• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вироби медичного призначення для ангіографічного приладдя (код НК 024:2019: 58865 - Набір для введення судинного катетера, 58115 - Периферійний судинний провідник, ручний, 35094 - Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий, 17184 - Основний балонний катетер на базі периферійної ангіопластики, 62551 - Катетер балонний для ангіопластики периферичних артерій, який виділяє лікарський засіб, 48160 - Стент периферичної артерії, 47932 - Стент для периферичних артерій, металевий непокритий, 46633 - Шприц-манометр для балонного катетера, одноразового застосування відновлений)

Завершена

372 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 860.00 UAH
Номер: edcaeefd16e2432792c587efe8e5ce6f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-21-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.07.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 21.07.2021 17:03 - 12.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 21.07.2021 № 427 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.07.2021 № 427. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2021-06-11-011885-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 96) 246-16-47, ania.sherstoboeva@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та не враховує вимоги пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «Інтегра Медікал», повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2021 року та договір про закупівлю від 16.07.2021 року № 369. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Також, пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Проте, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо накладення кваліфікованого електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
Період усунення порушень: 11.08.2021 17:51 - 28.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.08.2021 17:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Костюк Л.П. У відповідності до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради (далі — Лікарня) оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 11.06.2021 року Лікарня оголосила публічну закупівлю «Вироби медичного призначення для ангіографічного приладдя (код НК 024:2019: 58865 - Набір для введення судинного катетера, 58115 - Периферійний судинний провідник, ручний, 35094 - Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий, 17184 - Основний балонний катетер на базі периферійної ангіопластики, 62551 - Катетер балонний для ангіопластики периферичних артерій, який виділяє лікарський засіб, 48160 - Стент периферичної артерії, 47932 - Стент для периферичних артерій, металевий непокритий, 46633 - Шприц-манометр для балонного катетера, одноразового застосування відновлений)», код ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, процедура закупівлі — відкриті торги, очікувана вартість 372 000,00 грн. (триста сімдесят дві тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ, ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro — UA-2021-06-11-011885-b. 29.06.2021 року у відкритих торгах взяли участь два учасники з наступними кінцевими пропозиціями після аукціону (грн, з ПДВ): ТОВ «Інтегра Медікал» 367759,00 ТОВ «ПРОСПЕРАМЕД» 372000,00 11.08.2021 року (17:51 год) на сторінці цієї закупівлі в системі Prozorro був опублікований Висновок про результати моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби, згідно із яким працівниками Управління були виявлені порушення законодавства про публічні закупівлі. Пунктом 3 констатуючої частини Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язало Лікарню здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Згідно із ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Пункт 1 констатуючої частини Висновку містить наступні відомості щодо наявності або відсутності порушень законодавства: 1) За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та не враховує вимоги пункту 3 Порядку № 1082. 2) За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. 1. Щодо частини висновку про те, що «За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та не враховує вимоги пункту 3 Порядку № 1082». Лікарня надає аргументовані заперечення наступного змісту. У Висновку щодо цього порушення зазначено: «…відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій». Пункту 19 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Абзацом 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено що «Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації. Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Не подання таких додаткових документів, які не вимагаються Документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам Документації». Отже, Лікарня не порушила вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. У Висновку також зазначено наступне порушення: «Також, пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Проте, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо накладення кваліфікованого електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082». Абзацом 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено що «Відповідно до пункту 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги"». З огляду на викладене, Лікарня при проведенні закупівлі врахувала вимоги пункту 3 Порядку № 1082. Зміст Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби щодо публічної закупівлі з ідентифікатором в системі Prozorro UA-2021-06-11-011885-b доведений до членів Тендерного комітету і керівників структурних підрозділів Лікарні, вжито заходів щодо недопущення порушень при здійсненні публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене, за результатами розгляду Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби від 11.08.2021 року, щодо зазначених порушень, комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім.О.Ф.Гербачевського» Житомирської обласної ради надало правомірні аргументовані заперечення у відведений для цього строк. Лікарня вдячна Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за співпрацю та допомогу в сфері забезпечення неухильного дотримання законодавства про публічні закупівлі. З повагою, генеральний директор Богдан ЛЕСЬКІВ Виконавець: Волощук, 438728
Дата публікації звіту: 13.08.2021 14:44