-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до турбокомпресорів
Код ДК 021:2015 - 34310000-3 «Двигуни та їх частини» (Запасні частини до турбокомпресорів)
Завершена
52 888 807.99
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 317 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 317 000.00 UAH
Номер:
a5e436d4703a42f58c34499856d66e33
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-22-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2021 00:00
Період моніторингу:
22.09.2021 16:54 - 14.10.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2021 № 332
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2021-06-15-001438-c 15.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого підрозділу «Запорізька атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.07.2021 б/н, вимоги про усунення порушення від 19.07.2021, 17.08.2021, 19.08.2021 та відповіді Замовника від 22.07.2021, 20.08.2021, 20.08.2021 відповідно, тендерні пропозиції ISG Supply OÜ, Inkla Trading&Engineering GmbH та Приватного акціонерного товариства «Європейський страховий альянс» (далі – ПрАТ «Європейський страховий альянс»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 02.09.2021, договір поставки товару від 20.09.2021 № 53-121-01-21-10684, пояснення Замовника, надані 29.09.2021 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
13.10.2021 16:09 - 21.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.10.2021 16:09
Запити/Пояснення
Номер:
01479c5f33494201bc3c7826fe913215
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2021 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин до турбокомпресорів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-15-001438-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0113a21bab424aa3bb9965a6cbcc2502
Назва:
Відповідь ВП ЗАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" на запит Державної аудиторської служби України, який оприлюднено в електронній системі закупівель prozorro.gov.ua 24.09.2021
Дата опублікування:
29.09.2021 09:53
Опис:
Надання обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі Вказівки ВП ЗАЕС від 20.01.2021р. №ЮК-64, та в подальшому опубліковано на веб-сайті за адресою https://www.znpp.atom.gov.ua/uk/node/4139.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до Розпорядження №419-р від 18.05.2017р. «Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі ТМЦ» зі змінами, та на підставі комерційної пропозиції ISG Supply OU офіційного представника заводу-виробника АТ МК «Дизель-Енерго» і аналізу попередніх закупівель.