• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт даху Іванівського закладу загальної середньої освіти ім. Б.Ф. Дерев'янка Іванівської селищної ради Одеської області, за адресою:Одеська область, смт. Іванівка, вул. Новоселів, 18 А»

Торги не відбулися

1 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 000.00 UAH
Номер: 830347b333154c248d53e3037716d3b4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-16-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.06.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 16.06.2021 17:05 - 10.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.06.2021 Одеса № 319 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.06.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 16.06.2021 № 319 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель 13 UA-2021-06-15-001467-a 15.06.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та пунктів 2 та 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів передбачених пунктом другим частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до ТД та внесення до неї змін. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Іванівської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням Уповноваженої особи Замовника (протокол від 15.06.2021 № 170), зміни до ТД, затверджені рішенням Уповноваженої особи Замовника (протокол від 16.06.2021 № 171), роз’яснення до ТД. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Так, на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД не вірно визначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктами 11 та 12 частини першої статті 17 Закону, а саме: на підтвердження відсутності підстави, що учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», Замовник вимагає інформацію в довільній формі, при цьому законодавством визначено, що зазначена інформація перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель. Також на підтвердження відсутності підстави, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, Замовник вимагає інформацію в довільній формі, при цьому законодавством визначено спосіб такого підтвердження, а саме довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Разом з тим Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження учасником процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 та 11 частини першої статті 17 Закону, проте така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним і може бути перевірена Замовником самостійно. Також, за результатами аналізу питання відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону у ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. За результатами моніторингу установлено, що Замовником внесені зміни до ТД, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції 16.06.2021 о 09:56, але не оприлюднено разом із змінами до ТД в окремому документі перелік змін, чим не дотримано вимоги частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 18.06.2021 15:32 - 07.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.06.2021 15:32