• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Послуги з капітального ремонту стругального верстату 7Д36»

Завершена

516 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 580.00 UAH
Номер: ea3be59ef1a94fd9afa40bc47401dd99
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-11-000133
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.01.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.01.2022 17:16 - 02.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.01.2022 № 2 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-06-11-007296-b 11.06.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВТФ Авантіс», ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС», ТОВ «АВАМЕТ» установлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВАТТ ГРУП» та ТОВ «ЕС ПОЛІМЕР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПАТ «Українська залізниця» філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 16.07.2021 № 144/21–ТК із внесеними змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.08.2021 товариства з обмеженою відповідальністю «АВАМЕТ» (далі – ТОВ «АВАМЕТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВТФ Авантіс» (далі – ТОВ «ВТФ Авантіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВАТТ ГРУП» (далі – ТОВ «ВАТТ ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕС ПОЛІМЕР» (далі – ТОВ «ЕС ПОЛІМЕР»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.08.2021, повідомлення про намір укласти договір від 17.11.2021, договір надання послуг від 07.12.2021 № ЦРЕКМ/ДЦМКР/В – 21160 (далі – Договір), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 07.10.2021 № 22875-р/пк-пз. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3.1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник зазначив, що «Документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Крім того, Замовник в підпункті 3.2.1 пункту 3.2 розділу ІІІ тендерної документації передбачив, що учасник повинен у складі своєї пропозиції обов’язково розмістити (додати) в електронному вигляді (розмістити через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель) (скановані копії документів* у форматі PDF (Portable Document Format)) (із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен документ) такі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій/пропозицій». Відповідно до Закону № 2155 кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Учасниками ТОВ «ВТФ Авантіс», ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС», подані тендерні пропозиції з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначених електронних цифрових підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа – «незахищений», тип підпису – «удосконалений», сертифікат -«кваліфікований», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасників ТОВ «ВТФ Авантіс», ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам абзацу три пункту 3.1 розділу ІІІ та абзацу першого підпункту 3.2.1 пункту 3.2 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Крім того, на кожен документ, наданий у складі тендерної пропозицій ТОВ «АВАМЕТ» не накладено кваліфікований електронний підпис, чим не дотримано підпункт 3.2.1 пункту 3.2 розділу ІІІ тендерної документації. Крім того відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатка № 1 до тендерної документації установлена вимога щодо надання сканованих копій документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, а саме скан-копії листа в довільній формі з переліком уповноважених осіб на підписання договору за результати здійснення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тендерної пропозиції/пропозиції та представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Учасник ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 08.07.2021 №50/8 ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» та рішення єдиного засновника від 03.02.2021 № 6, відповідно до яких єдиною уповноваженою особою на підписання договору за результатом здійснення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тендерної пропозиції/пропозиції та представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є директор Стародуб Іван Павлович. Водночас на подану тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» накладено електронний цифровий підпис директора Піскун Вікторії Валеріївни, яка відповідно наданих документів не є уповноваженою на це особою, чим не дотримано вимоги підпунктів 3.2.1 та 3.2.2 пункту 3.2 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 додатка № 1 до тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 3.6 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 6 додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками скан-копії довідки (-ок) обслуговуючого(-их) банку(-ів) про наявність рахунку(-ів) та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше ніж за 15 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій/пропозицій (оригінал або копія, завірена нотаріально). При цьому учасник ТОВ «ВТФ Авантіс» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідки про наявність рахунку(-ів) та відсутність простроченої заборгованості по кредитах від 08.07.2021 № 59-2-05/270 та 59-2-05/271, видані АТ «Укрсиббанк» раніше ніж за 15 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (25.07.2021). Крім того, відповідно до підпункту 3.2.1. пункту 3.2. розділу III тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання заявки до тендерної пропозиції, що оформлюється відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників закупівлі ТОВ «ВТФ Авантіс», ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС», ТОВ «АВАМЕТ», як такі, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, допустив їх до аукціону, та уклав договір з переможцем торгів ТОВ «АВАМЕТ». Крім того, Замовник на запит Держаудитслужби від 14.01.2022 щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості не надав відповідні пояснення (інформацію, документи), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 31.01.2022 17:17 - 15.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 31.01.2022 17:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Добрий день. Повідомляємо що Замовник під час дії договору Виконавцю рознарядку не надавав. Актів виконаних робіт не підписував. Фінансових витрат Замовником не понесено, а також на даний час договір не дійсний. Термін дії договору до 31.12.2021 року.
Дата публікації звіту: 03.02.2022 15:56

Запити/Пояснення