-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (світильники світлодіодні)
Категорія Замовника - визначена згідно п.3 ч.4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 19.09.2019р. № 114-IX Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Завершена
6 305 580.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 63 055.80 UAH
мін. крок: 1% або 63 055.80 UAH
Номер:
b671d3ab528e4d8a9298ad33126bb3c7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-16-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.12.2021 00:00
Період моніторингу:
16.12.2021 11:42 - 12.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.12.2021 № 716
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.12.2021 № 716
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-06-14-013730-b 14.06.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 14.06.2021 року № 1-14/6, протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.07.2021 №1-30/07, тендерні пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬПРОМГРУП» та ТОВ «Смарт лайт групп», повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2021, договір від 10.08.2021 № 50-08/21, додаткову угоду до договору від 30.12.2021 №1, відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю від 22.12.2021 та від 30.12.2021.
Період усунення порушень:
12.01.2022 14:35 - 18.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.01.2022 14:35
Запити/Пояснення
Номер:
ca4dca71a6544d679317c2c8eabb4d09
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.12.2021 13:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВМОМ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ «МІСЬКСВІТЛО» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0451afd47288401baa5530c935e8721d
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
22.12.2021 17:46
Опис:
Замовник – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ «МІСЬКСВІТЛО» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ надає пояснення по суті :
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось за необхідної виробничої потреби підприємства виходячи з фактичного використання товару при забезпеченні діяльності підприємства у минулих періодах та з урахуванням запланованих завдань при необхідних рівнях освітленості в місцях встановлення вуличного освітлення та за наявних технічних параметрів відповідного світлотехнічного обладнання в мережах зовнішнього освітлення м. Харків, що знаходиться в обслуговуванні підприємства.
При визначенні форми витрат та формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами), а також Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» яким рекомендовано Замовнику керуватись при визначенні очікуваної вартості, а саме проведення ринкових консультацій (що також закріплено ч. 4 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі»), та запит цінових пропозицій до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений товар.
Замовником було проведено низку ринкових консультацій, а також було направлено листи – запити за для отримання комерційних пропозицій, які були підставою при визначенні очікуваної вартості закупівлі.
Джерело фінансування цієї закупівлі власний бюджет (тобто кошти від господарської діяльності підприємства)
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник зі свого боку зазначає наступне: Замовник не є розпорядником бюджетних коштів в розумінні ст. 22 Бюджетного кодексу України, тому на Замовника не покладено обов’язку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.)
Номер:
183e0568fc56432ab28282103bf8e643
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.12.2021 12:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2021 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 22.12.2021 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 17.12.2021 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема цінові пропозиції на момент оголошення процедури закупівлі, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bbf54d651b1f450f80830b9d531e716c
Назва:
Надання документального підтвердження
Дата опублікування:
30.12.2021 16:46
Опис:
Замовник на запит Північного офісу Держаудитслужби надає документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, а саме цінові пропозиції на момент оголошення процедури закупівлі.
Вкладення до пояснення файл PDF "КОМПРОП_3 аркуші"