-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення поліклініки (блок «Г») для встановлення комп'ютерного томографу Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква
Завершена
1 641 308.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 206.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 206.55 UAH
Номер:
4e9e7821828e431cacc1000f0b5ac376
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-16-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2021 00:00
Період моніторингу:
16.09.2021 15:21 - 08.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.09.2021 № 550
Одеса
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 16.09.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби
від 16.09.2021 № 550
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2021-06-11-011455-b 11.06.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 2» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 11.06.2021 № 304); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Білоцерківрозоптторг»; протокол засідання тендерного комітету від 01.07.2021 № 337; договір про виконання робіт з Капітального ремонту приміщення поліклініки (блок «Г») для встановлення комп'ютерного томографу Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква від 20.07.2021 № 20112/365; додаткові угоди від 19.08.2021 № 1 та від 09.09.2021 № 2; пояснення, надані Замовником 17.09.2021 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
08.10.2021 14:17 - 14.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.10.2021 14:17
Запити/Пояснення
Номер:
1785198a3fea438d8d1142100e6dc64f
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
16.09.2021 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення поліклініки (блок «Г») для встановлення комп'ютерного томографу Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
60683281bb0f42e9b5612e8dca15bbd3
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.09.2021 13:03
Опис:
На запит, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: Капітальний ремонт приміщення поліклініки (блок «Г») для встановлення комп'ютерного томографу Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква (згідно ДК 021:2015 код CPV45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікатор UA-2021-06-11-011455-b, надаємо наступну інформацію.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості по зазначеному об’єкту здійснено на підставі проектної документації на об’єкт будівництва: Капітальний ремонт приміщення поліклініки (блок «Г») для встановлення комп'ютерного томографу Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква. Кошторисна частина проекту пройшла експертизу, за результатами якої отримано позитивний експертний звіт №28/333-05/21/A від 28.05.2021р, виданий ТОВ «Перша приватна експертиза».
А також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості:
https://bsclinica2.lic.org.ua/wp-content/uploads/2021/06/identyfikator-zakupivli-ua-2021-06-11-011455-b-1.pdf
Додатки:
- копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: Капітальний ремонт приміщення поліклініки (блок «Г») для встановлення комп'ютерного томографу Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква – на 3 аркушах;
- копія експертного звіту №28/333-05/21/A від 28.05.2021р, виданого ТОВ «Перша приватна експертиза» - на 1 аркуші
Номер:
667def5e9bb64db78c2f63ff0fb6b002
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
16.09.2021 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення поліклініки (блок «Г») для встановлення комп'ютерного томографу Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Додатковою угодою від 19.08.2021 № 1 внесено зміни до Договору про виконання робіт з Капітального ремонту приміщення поліклініки (блок «Г») для встановлення комп'ютерного томографу Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква від 20.07.2020 № 20112/365 (далі – Договір № 20112/365) щодо продовження строку виконання робіт та дії Договору № 20112/365.
Прошу надати інформацію та документи, які підтверджують наявність підстав для продовження дії Договору № 20112/365 у відповідності до вимог пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
b33f76d2339c4015b91100975edbb79f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.09.2021 13:07
Опис:
На запит, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: Капітальний ремонт приміщення поліклініки (блок «Г») для встановлення комп'ютерного томографу Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква (згідно ДК 021:2015 код CPV45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікатор UA-2021-06-11-011455-b, надаємо наступну інформацію:
У листі №3304-04/69987-06 від 24.11.2020 року Міністерство економіки України вказало на відсутність визначеної Законом форми документального підтвердження об’єктивних обставин, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства.
З огляду на вищевикладене, при продовженні строку виконання робіт замовник КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» керувався листом ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ» Вих. №43 від 18.08.2021року, згідно з яким підрядник повідомляє, що в зв’язку з карантинними обмеженнями, які стали причинами несвоєчасного постачання підприємствами-постачальниками будівельних матеріалів та обладнання для проведення робіт (виникнення обставин непереборної сили) існує реальна потреба щодо збільшення терміну виконання робіт, передбаченого п.2.1. Договору №20112/365 від 20.07.2021 року.
Враховуючи вказані обставини, 19.08.2021 року між КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» та ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ» було укладено Додаткову угоду №1 від 19.08.2021року до Договору №20112/365 від 20.07.2021 року, відповідно до якої пункт 2.1. Договору викладено в наступній редакції: «Строки виконання робіт – до 10.09.2021 року, якщо інше не встановлено календарним графіком виконання робіт (додаток № 2, який є невід'ємною частиною цього Договору), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та об’єкту будівництва в цілому, передбачених даним Договором. Календарний графік виконання робіт складає Підрядник та передає їх Замовнику під час підписання додаткової угоди №1 до договору»
Додатки:
- Лист ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ» Вих. №43 від 18.08.2021року – на 1 аркуші