• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт комунального закладу «Калинівська середня загальноосвітня школа загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів» Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: с. Гречані Поди, вул. Шкільна, 28,Широківський район, Дніпропетровська область

Завершена

14 513 316.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 566.58 UAH
Номер: 50f022d6888e40b999bad32501364f46
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-15-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.08.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.08.2022 17:32 - 14.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 23.08.2022 № 226 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.08.2022 № 226 Додаток до переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 15 UA-2021-06-14-002813-c 14.06.2021 Відділ освіти Гречаноподівської сільської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yurkina2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону №922 та абзацу другого та третього пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону №922. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі відкриті торги, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору № 86 від 29.07.2021 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 із змінами (далі Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, дотримання Замовником вимог окремих законодавчих та нормативно правових актів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Гречаноподівської сільської ради UA-P-2021-06-14-012023-b (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-06-14-002813-c , тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол №87 від 14.06.2021 року) (далі Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір № 86 від 29.07.2021, пояснення Замовника надані 29.08.2022 та 06.09.2022 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби. З урахуванням наданих Замовником пояснень під час моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації, з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до Додатків 1, 6 та 7 до тендерної документації). Умовами пункту 2 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачена обов’язкова наявність у штаті підприємства інженера з проектно-кошторисної роботи. Для інженера з проектно-кошторисної роботи обов’язкове надання в складі пропозиції діючого сертифікату та діючого страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності. Так, до складу тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» завантажена Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт №1222 від 25.06.2021 (файл: 21. Працівники.pdf 30 червня 2021 13:26), в якій учасником торгів зазначено про наявність за штатним розкладом спеціаліста інженера-кошторисника (п.6) та завантажений страховий поліс до Договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності № 9370497-05-05-00 (файл: 21.1. Працівники.pdf 30 червня 2021 13:26). Проте, до складу тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» діючий сертифікат інженера-кошторисника не завантажений, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 2 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону №922 де зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Надані в ході моніторингу пояснення не спростовують вказаного порушення, оскільки відповідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону №922, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону №922 тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону №922. Відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону №922, є обов’язком, а не правом замовника, оскільки норми статті 31 Закону №922 є імперативними, а отже обов’язковими для виконання Замовником. Також умовами пункту 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: копію ліцензії та дозволів на провадження певного виду діяльності. Додатком 3 до тендерної документації «Технічне завдання» передбачені протипожежні роботи, у т.ч.: нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу УНИТЕРМ-19010 на горизонтальні i вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій - 3400 м2; вогнезахисний матеріал "Префікс" - 1260,23 кг; на кожний наступний шар нанесення вручну покриття з вогнезахисного матеріалу УНИТЕРМ-19010 додавати до норми 13-73-1 - 3400 м2; вогнезахисний матеріал "Префікс" - 1260,23 кг. Також до складу тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» завантажений Локальний кошторис на будівельні роботи №2-2-5 на протипожежні роботи (файл: 5. Дц ч.3.pdf 30 червня 2021 13:26), яким передбачені протипожежні роботи по підвищенню вогнестійкості дерев’яних конструкцій. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» не завантажена ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а також відсутня інформація про посилання на ліцензійний реєстр Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі ДСНС) щодо запису про рішення щодо видачі такої ліцензії учаснику торгів, чим порушено вимоги пункту 6 розділу 3 тендерної документації та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону №922 де зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Надані в ході моніторингу пояснення не спростовують вказаного порушення, оскільки, відповідно до пункту 5 частини 1 статті 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII із змінами (далі Закон №222-VIII) ліцензія, це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Відповідно до пункту 13 частини першої статті 7 Закону №222-VIII ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, зокрема, надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Згідно пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення), підлягає ліцензуванню. Відповідно до переліку органів ліцензування затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.08. 2015 № 609 органом ліцензування виду господарської діяльності: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України визначено ДСНС. Окрім того, відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації, з: - реєстром документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, (відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)). Інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (технічне завдання) зазначена у Додатку 3 до тендерної документації. При цьому моніторингом встановлено, що замовник на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону №922 не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», як таку, що не відповідала пункту 1 розділу 3 тендерної документації, оскільки, учасник торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» станом на 30.06.2021 (кінцевий строк подання тендерних пропозицій) у складі тендерної пропозиції не завантажив: реєстр документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, (відповідна технічна специфікація (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)), а на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону №922 розмістив повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей. Надані в ході моніторингу пояснення не спростовують вказаного порушення, оскільки, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону №922 передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Тобто у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону №922 не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону №922 із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону №922, є обов’язком, а не правом замовника, оскільки норми статті 31 Закону №922 є імперативними, а отже обов’язковими для виконання Замовником. Однак, Замовник на порушення вимог частини першої статті 31 Закону №922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», як таку, що не відповідала нормам статті 31 Закону №922, визнав його переможцем і уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 14.09.2022 20:49 - 29.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.09.2022 20:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши та ознайомившись з результатами моніторингу закупівлі UA-2021-06-14-002813-с, за предметом закупівлі «Капітальний ремонт комунального закладу освіти «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів» Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: с. Гречані Поди, вул. Шкільна, 28, Широківський район Дніпропетровська область» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник – код ДК 021:2015- 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація» Замовником прийнято рішення розірвати договір №86 від 29.07.2021р.,укладений між відділом освіти та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», шляхом укладення додаткової угоди про розірвання договору. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» направити лист щодо розірвання договору №86 від 29.07.2021р., та копію висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-06-14-002813-с для ознайомлення
Дата публікації звіту: 20.09.2022 11:44

Запити/Пояснення