-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з капітального ремонту токарно-гвинторізного верстату 1К62
Завершена
516 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 580.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 580.00 UAH
Номер:
7405239c5e73456bbb63b389ee243021
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-11-000150
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2022 00:00
Період моніторингу:
11.01.2022 17:05 - 02.02.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2022 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-06-11-000109-b 11.06.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей установлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Бердичівський МашРемАльянс», ТОВ «ВТФ Авантіс», ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» та ТОВ «АВАМЕТ» установлено порушення вимог абзаців третього та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВАТТ ГРУП» та ТОВ «ЕС ПОЛІМЕР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Українська залізниця» філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 16.07.2021 (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Бердичівський МашРемАльянс» (далі – ТОВ «Бердичівський МашРемАльянс»), товариства з обмеженою відповідальністю «АВАМЕТ» (далі – ТОВ «АВАМЕТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВТФ Авантіс» (далі – ТОВ «ВТФ Авантіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВАТТ ГРУП» (далі – ТОВ «ВАТТ ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕС ПОЛІМЕР» (далі – ТОВ «ЕС ПОЛІМЕР»), вимога про усунення невідповідностей до 31.07.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій, обґрунтування аномально низької ціни, договір надання послуг від 07.12.2021 № ЦРЕКМ/ДЦМКР/21162, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 06.10.2021 № 22779-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що на запит Держаудитслужби про надання пояснень, який оприлюднено в електронній системі закупівель 13.01.2022, Замовник протягом трьох робочих днів не надав відповідні пояснення (інформацію, документи), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Крім цього під час здійснення моніторингу установлено, що Замовник в електронній системі закупівель розмістив учаснику ТОВ «Бердичівський МашРемАльянс» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 31.07.2021. Однак, на порушення вимог частини 16 статті 29 Закону, зазначене повідомлення не містить посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності та перелік інформації або документів які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Також згідно із вимогами підпунктів 3.2.1 та 3.2.2 пункту 3.2 розділу ІІІ тендерної документації всі документи, що розроблені учасником, повинні бути надруковані на відповідних бланках (за наявності) (можуть бути з підписом та печаткою**), які учасник подає для підтвердження відповідності кваліфікаційним та технічним критеріям та для відсутності підстав відмови в участі у тендері повинні бути надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі на кожен документ.
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Учасники ТОВ «Бердичівський МашРемАльянс», ТОВ «ВТФ Авантіс», ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» подали свої тендерні пропозиції з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерні пропозиції учасників ТОВ «Бердичівський МашРемАльянс», ТОВ «ВТФ Авантіс» та ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам підпунктам 3.2.1 та 3.2.2 пункту 3.2 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, учасниками ТОВ «АВАМЕТ» та ТОВ «Бердичівський МашРемАльянс» в складі тендерних пропозицій надано скановані копії документів у форматі PDF без накладання кваліфікованого електронного підпису на кожен документ, чим не дотримано вимоги підпунктів 3.2.1 та 3.2.2 пункту 3.2 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатка № 1 до тендерної документації установлена вимога щодо надання сканованих копій документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, а саме скан-копії листа в довільній формі з переліком уповноважених осіб на підписання договору за результати здійснення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тендерної пропозиції/пропозиції та представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Учасник ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 08.07.2021 №46/8 ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» та рішення єдиного засновника від 05.07.2021 № 18, відповідно до яких єдиною уповноваженою особою на підписання договору за результатом здійснення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тендерної пропозиції/пропозиції та представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є директор Стародуб Іван Павлович.
Водночас на подану тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» накладено електронний цифровий підпис директора Піскун Вікторії Валеріївни, яка відповідно наданих документів не є уповноваженою на це особою, чим не дотримано вимоги підпунктів 3.2.1 та 3.2.2 пункту 3.2 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 додатка № 1 до тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 6 додатку 1 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання скан-копії довідки(ок) обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше ніж за 15 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до розділу 4 тендерної документації, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.07.2021.
Учасник ТОВ «ВТФ Авантіс» у складі своєї тендерної пропозиції надав копію довідки від 08.07.2021 № 59-2-05/270 про наявність рахунків в АТ «УКРСИББАНК» та довідку від 08.07.2021 № 59-2-05/271 про відсутність отриманих та непогашених кредитів в АТ «УКРСИББАНК», які видані за
18 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (25.07.2021), чим не дотримано вимоги пункту 6 додатку 1 до тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Бердичівський МашРемАльянс», ТОВ «ВТФ Авантіс», ТОВ «ЕНЕРГОБУД-ТРАНС» та ТОВ «АВАМЕТ» як таких, що не відповідають вимогам тендерної документації, та уклав з ТОВ «АВАМЕТ» договір про закупівлю.
Крім цього за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3.3 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасників повинен становити 125 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно).
Учасник ТОВ «Бердичівський МашРемАльянс» у складі своєї тендерної пропозиції надав банківську гарантію від 09.07.2021 № 008/866ГР (далі – Гарантія), видану АТ «Європейський промисловий банк», яка діє по 24.11.2021 включно, тобто 123 дні із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (25.07.2021), чим не дотримано вимоги пункту 3.3 розділу 3 тендерної документації.
Отже, на порушення абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Бердичівський МашРемАльянс» на підставі того, що забезпечення тендерної пропозиції учасника не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
31.01.2022 17:21 - 15.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2022 17:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Добрий день. Повідомляємо що Замовник під час дії договору Виконавцю рознарядку не надавав. Актів виконаних робіт не підписував. Фінансових витрат Замовником не понесено, а також на даний час договір не дійсний. Термін дії договору до 31.12.2021 року.
Дата публікації звіту:
03.02.2022 10:17
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Відсутній механізм
- other: Відсутній механізм
- corruptionFailureDocuments: Відсутній механізм
Опис:
Повідомляємо що Замовник під час дії договору Виконавцю рознарядку не надавав. Актів виконаних робіт не підписував. Фінансових витрат Замовником не понесено, а також на даний час договір не дійсний. Термін дії договору до 31.12.2021 року.
Дата публікації:
28.07.2022 10:50
Запити/Пояснення
Номер:
4884af137fb84f2cb10d0f9509b3551b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.01.2022 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з капітального ремонту токарно-гвинторізного верстату 1К62 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-11-000109-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення щодо розгляду тендерних пропозицій.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.