• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 09110000-3 «Тверде паливо» (вугілля кам’яне ДГ (13-100), вугілля кам’яне ДГ/Ж (25-200) , напівбрикети торф’яні для побутових потреб)

Завершена

1 330 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 651.00 UAH
Номер: 4f4bfa99967d466e9f23d4be10000ecf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-13-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.08.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 13.08.2021 15:44 - 08.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 13.08.2021 № 468 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.08.2021 № 468. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2021-06-11-004579-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Старосілецької сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація від 23.07.2021 року, тендерна пропозиція переможця ТОВ «Паливна Енергетична Компанія», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.08.2021 року № 18, повідомлення про намір укласти договір від 05.08.2021 року та договір про закупівлю від 20.08.2021 року № 0821-ТП. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація (Додаток № 4 тендерної документації) Замовника в тендерній документації містить посилання на конкретну марку товару, що характеризує продукт (вугілля кам’яне ДГ (13-100), суміш вугілля кам’яного ДГ/Ж (25-200)) з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Період усунення порушень: 09.09.2021 22:37 - 24.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 09.09.2021 22:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 13.08.2021 р. Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області розпочало моніторинг (UA-M-2021-08-13-000018) процедури «Відкриті торги» закупівліДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне ДГ (13-100), суміш вугілля кам’яного ДГ/Ж (25-200), напівбрикети торф’яні для побутових потреб),ID закупівлі UA-2021-06-11-004579-b. 09.09.2021 р. на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено висновок про результати моніторингуUA-M-2021-08-13-000018. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам частини 4 статті 23 Закону, а саметехнічна специфікація (Додаток № 4 тендерної документації) Замовника в тендерній документації містить посилання на конкретну марку товару, що характеризує продукт (вугілля кам’яне ДГ (13-100), суміш вугілля кам’яного ДГ/Ж (25-200)) з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. В зв’язку із викладеним, УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Усунути виявлені порушення в установленому законодавством порядку шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому при складанні та затвердженні тендерної документації. 2. Прийняте рішення оприлюднити протягом протягом п’яти робочих днівна веб-порталі Уповноваженого органу, через електронну систему закупівель
Дата публікації звіту: 10.09.2021 16:47