• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Напівбрикети торф’яні

Торги не відбулися

861 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 305.00 UAH
Номер: cb6a3c0212a4416e9d4136e9c98629e6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-30-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.08.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 30.08.2021 14:37 - 21.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.08.2021 № 526 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.08.2021 №526 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-14-010513-b від 14.06.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «Невірковець Дмитро Миколайович» встановлено порушення норм частини шістнадцятої статті 29 Закону та пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону та абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 р. №1082, п.4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2018 р. №749. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, або заходів передбачених статтею 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Олицької селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника №81 від 14.06.2021 із змінами від 29.06.2021 №87 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Невірковець Дмитро Миколайович» (далі – ФОП «Невірковець Дмитро Миколайович»), повідомлення про намір укласти договір від 20.08.2021. Проведеним моніторингом оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що посадовою особою Замовника Кошинським Едуардом Леонідовичем оголошення та тендерну документацію опубліковано з накладанням кваліфікованого електронного підпису фізичної особи, чим не дотримано вимог абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 р. №1082, п.4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2018 р. №749. Аналізом оприлюдненої інформації на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасник ФОП «Невірковець Дмитро Миколайович». Однак, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей містить перелік інформації і документів, які були відсутні в складі тендерної пропозиції зазначеного учасника та є документальним підтвердженням наявності кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник має право вимагати від учасників усунення невідповідностей у поданих документах. Таким чином, Замовником в порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону та пункту 1 частини першої статті 31 Закону визнано переможцем ФОП «Невірковець Дмитро Миколайович».
Період усунення порушень: 03.09.2021 11:34 - 18.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.09.2021 11:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, проведені заходи щодо усунення виявлених порушень:пропозицію ФОП «Невірковець Дмитро Миколайович» відхилено, виготовлено КЕП відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» .
Дата публікації звіту: 09.09.2021 09:58

Запити/Пояснення