-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Напівбрикети торф’яні
Торги не відбулися
861 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 305.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 305.00 UAH
Номер:
cb6a3c0212a4416e9d4136e9c98629e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-30-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.08.2021 00:00
Період моніторингу:
30.08.2021 14:37 - 21.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.08.2021 № 526
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 28.08.2021 №526
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-14-010513-b від 14.06.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «Невірковець Дмитро Миколайович» встановлено порушення норм частини шістнадцятої статті 29 Закону та пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону та абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 р. №1082, п.4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2018 р. №749.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, або заходів передбачених статтею 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Олицької селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника №81 від 14.06.2021 із змінами від 29.06.2021 №87 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Невірковець Дмитро Миколайович» (далі – ФОП «Невірковець Дмитро Миколайович»), повідомлення про намір укласти договір від 20.08.2021.
Проведеним моніторингом оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що посадовою особою Замовника Кошинським Едуардом Леонідовичем оголошення та тендерну документацію опубліковано з накладанням кваліфікованого електронного підпису фізичної особи, чим не дотримано вимог абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 р. №1082, п.4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2018 р. №749.
Аналізом оприлюдненої інформації на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасник ФОП «Невірковець Дмитро Миколайович».
Однак, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей містить перелік інформації і документів, які були відсутні в складі тендерної пропозиції зазначеного учасника та є документальним підтвердженням наявності кваліфікаційних критеріїв.
Відповідно до вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник має право вимагати від учасників усунення невідповідностей у поданих документах.
Таким чином, Замовником в порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону та пункту 1 частини першої статті 31 Закону визнано переможцем ФОП «Невірковець Дмитро Миколайович».
Період усунення порушень:
03.09.2021 11:34 - 18.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.09.2021 11:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, проведені заходи щодо усунення виявлених порушень:пропозицію ФОП «Невірковець Дмитро Миколайович» відхилено, виготовлено КЕП відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» .
Дата публікації звіту:
09.09.2021 09:58
Запити/Пояснення
Номер:
5457d77893954de592e538622ac82a33
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.08.2021 16:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «Напівбрикети торф’яні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-14-010513-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dfc6ab286fa74c8896dc9dfb38a87173
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
02.09.2021 14:50
Опис:
Олицька селищна рада у відповідь на Ваш запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо "Напівбрикети торфяні" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-UA-2021-06-14-010513-b) надає наступні пояснення. Розмір бюджетного призначення визначений у відповідності до розрахунку потреби твердого палива на 2021-2022 роки для твердопаливних котелень які знаходяться на балансі Олицької селищної ради. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено у відповідності до державних стандартів встановлених для зазначеного предмета закупівлі, а саме РСТ УССР 1297-82 "Напівбрикети торфяні. Технічні умови". Очікувана вартість предмета закупівлі розраховувалась виходячи з аналізу пропозиції ДП "Рівнеторф" та ДП "Волиньторф" виробників даного товару та з врахуванням витрат на доставку до населених пунктів Олицької громади. Також, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту: http://olytska.gromada.org.ua