-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (улаштування газонів, догляд за кущами і їх розрідження, полив кущів та дерев)
Завершена
4 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 43 000.00 UAH
Номер:
53d8bb3a79b84a8e9f981cabd18251b8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-03-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2021 00:00
Період моніторингу:
06.09.2021 14:36 - 28.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2021 № 505
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2021 № 505
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-06-10-004656-c 10.06.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27.09.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.06.2021 № 15 (зі змінами), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.07.2021 №16585-р/пк-пз, реєстр пропозицій від 29.06.2021, тендерні пропозиції ПП «БРИЗ ДНІПРА», ТОВ «І Н В А Й Т» протокол розкриття, протоколи розгляду від 02.07.2021 № 1, від 06.07.2021 № 2, від 29.07.2021 № 3 та від 03.08.2021 № 4, повідомлення про намір укласти договір 03.08.2021, договір від 19.08.2021 № 185, додаткова угода від 20.08.2021 № 1, пояснення замовника від 13.09.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
В ході моніторингу встановлено, що на письмовий запит Держаудитслужби від 13.09.2021 про надання пояснень (інформації та документів), Замовник у визначений строк не надав пояснення (інформацію та документи), чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
30.09.2021 13:07 - 19.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2021 13:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виконавчим комітетом Української міської ради прийнято до уваги вимогу щодо недопущення встановлених порушень в подальшому.
Дата публікації звіту:
30.09.2021 15:37
Запити/Пояснення
Номер:
c825e370f57e4aeca7212a9ea763b501
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.09.2021 08:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (улаштування газонів, догляд за кущами і їх розрідження, полив кущів та дерев) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-10-004656-c , та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого
2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b573211c813e4a0291c316db7efa9714
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
13.09.2021 17:12
Опис:
У зв'язку з необхідністю проведення робіт на території Української міської територіальної громади розрахунок якісних та кількісних характеристик даних видів робіт був проведений у програмному комплексі АВК, що додається. Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщена інформація про необхідність даної закупівлі (Рішення Української міської ради другої сесії сьомого скликання, де затверджено "Програму першочергових заходів по охороні навколишнього природного середовища по Українській міській раді на 2021 рік").
https://ukrainska-gromada.gov.ua/ova_doc/2-sesiya