-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція зовнішніх інженерних мереж та елементів благоустрою території спортивного комплексу КПНЗ «МСДЮСШОР» ДМР по просп. Богдана Хмельницького, 16 Д у м. Дніпрі»
Завершена
20 650 956.77
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 104 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 104 000.00 UAH
Номер:
888c6b8f9bc54feb8f05a1347cdcf788
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-10-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.03.2023 00:00
Період моніторингу:
10.03.2023 12:12 - 01.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2023 № 69
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2021-06-10-009959-b 10.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ПП «Спецбудмонтаж-21», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.06.2021 № 39/1-21 із змінами від 22.06.2021 № 39/2-21 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «Спецбудмонтаж-21» (далі –
ПП «Спецбудмонтаж-21»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 06.07.2021 № 39/3-21, повідомлення про намір укласти договір від 06.07.2021, договір про закупівлю від 21.07.2021 № 21/07-1 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 23.12.2021 № 1, від 18.02.2022 № 2, від 26.08.2022 № 3, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору від 23.12.2021, 21.02.2022, від 19.09.2022, пояснення Замовника, надані 20.03.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Відповідно до абзацу 2 пункту другого Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893
(далі – Порядок № 1082) автоматизоване робоче місце замовника / централізованої закупівельної організації (далі - ЦЗО) / учасника / постачальника - електронний сервіс на авторизованому електронному майданчику, який забезпечує створення, подання, обробку, оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі та створення, подання, зміну інформації та документів для участі в публічних закупівлях, одержання інформації та повідомлень про публічні закупівлі, подання скарг до органу оскарження в публічних закупівлях, одержання інформації та обмін інформацією між замовником і ЦЗО, одержання і передання інформації та документів під час проведення моніторингу публічних закупівель в електронній системі закупівель через мережу Інтернет.
Згідно з вимогами абзацу 6 пункту другого Порядку № 1082 інформація про публічні закупівлі – це інформація, яка формується, розміщується, оприлюднюється та обмін якою здійснюється в електронній системі закупівель відповідно до Закону.
Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю (пункт 3 Порядку № 1082).
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
За результатами проведення моніторингу процедури публічної закупівлі установлено, що між Замовником та ПП «Спецбудмонтаж-21» укладено Договір.
Додатковими угодами від 23.12.2021 № 1, від 18.02.2022 № 2, від 26.08.2022 № 3 до умов Договору було внесено зміни.
Відповідно до вимог пункту дев’ятого Порядку № 1082 датою та часом оприлюднення / розміщення інформації в електронній системі закупівель є дата та час унесення та заповнення її через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Замовник через електронну систему закупівель 20.03.2023 надав пояснення, що оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткової угоди № 3 від 26.08.2022 на другий робочий день (30.08.2022), враховано як такі, що не спростовують змісту виявленого порушення, зважаючи на те, що відповідно до абзацу 2 пункту третього Порядку № 1082 у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Так як, згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник, уклавши 26.08.2022 додаткову угоду № 3 до Договору, шляхом заповнення електронних полів через автоматизоване робоче місце Замовника оприлюднив повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору 19.09.2022, чим порушив вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення зазначеної інформації про закупівлю з перевищенням строку трьох робочих днів з дня внесення змін до договору.
Період усунення порушень:
04.04.2023 21:37 - 19.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.04.2023 21:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради розглянув висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про наявність порушень законодавства у сфері закупівель, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція зовнішніх інженерних мереж та елементів благоустрою території спортивного комплексу КПНЗ «МСДЮСШОР» ДМР по просп. Богдана Хмельницького, 16 Д у м. Дніпрі», ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-10-009959-b), (ID моніторингу: UA-M-2023-03-10-000030), керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
10.04.2023 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
68ab0e01e7ad4f638876eff85c462fc5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.03.2023 08:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт
«ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція зовнішніх інженерних мереж та елементів благоустрою території спортивного комплексу КПНЗ «МСДЮСШОР» ДМР по просп. Богдана Хмельницького, 16 Д у м. Дніпрі»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-10-009959-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та відповідні документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору про закупівлю від 21.07.2021 № 21/07-1 (далі – Договір), шляхом укладання додаткової угоди від 23.12.2022 № 1 до Договору, якою внесені зміни до умов Договору (пункти 1.5. та 16.1.) в частині продовження строку виконання робіт та дії Договору до 31.12.2022.
4. Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов Договору, шляхом укладання додаткової угоди від 26.08.2022 № 3 до Договору, якою внесені зміни до умов Договору (пункти 1.5. та 16.1.) в частині продовження строку виконання робіт та дії Договору до 31.12.2023.
5. Надати пояснення (інформацію) щодо порушення строків оприлюднення в електронній системі закупівель (19.09.2022) повідомлення про внесення змін до Договору та змін до Договору (додаткова угода від 26.08.2022 № 3) відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
da41c5cf5a4f47d4bb17add8ad7d60de
Назва:
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція зовнішніх інженерних мереж та елементів благоустрою території спортивного комплексу КПНЗ «МСДЮСШОР» ДМР по просп. Богдана Хмельницького, 16 Д у м. Дніпрі», ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-10-009959-b), (ID моніторингу: UA-M-2023-03-10-000030). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення та документи, стосовно питань, зазначених у запиті.
Дата опублікування:
20.03.2023 15:42
Опис:
1. Обґрунтування: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція зовнішніх інженерних мереж та елементів благоустрою території спортивного комплексу КПНЗ «МСДЮСШОР» ДМР по просп. Богдана Хмельницького, 16 Д у м. Дніпрі» Обґрунтування технічних та якісних характеристик: Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та викладені у Технічному завданні (Додаток 8 до тендерної документації), розробленому на підставі проєктно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт ТОВ «АНІ «ЕКСПЕРТ» від 07 червня 2021 року № А-06/05-21. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так як предмет закупівлі в подальшому може використовуватися фізичними особами з інвалідністю, технічні характеристики розроблено відповідно до нормативних вимог та проєктних рішень для врахування потреб усіх категорій користувачів, у тому числі осіб з інвалідністю. Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 2 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме: І черга Глава 1-9: 12 015 684,61 грн. Прибуток: 1 034 246, 29 грн. Адміністративні: 102 782,24 грн. Ризики: 52 620,16 грн. Інфляція: 813 462,00 грн. ПДВ: 2 803 759,06 грн. Всього: 16 822 554,36 грн. ІІ черга Глава 1-9: 2 163 060,98 грн. Прибуток: 74 351,89 грн. Адміністративні: 7 389,01 грн. Ризики: 229 135,70 грн. Інфляція:716 397,76 грн. ПДВ: 638 067,07 грн. Всього: 3 828 402,41 грн. Разом: 20 650 956,77 грн. Обґрунтування бюджетного призначення: Визначається на підставі рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік», зі змінами, відповідно до обсягу видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об’єкта у бюджетному періоді.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке.
Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування.
Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro.
Таким чином, з 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 78 400,00 грн.
(декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta).
Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги:
Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг).
Сплата за Домене ім’я понад 5000,00 грн./рік
Сплата за послуги Хостингу понад 7000,00 грн/рік
Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності).
Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266
3. Підставою для внесення змін до умов договору про закупівлю від 21.07.2021 № 21/07-1 (далі – Договір), шляхом укладання додаткової угоди від 23.12.2021 № 1 до Договору, якою внесені зміни до умов Договору (пункти 1.5. та 16.1.) в частині продовження строку виконання робіт та дії Договору до 31.12.2022, стало зменшення планових призначень на виконання робіт за Договором відповідно до рішення Дніпровської міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 "Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік» від 24.11.2021 № 2/12 (додається)
4. Підставою для внесення змін до умов договору про закупівлю від 21.07.2021 № 21/07-1 шляхом укладання додаткової угоди від 26.08.2022 № 3 до Договору, якою внесені зміни до умов Договору (пункти 1.5. та 16.1.) в частині продовження строку виконання робіт та дії Договору до 31.12.2023, стало зменшення планових призначень на виконання робіт за Договором відповідно до рішення виконавчого комітету Дніпровської міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 08.12.2021 № 2/13 "Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2022 рік" від 16.08.2021 № 717 (додається).
5. Відповідно до п. 11, ч.1, ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі"
повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору оприлюднюються протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Враховуючи вищезазначене, замовником було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду №3 від 26.08.2022р. на другий робочий день, не порушуючи вимог закону.
Також, відповідно до абзацу 3, ч.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи (далі - КЕП), проте не вказано будь-яких строків для накладення КЕП, тому замовником не порушено дані вимоги.