• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Запасні частини до дизель-поїздів серії ДР-1 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)

Запасні частини до дизель-поїздів серії ДР-1 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)

Завершена

46 419 379.79 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 907.24 UAH
Номер: f4453bca7bc44c2fa02ce8f110350a6a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-13-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.12.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 13.12.2021 14:00 - 06.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З Дніпро 10.12.2021 № 617 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Ігор БЄЛІК Додаток до наказу від 10.12.2021 № 617 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" UA-2021-06-10-005584-c 10.06.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 62) 953-07-42, olga_monitoring@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 16 частини другої статті 22 та частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема зокрема шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін та надання роз’яснень до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 22 червня 2021 року, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛОКОДЕТАЛЬ» та товариства з обмеженою відповідальністю «БЕРИСЛАВ РЕММАШ» за лотом 1 та 3, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 26.08.2021 № УЗВ -01-04021-01 на суму 46 021 792,80 грн з ПДВ, додаткові угоди до договору від 02.09.2021 № 1, від 02.12.2021 № 2, пояснення та документи Замовника, надані 22.12.2021 через електронну систему закупівель на запит Управління. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник 06.08.2021 відмінив закупівлю за лотом 2 у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: в пункті 7.5 Розділу 7 не зазначено умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, чим порушено вимогу пункту 16 частини другої статті 22 Закону. Крім того установлено, що у Додатку № 6 до тендерної документації Замовник визначив порядок подання документів для укладання договору (документи визначені у розділі ІІ Додатку № 6 до тендерної документації), який здійснюється особисто або поштою за адресою: 03049, м. Київ, Повітрофлотський пр-т 17 Б. Таким чином, Замовник установив у тендерній документації вимогу щодо надання документів для укладання договору у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону.
Період усунення порушень: 29.12.2021 14:56 - 15.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.12.2021 14:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-06-10-005584-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 29 грудня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Запасних частин до дизель-поїздів серії ДР-1 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху) (номер процедури закупівлі UA-2021-06-10-005584-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 16 частини другої статті 22 та частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. ДАСУ зазначає, що за результатами моніторингу установлено, встановлено, що у додатку № 6 до тендерної документації Замовник визначив порядок подання документів для укладання договору (документи визначені у розділі ІІ додатку № 6 до тендерної документації), який здійснюється особисто або поштою за адресою: 03049,м. Київ, Повітрофлотський пр-т 17Б. Таким чином, Замовник установив у тендерній документації вимогу щодо надання документів для укладання договору у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону. Замовник категорично не погоджуємося із зазначеним з огляду на наступне. Щодо неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: Повідомляємо про те, що умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». В той же час розділом 9 Проект договору поставки (істотні умови), що є Додатком № 9 до тендерної документації передбачено умови стягнення (тобто, неповернення) договірного забезпечення. Зважаючи на викладене Замовник дотримався умов законодавства в цій частині. Щодо надання документів переможцем у паперовому вигляді: Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. У розділі І Додатку №6 зазначено, що переможець надає документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. В той же час, документи, які Замовник просить надати у паперовому вигляді, стосуються вже безпосередньо укладання договору, а не процедури закупівлі. А відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Тобто укладання договору не є процедурою закупівлі та не підпадає під дію частини восьмої статті 12 Закону. Крім того, цим розділом тендерної документації Замовник не вимагає від переможця надання інформації, поданої ним під час проведення процедури закупівлі. Отже, відсутнє порушення частини восьмої статті 12 Закону.
Дата публікації звіту: 30.12.2021 17:52

Запити/Пояснення