• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Послуги з капітального ремонту токарно-гвинторізного верстату «Кусон-3»

Завершена

588 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 940.00 UAH
Номер: cd264af5da1f485a8693cb94862391e8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-11-000149
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.01.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.01.2022 17:16 - 02.02.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.01.2022 № 2 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-06-11-007264-b 11.06.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АВАМЕТ», ТОВ «ВТФ Авантіс» та ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВАТТ ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерне товариство «Українська залізниця» філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 16.07.2021 із змінами, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АВАМЕТ» (далі – ТОВ «АВАМЕТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВТФ Авантіс» (далі – ТОВ «ВТФ Авантіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВАТТ ГРУП» (далі – ТОВ «ВАТТ ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.08.2021 протокол розкриття тендерних пропозицій, договір надання послуг від 07.12.2021 № ЦРЕКМ/ДЦМКР/В – 21159 (далі – Договір), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 06.10.2021 № 22780-р/пк-пз. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що на запит Держаудитслужби про надання пояснень, який оприлюднено в електронній системі закупівель 13.01.2022, Замовник протягом трьох робочих днів не надав відповідні пояснення (інформацію, документи), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Також згідно із вимогами підпунктів 3.2.1 та 3.2.2 пункту 3.2 розділу ІІІ тендерної документації всі документи, що розроблені учасником, повинні бути надруковані на відповідних бланках (за наявності) (можуть бути з підписом та печаткою**), які учасник подає для підтвердження відповідності кваліфікаційним та технічним критеріям та для відсутності підстав відмови в участі у тендері повинні бути надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі на кожен документ. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Учасники ТОВ «ВТФ Авантіс» та ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» подали свої тендерні пропозиції з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначених електронних цифрових підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерні пропозиції учасників ТОВ «ВТФ Авантіс» та ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 3.1 підпункту 3.2.1 пункту 3.2 розділу ІІІ тендерної документації. Також, учасником ТОВ «АВАМЕТ» в складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів у форматі PDF без накладання кваліфікованого електронного підпису на кожен документ, чим не дотримано вимоги підпунктів 3.2.1 та 3.2.2 пункту 3.2 розділу ІІІ тендерної документації. Крім того, відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатка № 1 до тендерної документації установлена вимога щодо надання сканованих копій документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, а саме скан-копії листа в довільній формі з переліком уповноважених осіб на підписання договору за результати здійснення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тендерної пропозиції/пропозиції та представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Учасник ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 08.7.2021 № 47/7 та рішення єдиного засновника від 05.07.2021 № 18, відповідно до яких єдиною уповноваженою особою на підписання договору за результатом здійснення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тендерної пропозиції/пропозиції та представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є директор Стародуб Іван Павлович. Водночас на подану тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» накладено електронний цифровий підпис директора Пискун Вікторії Валеріївни, яка відповідно наданих документів не є уповноваженою на це особою, чим не дотримано вимоги підпунктів 3.2.1 та 3.2.2 пункту 3.2 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 додатка № 1 до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 6 додатку 1 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання скан-копії довідки(ок) обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше ніж за 15 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до розділу 4 тендерної документації, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.07.2021. Учасник ТОВ «ВТФ Авантіс» у складі своєї тендерної пропозиції надав копію довідки від 08.07.2021 № 59-2-05/270 про наявність рахунків в АТ «УКРСИББАНК» та довідку від 08.07.2021 № 59-2-05/271 про відсутність отриманих та непогашених кредитів в АТ «УКРСИББАНК», які видані за 18 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (25.07.2021), чим не дотримано вимоги пункту 6 додатку 1 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників закупівлі ТОВ «ВТФ Авантіс», ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» та ТОВ «АВАМЕТ» як таких, що не відповідають вимогам тендерної документації, та уклав з ТОВ «АВАМЕТ» договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 31.01.2022 17:21 - 15.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 31.01.2022 17:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Добрий день. Повідомляємо що Замовник під час дії договору Виконавцю рознарядку не надавав. Актів виконаних робіт не підписував. Фінансових витрат Замовником не понесено, а також на даний час договір не дійсний. Термін дії договору до 31.12.2021 року.
Дата публікації звіту: 07.02.2022 16:37

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: .
Дата публікації: 16.12.2022 12:01

Запити/Пояснення