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Панютинський вагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік за номером ID: UA-P-2021-06-15-001683-c ; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 15.06.2021 № 113), протоколи розгляду тендерних пропозицій, реєстри отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: Лот № 1 –ТОВ НВП «ТЕРМЕТ», ТОВ «Фірма «ВІКАНТ»; Лот № 3, Лот № 4, Лот № 5 - ТОВ «ЮГСТАЛЬ», ТОВ «СОТА Україна», протоколи розкриття тендерних пропозицій UA-2021-07-06-002797-c (Лот № 3, Лот № 4, Лот № 5), протоколи засідання тендерного комітету про визначення переможця процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір : Лот № 3 – протокол від 27.07.2021 № 209; Лот № 4 – протокол від 27.07.2021 № 210; Лот № 5 – протокол від 27.07.2021 № 212, повідомлення про намір укласти договір від 28.07.2021 (Лот № 3, Лот № 4, Лот № 5), Договір поставки № ПВРЗ (ВМТПЗ-66/2021-ЮВ) від 09.08.2021 (далі - Договір), додаткова угода №1/6 від 02.09.2021 про зміни і доповнення до Договору, додаткова угода № 2/19 від 25.11.2021 про зміни і доповнення до Договору (Лот 3); Договір поставки № ПВРЗ (ВМТПЗ-67/2021-ЮВ) від 09.08.2021 (далі - Договір), додаткова угода №1/20 від 25.11.2021 про зміни і доповнення до Договору (Лот № 4); Договір поставки № ПВРЗ (ВМТПЗ-68/2021-ЮВ) від 09.08.2021 (далі - Договір), додаткова угода №1/7 від 02.09.2021 про зміни і доповнення до Договору, додаткова угода №2/21 від 25.11.2021 про зміни і доповнення до Договору (Лот № 5), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 13.12.2021. За результатами аналізу питання розгляду (відхилення) тендерних пропозицій встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ НВП «ТЕРМЕТ», ТОВ «Фірма «ВІКАНТ» (Лот № 1) Замовником відхилені правомірно з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 20.07.2021 тендер по лоту № 1 та по Лоту № 2 відмінено електронною системою закупівель у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій. За результатами аукціону по предмету закупівлі «Металевий прокат», ДК021:2015:14620000-3 – Сплави (Лоти № 3-№ 5), Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ЮГСТАЛЬ», пропозиція якого є найбільш економічно вигідна. Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «ЮГСТАЛЬ» укладено договори: Лот № 3 - Договір поставки № ПВРЗ (ВМТПЗ-66/2021-ЮВ) від 09.08.2021 на загальну суму 10045212,96 грн з ПДВ; Лот № 4 - Договір поставки № ПВРЗ (ВМТПЗ-67/2021-ЮВ) від 09.08.2021 на загальну суму 367322,58 грн з ПДВ; Лот № 5 - Договір поставки № ПВРЗ (ВМТПЗ-68/2021-ЮВ) від 09.08.2021 на загальну суму 1406945,52 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 17.12.2021 15:23 - 23.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 17.12.2021 15:23

Запити/Пояснення