-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень лабораторії тракторів та автомобілів для створення НПЦ "сучасні аграрні технології" за адресою: Черкаська обл., Жашківський р-н, місто Жашків, вулиця Перемоги, будинок 38
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Категорія замовника: згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Завершена
1 855 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 277.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 277.50 UAH
Номер:
83196357ed5c4c22aaa0b48281b6eca9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-06-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2021 00:00
Період моніторингу:
06.08.2021 12:01 - 01.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.08.2021 №454
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 06.08.2021 № 454
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-06-10-003714-c, 10.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 10 частини другої статті 22, частини другої статті 16, частини третьої статті 29, частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1, 2, 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розірвання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Договір про закупівлю розірвано.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; укладення договору про закупівлю; розірвання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Державного навчального закладу «Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей» (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.06.2021 № 14 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію приватного підприємства «ТОІСА» (далі – ПП «ТОІСА»); рішення уповноваженої особи від 06.07.2021 № 23; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем торгів ПП «ТІОСА» 08.07.2021 відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір від 21 липня 2021 року № 227; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, отримані від Замовника 12.08.2021 в електронній системі закупівель; додаткову угоду від 12.08.2021; звіт про виконання договору про закупівлю.
Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону. На порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону у пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації міститься кваліфікаційний критерій, який не визначений частиною другою статті 16 Закону – досвід роботи підприємства на ринку України не менше 5 років. На порушення пункту 10 частини другої статті 22 Закону додаток 3 до тендерної документації містить критерій оцінки, який не передбачений частиною третьою статті 29 Закону – пріоритетність учасників за певним досвідом та віддаленістю матеріально-технічної бази. У додатку 6 до тендерної документації міститься інформація, що не відповідає частині першій статті 31 Закону: «Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті, не беруться до уваги та не розглядаються» та «У випадку відсутності даної інформації або у випадку ненакладення учасником КЕП відповідно до умов Документації учасник вважається таким, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та його пропозицію буде відхилено на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону»; вимоги додатку 6 до тендерної документації не узгоджуються з вимогами пункту 1.4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються тендерною документацією, та наявності електронного підпису або КЕП.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція учасника ПП «ТІОСА» не відхилена, якщо він не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Учасник відкритих торгів ПП «ТІОСА» документально не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим тендерною документацією, та надав довідку про те, що не може надати виключний перелік таких документів (файл «Лист-пояснення.pdf»). На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція ПП «ТІОСА» не відхилена, якщо він не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Зокрема, у тендерній пропозиції ПП «ТІОСА» відсутні документи, визначені тендерною документацією: копія договору на утилізацію відходів, які виникли в процесі надання послуг (пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації), Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрована відповідним органом Державної служби України з питань праці згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 зі змінами та доповненнями від 07.02.2018 № 48, документ дозвільного характеру (ліцензія, дозвіл, експертиза підприємства, тощо), що дає право учаснику виконувати роботи підвищеної небезпеки (додаток 3 до тендерної документації), копія паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів тендерної пропозиції та договору (пункт 3 додатку 6 до тендерної документації), гарантійний лист щодо погодження з проектом договору (пункт 4 додатку 6 до тендерної документації), довідка про те, що організація (учасник) не має відношення до офшорних зон, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1045 та розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23.02.2011 № 143-р, довідка з обслуговуючого (-их) банку (-ів) щодо відсутності заборгованості за кредитами, отриману (-ані) не раніше, ніж дата оголошення про проведення даної закупівлі, довідка, видана ДФС щодо відсутності заборгованості з податків та зборів, довідка, видана департаментом інформатизації МВС, щодо відсутності судимості, видана не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (пункти 17-20 додатку 6 до тендерної документації).
На порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція ПП «ТІОСА» не відхилена, якщо його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт (файл «кошторис.rar») до переліку робіт включено роботи, які не передбачені технічним завданням: демонтаж скляних перегородок – 223 м2, ремонт цегляної кладки стін окремими місцями – 3,25 м3, мурування окремих ділянок простих зовнішніх стін із цегли (мурування 1/2 поверхні прорізів віконних, вікон) – 12,25 м3.
На порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ПП «ТІОСА» не відхилена, якщо він не надав у спосіб, зазначений в пункті 5.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а саме встановлених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Аналізом питання укладення договору про закупівлю встановлено, що на порушення частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю від 21.07.2021 № 221 укладений не відповідно до норм частини першої статті 638 Цивільного кодексу України та частин другої, третьої статті 180 Господарського кодексу України, а саме: не містить такої істотної умови договору як обсяги предмета закупівлі (обсяги робіт). Відповідно до частини першої статті 844 Цивільного кодексу України якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником, проте договір про закупівлю від 21.07.2021 № 221 не містить локального кошторису.
Період усунення порушень:
19.08.2021 16:05 - 07.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.08.2021 16:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш запит від 19.08.2021 року по прецедурі закупівлі капітального ремонту приміщень лабораторії тракторів та автомобілів для створення НПЦ "Сучасні аграрні технології" за адресою: Черкаська обл., Жашківський р-н, місто Жашків, вулиця Перемоги, будинок 38 (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-10-003714-с) надаємо інформацію про усунення порушення. Між ДНЗ "Жашківский аграрно - технологічний професійний ліцей" та ПП "ТОІСА" 12.08.2021 року відповідно до ст. ст.. 651,653,654 Цивільного кодексу України, ст.. 188 Господарського кодексу України укладена додаткова угода про розірвання договору , №227 від 21.07.2021року за згодою Сторін.
Дата публікації звіту:
25.08.2021 15:04
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Договір розірваний
Дата публікації:
26.08.2021 08:27
Запити/Пояснення
Номер:
66d894c41e8d4112a2f3cc7d6d58623f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.08.2021 10:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту приміщень лабораторії тракторів та автомобілів для створення НПЦ "Сучасні аграрні технології" за адресою: Черкаська обл., Жашківський р-н, місто Жашків, вулиця Перемоги, будинок 38 (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-10-003714-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання꞉
- чи забезпечено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
- чому у пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 5) досвід роботи підприємства на ринку України – не менше 5 років (встановлюється з причин особливості об’єкту: термін надання послуг, робота в діючому приміщенні, державний заклад)», якщо частиною другою статті 16 Закону такого кваліфікаційного критерію не визначено;
- які критерії оцінки відповідно до Закону застосовані для оцінки тендерних пропозицій учасників цих відкритих торгів згідно з умовами додатку 3 до тендерної документації: «В пріоритеті учасники, що мають найбільший досвід виконання робіт з соціальними та бюджетними установами та учасники, що мають досвід виконання робіт в європейських країнах. В пріоритеті учасники, віддаленість матеріально-технічної бази від об’єкту виконання замовлення не більш як 70 км. В пріоритеті учасники з досвідом роботи на ринку від 5 років»;
- як вимоги додатку 6 до тендерної документації «Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті, не беруться до уваги та не розглядаються» та «У випадку відсутності даної інформації або у випадку ненакладення учасником КЕП відповідно до умов Документації учасник вважається таким, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та його пропозицію буде відхилено на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону» узгоджуються з частиною першою статті 31 Закону?
- як між собою узгоджуються вимоги додатку 6 до тендерної документації щодо того, що пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються тендерною документацією, та пункту 1.4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації;
- чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ПП «ТОІСА» не відхилена згідно з пунктами 1, 2 частини першої статті 31 Закону, якщо:
а) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, оскільки документально не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним тендерною документацією, та надав довідку про те, що не може надати виключний перелік таких документів (файл «Лист-пояснення.pdf»);
б) не надав документи, визначені тендерною документацією: копія договору на утилізацію відходів, які виникли в процесі надання послуг (п.6 розділу ІІІ тендерної документації), Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрована відповідним органом Державної служби України з питань праці згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 зі змінами та доповненнями від 07.02.2018 № 48, документ дозвільного характеру (ліцензія, дозвіл, експертиза підприємства, тощо), що дає право учаснику виконувати роботи підвищеної небезпеки (додаток 3 до тендерної документації), копія паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів тендерної пропозиції та договору (п.3 додатку 6 до тендерної документації), гарантійний лист щодо погодження з проектом договору (п.4 додатку 6 до тендерної документації), довідка про те, що організація (учасник) не має відношення до офшорних зон, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1045 та розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23.02.2011 № 143-р, довідка з обслуговуючого (-их) банку (-ів) щодо відсутності заборгованості за кредитами, отриману (-ані) не раніше, ніж дата оголошення про проведення даної закупівлі, довідка, видана ДФС щодо відсутності заборгованості з податків та зборів, довідка, видана департаментом інформатизації МВС, щодо відсутності судимості, видана не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (пункти 17-20 додатку 6 до тендерної документації);
б) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт (файл «кошторис.rar») до переліку робіт включено роботи, які не передбачені технічним завданням: демонтаж скляних перегородок - 223 м2, ремонт цегляної кладки стін окремими місцями – 3,25 м3, мурування окремих дiлянок простих зовнішніх стiн iз цегли (мурування 1/2 поверхні прорізів віконних, вікон) – 12,25 м3;
- чому тендерна пропозиція переможця відкритих торгів ПП «ТОІСА» не відхилена згідно з пунктом 3 частини першої статті 31 Закону, якщо він не надав у спосіб, зазначений в пункті 5.5. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а саме встановлених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
0aa5790edb054072bcbcdfba4f1f78fd
Назва:
пояснення на запит від 09.08.2021р.
Дата опублікування:
12.08.2021 15:51
Опис:
на Ваш запит від 09.08.2021 року по прецедурі закупівлі капітального ремонту приміщень лабораторії тракторів та автомобілів для створення НПЦ "Сучасні аграрні технології" за адресою: Черкаська обл., Жашківський р-н, місто Жашків, вулиця Перемоги, будинок 38 (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-10-003714-с) пояснюємо. Між ДНЗ "Жашківский аграрно - технологічний професійний ліцей" та ПП "ТОІСА" 12.08.2021 року відповідно до ст.ст 651,653,654 Цивільного кодексу України, ст 188 Господарського кодексу України укладена додаткова угода про розірвання договору , №227 від 21.07.2021року за згодою Сторін.