-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання для харчоблоків
Завершена
13 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 68 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 68 500.00 UAH
Номер:
b5b59328a0be4898920c7ad6c0e01e67
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-30-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2021 00:00
Період моніторингу:
30.11.2021 16:14 - 22.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2021 № 402
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2021-06-11-005720-b 11.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Торговий дім «С-Проф» та ТОВ «АЛЛЕДЕМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 07.06.2021 № 06/261, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, вимоги про усунення порушень, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.07.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.07.2021 №21/615, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф» (далі – ТОВ «Торговий дім «С-Проф»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЛЕДЕМ» (далі – ТОВ «АЛЛЕДЕМ»), повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2021, договір про закупівлю від 06.08.2021 № 202 (далі – Договір), додаткова угода від 31.08.2021 № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 08.12.2021 року.
На запит Держаудитслужби, оприлюднений 02.12.2021 через електронну систему закупівель, щодо надання Замовником пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість, Замовник надав відповідь 08.12.2021, чим перевищив термін у три робочі дні та порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
20.12.2021 17:32 - 06.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.12.2021 17:32
Запити/Пояснення
Номер:
04967b9c629b49c2b57b3582245932ab
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.12.2021 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів Обладнання для харчоблоків, очікуваною вартістю 13 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-11-005720-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b468d90025454dcb922982baa3de6531
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
08.12.2021 18:15
Опис:
Відповідно до заходів, передбачених Розпорядженням Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Дніпровській районній в місті Києві державній адміністрації» від 12.02.2020 р. № 129, «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Дніпровській районній в місті Києві державній адміністрації» від 04.02.2021 р. № 69, Управлінням будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено капітальні ремонти харчоблоків в закладах освіти та зроблено капітальні ремонти приміщень харчоблоків під розміщення фабрики міні-кухонь.
З метою оснащення сучасним потужним обладнанням на заміну фізично зношеного та морально застарілого обладнання харчоблоків, в яких були зроблені капітальні ремонти та з метою раціонального використання коштів, затверджених на реалізацію проєкту Громадського бюджету м. Києва № 453 «Обладнання та меблі для школи №201, школи №146, ДНЗ №700, школи-інтернату №18», рішенням Тендерного комітету від 07.06.2021 № 06/261 затверджено Тендерну документацію щодо проведення закупівлі обладнання для харчоблоків.
Для забезпечення повноцінного здорового харчування дітей у шкільних їдальнях необхідним є використання якісного і сертифікованого обладнання, адже обробка, приготування, зберігання продуктів вимагає дотримання спеціальних умов і санітарно-гігієнічних норм. Кухонне обладнання для шкільної їдальні має вищі вимоги якості, повинно бути функціональним, ергономічним, стійким до великих навантажень і безпечним. Важливу роль має не лише швидкість приготування їжі, а й подача страв.
Технічні та якісні характеристики розроблені відповідно до стандартів якості на товар, що є предметом закупівлі. Якість продукції повинна відповідати умовам державного стандарту України: ДСТУ, ГОСТу та/або ТУ та підтверджуватись копіями санітарно-гігієнічних висновків або декларацій, або сертифікатів відповідності.
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі аналізу сучасного ринку обладнання через мережу Інтернет та визначена методом моніторингу ринкових цін. Також, в очікувану вартість предмета закупівлі входять податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортні витрати на доставку в приміщення 17 закладів, навантажувально-розвантажувальних та монтажних робіт (введення в експлуатацію).
На виконання умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю, переможцем закупівлі ТОВ «Торговий дім «С-Проф» було надано банківську гарантію від 02 серпня 2021 року № G0721/8173 (сканкопія додається).
Посилання на офіційний сайт Управління освіти Дніпровської РДА: http://www.uosvitydnr.gov.ua/